«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
Посилання «Анемометр своїми руками» |
Посилання «Домашня робота» |
https://ru.wikihow.com
|
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
|
УРОК №
(Географія 6 клас)
Тема: Вітер: причини виникнення, напрямки, сила, швидкість вітру. Утворення бризу, мусонів.
Мета: Сформувати поняття вітру; розглянути причини утворення вітру; напрям і силу вітру; постійні і змінні вітри, причини їх утворення. Ознайомити учнів з приладами що вимірюють силу, швидкість та напрям вітру, розглянути шкалу Бофорта.
Навчити дітей будувати розу вітрів.
Удосконалювати вміння роботи з тематичними картами.
Розвивати вміння графічно відображати природні явища, процеси; працювати з тестами. Розвивати логічне мислення, просторову уяву.
Формувати цілісну уяву про взаємозв’язок між компонентами природи. Виховувати старанність та уважність в роботі; осмислити необхідність дотримання правил безпечної поведінки під час несприятливих природних явищ, пов’язаних з вітром.
Тип уроку: комбінований. Основна навчальна мета – засвоєння нових знань
Обладнання: комп’ютер або ноутбук, проектор, фліп-чарт (за можливістю), роздаткові кейси, атлас, мультимедійна презентація, підручник
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент ( пояснення щодо наповнюваності файлів, результатів роботи)
ІІ. Повідомлення теми, мети і завдання уроку
(Слайд 1-2) – повідомлення вчителя, демонстрації слайдів
ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок
Слайд 3- запитання на повторення
Завдання 1 . Одним реченням дати відповідь на питання. Відповідь прикріпити на бланк оцінювання. ( 1 бал)
IV. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності
Слайд 4 (Запитання до фото) – 2-3 учні
- Як ви гадаєте що поєднує зображення на фото?
- Дивлячись на кожне окреме фото, скажіть для чого важливими можуть бути знання про вітер?
V. Вивчення нового матеріалу
1.1 Що таке вітер? Завдання 2 У кейсі ви маєте повітряну кульку. Наповніть їх повітрям і тримайте. Поступово випускайте повітря. Який висновок із цього можна зробити. .
А )Слайд 5 (демонстрація запитання) . Учні проводять «експеримент з кулькою» під коментар вчителя – роблять висновки - самостійно формують визначення з запропонованих в кейсі частинок поняття – перевірка правильності визначення – запис в зошит.
«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»
1.2. Чому виникає вітер? Якою повинна бути послідовність явищ щоб утворився вітер?
Б) Слайд 6 . Завдання 3 (Складіть логічний ланцюжок - на дошці )
2. Як визначити напрямок вітру?
Слайд 7. (демонстрація схеми та флюгера)
Флюгер
.
3. Швидкість і сила вітру
- Швидкість вітру залежить від різниці тиску і прямо пропорційна їй: чим більше різниця тиску, тим більше швидкість вітру. Визначається в м/с або км/год.
- Сила вітру є тиском вітру на предмети, залежить від його швидкості та вимірюється в кг/м2
Слайд 8.( Портрет адмірала, ілюстрація до шкали Бофорта) – діти працюють з підручником с. 249 – шкала Бофорта – робота з шкалою – бесіда про небезпеку сильних вітрів
Слайд 9 (Анемометр (фото), QR – код – як зробити анемометр) - https://ru.wikihow.com/%D1%81%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%8C-%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80
4. Фізкультхвилинка
Слайд 10 (Заставка + шум дощу) – руханка «Дме вітер»
5. Постійні та змінні вітри
Слайд 11 (Схема видів вітрів)
Слайд 12 (Схема бризу) – бесіда з коментарями
Слайд 13 (Схема мусону) – бесіда з коментарями
Слайди 14-16 (інші місцеві вітри) – швидкий коментар
6. Як визначити закономірності поширення вітрів? Роза вітрів.
Слайд 17 (Схема рози вітрів + визначення)
Роза вітрів — це графічне зображення, діаграма, яка показує повторюваність вітрів різних напрямків в певній місцевості.
VI. Закріплення вивченого матеріалу
Завдання 6. За даними побудувати «розу вітрів» - роздатковий матеріал
Слайд 18 (Шаблон рози вітрів+ таблиця повторюваності вітрів)
Північ |
Південь |
Схід |
Захід |
Пн-сх |
Пд-сх |
Пн-зх |
Пд-зх |
5 |
6 |
6 |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Учні здійснюють взаємоперевірку!!!!
VII. Рефлексія
Завдання 7. Виконати тести на закріплення матеріалу – роздатковий матеріал
Учні здійснюють взаємоперевірку!!!!
Слайд 19 – картка з тестами + бланк відповіді
А) ступінь хмарності Б) різниця атмосферного тиску В) зміна вологості повітря
2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:
А) анемометр Б) флюгер В) барометр
3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:
А) м/с Б) кг/м2 В) мм.рт.ст.
4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:
А) бриз Б) мусон В) фен
5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.
А) з точки А до Б Б) з точки Б до А В) вітер не утворюється
6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку
А) океан →суходіл Б) суходіл → океан В) захід→схід
Учень_______________________ |
|||
|
|||
№ запитання |
Варіант А |
Варіант Б |
Варіант В |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
VIIІ. Підсумок уроку Завдання 8. Підрахувати бали з особистого бланку відповідей.
Слайд 20 (Заставка)
VIII. Домашнє завдання (Слайд 21)
І рівень – опрацювати відповідний параграф підручника, відповісти на запитання (усно)
ІІ рівень – визначте особливості поширення вітрів над територією України
(письмово в зошит)
ІІІ рівень – підберіть та проаналізуйте інформацію з інтернет ресурсів, та підготуйте повідомлення про один з місцевих вітрів з переліку за посиланням: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds
Слайд 22 «Дякую за увагу»
БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
Учня(учениці)_____________________________________________
№ з/п |
Завдання |
Бали максимальні |
Бали отримані |
1. |
Визначення «атмосферний тиск» |
1 |
|
2. |
Напрями вітрів |
1 |
|
3. |
«Роза вітрів» |
4 |
|
4. |
Тести |
6 |
|
|
ВСЬОГО |
12 |
|
БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
Учня(учениці)_____________________________________________
№ з/п |
Завдання |
Бали максимальні |
Бали отримані |
1. |
Визначення «атмосферний тиск» |
1 |
|
2. |
Напрями вітрів |
1 |
|
3. |
«Роза вітрів» |
4 |
|
4. |
Тести |
6 |
|
|
ВСЬОГО |
12 |
|
БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
Учня(учениці)_____________________________________________
№ з/п |
Завдання |
Бали максимальні |
Бали отримані |
1. |
Визначення «атмосферний тиск» |
1 |
|
2. |
Напрями вітрів |
1 |
|
3. |
«Роза вітрів» |
4 |
|
4. |
Тести |
6 |
|
|
ВСЬОГО |
12 |
|
БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
Учня(учениці)_____________________________________________
№ з/п |
Завдання |
Бали максимальні |
Бали отримані |
1. |
Визначення «атмосферний тиск» |
1 |
|
2. |
Напрями вітрів |
1 |
|
3. |
«Роза вітрів» |
4 |
|
4. |
Тести |
6 |
|
|
ВСЬОГО |
12 |
|