Вітер: причини виникнення, напрямки, сила, швидкість вітру. Утворення бризу, мусонів.

Про матеріал
: Сформувати поняття вітру; розглянути причини утворення вітру; напрям і силу вітру; постійні і змінні вітри, причини їх утворення. Ознайомити учнів з приладами що вимірюють силу, швидкість та напрям вітру, розглянути шкалу Бофорта. Навчити дітей будувати розу вітрів. Удосконалювати вміння роботи з тематичними картами. Розвивати вміння графічно відображати природні явища, процеси; працювати з тестами. Розвивати логічне мислення, просторову уяву. Формувати цілісну уяву про взаємозв’язок між компонентами природи. Виховувати старанність та уважність в роботі; осмислити необхідність дотримання правил безпечної поведінки під час несприятливих природних явищ, пов’язаних з вітром.
Перегляд файлу

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

 

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

«Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

 

               

                                                                  

                                               

                                                                       

                

                

                                 

          

 

          

          

 

 

 

 

          

 

          

          

 

 

 

 

 

          

          

          

 

 

 

 

 

          

          

          

 

 

 

 

 

          

          

          

 

 

 

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

 

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Тестові завдання до теми учня 6 класу ________________________________________

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

 

 

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

Посилання  «Анемометр своїми руками»

Посилання «Домашня робота»

https://ru.wikihow.com

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

 

 

 

 

Перегляд файлу

УРОК №

(Географія 6 клас)

Тема: Вітер: причини виникнення, напрямки, сила, швидкість вітру. Утворення бризу, мусонів.

Мета: Сформувати поняття вітру; розглянути причини утворення вітру; напрям і силу вітру; постійні і змінні вітри, причини їх утворення. Ознайомити учнів з приладами що вимірюють силу, швидкість та напрям вітру, розглянути шкалу Бофорта.

Навчити дітей будувати розу вітрів.

Удосконалювати вміння роботи з тематичними картами.

Розвивати вміння графічно відображати  природні явища, процеси; працювати з тестами. Розвивати логічне мислення, просторову уяву.

Формувати цілісну уяву про взаємозв’язок  між компонентами природи. Виховувати старанність та уважність в роботі; осмислити необхідність дотримання правил безпечної поведінки під час несприятливих природних явищ, пов’язаних з вітром.

Тип уроку: комбінований. Основна навчальна мета – засвоєння нових знань

Обладнання: комп’ютер або ноутбук, проектор, фліп-чарт (за можливістю), роздаткові кейси, атлас, мультимедійна презентація, підручник

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент ( пояснення щодо наповнюваності файлів, результатів роботи)

ІІ. Повідомлення теми, мети і завдання уроку

(Слайд 1-2) – повідомлення вчителя,  демонстрації слайдів

ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок

Слайд 3- запитання на повторення

Завдання 1 . Одним реченням дати відповідь на питання. Відповідь прикріпити на бланк оцінювання. ( 1 бал)

  • Що таке атмосферний тиск?...

IV. Мотивація  навчальної та пізнавальної діяльності

Слайд 4 (Запитання до фото) – 2-3 учні

- Як ви гадаєте що поєднує зображення на фото?

- Дивлячись на кожне окреме фото, скажіть для чого важливими можуть бути знання про вітер?

 

V. Вивчення нового матеріалу

1.1 Що таке вітер?   Завдання 2 У кейсі ви маєте повітряну кульку. Наповніть їх повітрям  і тримайте. Поступово випускайте повітря. Який висновок із цього можна зробити. .

А )Слайд 5 (демонстрація запитання) . Учні проводять «експеримент з кулькою» під коментар вчителя – роблять висновки - самостійно формують визначення з запропонованих в кейсі частинок поняття – перевірка правильності визначення – запис в зошит.

 «Вітер – це … горизонтальний рух повітря … з областей … високого тиску … в області… низького тиску»

1.2. Чому виникає вітер? Якою повинна бути послідовність явищ щоб утворився вітер?

Б) Слайд 6 . Завдання 3 (Складіть логічний ланцюжок   - на дошці )                          

 

 

 

2. Як визначити напрямок вітру?

Слайд 7. (демонстрація схеми  та флюгера)

Результат пошуку зображень за запитом "напрямки вітру"Результат пошуку зображень за запитом "флюгер"Флюгер

.

3. Швидкість і сила вітру

- Швидкість вітру залежить від різниці тиску і прямо пропорційна їй: чим більше різниця тиску, тим більше швидкість вітру. Визначається в м/с або км/год.

- Сила вітру є тиском вітру на предмети, залежить від його швидкості та вимірюється в кг/м2

Слайд 8.( Портрет адмірала, ілюстрація до шкали Бофорта) – діти працюють з підручником с. 249 – шкала Бофорта – робота з шкалою – бесіда про небезпеку сильних вітрів

Слайд 9 (Анемометр (фото), QR – код – як зробити анемометр) - https://ru.wikihow.com/%D1%81%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%8C-%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80

4. Фізкультхвилинка

Слайд 10 (Заставка + шум дощу) – руханка «Дме вітер»

 

 

 

 

 

 

5.  Постійні та змінні вітри

Слайд 11 (Схема видів вітрів)

Слайд 12 (Схема бризу) – бесіда з коментарями

Результат пошуку зображень за запитом "схема бризу"

Слайд 13 (Схема мусону) – бесіда з коментарями

Результат пошуку зображень за запитом "схема мусона"

Слайди 14-16 (інші місцеві вітри) – швидкий коментар

  1. Фен 2. Бора 3.Хамсин 4.Памперо

6. Як визначити закономірності поширення вітрів? Роза вітрів.

Слайд 17 (Схема рози вітрів + визначення)

Результат пошуку зображень за запитом "роза вітрів" Роза вітрів  це графічне зображення, діаграма, яка показує повторюваність вітрів різних напрямків в певній місцевості.

VI. Закріплення вивченого матеріалу

Завдання 6. За даними побудувати  «розу вітрів» - роздатковий матеріал

Слайд 18 (Шаблон рози вітрів+ таблиця повторюваності вітрів)

Результат пошуку зображень за запитом "побудова рози вітрів"

Північ

Південь

Схід

Захід

Пн-сх

Пд-сх

Пн-зх

Пд-зх

5

6

6

6

2

2

2

2

Учні здійснюють взаємоперевірку!!!!

VII. Рефлексія

Завдання 7. Виконати тести на закріплення матеріалу – роздатковий матеріал

Учні здійснюють взаємоперевірку!!!!

Слайд 19 – картка з тестами + бланк відповіді

  1. Що є головною причиною утворення вітрів:

А)  ступінь хмарності       Б) різниця атмосферного тиску  В) зміна вологості повітря

2. Який прилад призначений для визначення напрямку вітру:

А) анемометр    Б) флюгер    В) барометр

3. В яких одиницях вимірюється швидкість вітру:

А) м/с                 Б) кг/м2       В) мм.рт.ст.

 4. Який вітер, утворюється на березі моря та двічі на добу змінює свій напрямок:

А) бриз         Б) мусон          В) фен

5. Вкажіть який буде напрямок вітру за умови що в точці А він становить 748 мм.рт.ст. а в точці Б – 760 мм.рт.ст.

А) з точки А до Б             Б) з точки Б до А               В) вітер не утворюється

6. Укажіть напрямок руху мусонів влітку

А) океан →суходіл           Б) суходіл океан           В) західсхід   

 

Учень_______________________

 

№ запитання

Варіант А

Варіант Б

Варіант В

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

VIIІ. Підсумок уроку Завдання 8. Підрахувати бали з особистого бланку відповідей.

Слайд 20 (Заставка)

VIII. Домашнє завдання  (Слайд 21)

І рівень – опрацювати відповідний параграф підручника, відповісти на запитання (усно)

ІІ рівень – визначте особливості поширення вітрів над територією України 

(письмово в зошит)

ІІІ рівень – підберіть  та проаналізуйте інформацію з інтернет ресурсів, та підготуйте повідомлення про один з місцевих вітрів з переліку за посиланням: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_local_winds

Слайд 22 «Дякую за увагу»

БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

Учня(учениці)_____________________________________________

з/п

Завдання

Бали

максимальні

Бали отримані

1.

Визначення «атмосферний тиск»

1

 

2.

Напрями вітрів

1

 

3.

«Роза вітрів»

4

 

4.

Тести

6

 

 

ВСЬОГО

12

 

 

БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

Учня(учениці)_____________________________________________

з/п

Завдання

Бали

максимальні

Бали отримані

1.

Визначення «атмосферний тиск»

1

 

2.

Напрями вітрів

1

 

3.

«Роза вітрів»

4

 

4.

Тести

6

 

 

ВСЬОГО

12

 

 

БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

Учня(учениці)_____________________________________________

з/п

Завдання

Бали

максимальні

Бали отримані

1.

Визначення «атмосферний тиск»

1

 

2.

Напрями вітрів

1

 

3.

«Роза вітрів»

4

 

4.

Тести

6

 

 

ВСЬОГО

12

 

 

БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

Учня(учениці)_____________________________________________

з/п

Завдання

Бали

максимальні

Бали отримані

1.

Визначення «атмосферний тиск»

1

 

2.

Напрями вітрів

1

 

3.

«Роза вітрів»

4

 

4.

Тести

6

 

 

ВСЬОГО

12

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

ВІТЕР: ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ, НАПРЯМКИ, СИЛА, ШВИДКІСТЬ ВІТРУ. УТВОРЕННЯ БРИЗУ, МУСОНІВ

Номер слайду 3

МЕТА УРОКУ СФОРМУВАТИ ПОНЯТТЯ ВІТРУ; РОЗГЛЯНУТИ ПРИЧИНИ УТВОРЕННЯ ВІТРУ; НАПРЯМ І СИЛУ ВІТРУ; ПОСТІЙНІ І ЗМІННІ ВІТРИ, ПРИЧИНИ ЇХ УТВОРЕННЯ ОЗНАЙОМИТИ УЧНІВ З ПРИЛАДАМИ ЩО ВИМІРЮЮТЬ СИЛУ ТА НАПРЯМ ВІТРУ, УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ РОБОТИ З ТЕМАТИЧНИМИ КАРТАМИ; ФОРМУВАТИ ЦІЛІСНУ УЯВУ ПРО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ КОМПОНЕНТАМИ ПРИРОДИ

Номер слайду 4

ЗАПИТАННЯ НА ПОВТОРЕННЯ ЩО ТАКЕ АТМОСФЕРНИЙ ТИСК? ЧОМУ ПОВІТРЯ ТИСНЕ НА ЗЕМНУ ПОВЕРХНЮ НЕОДНАКОВО В РІЗНИХ МІСЦЯХ? ЧИ Є НА ЗЕМЛІ ПОЯСИ З ПОСТІЙНИМ АТМОСФЕРНИМ ТИСКОМ? ЩО СПРИЧИНИЛО ЇХ УТВОРЕННЯ?

Номер слайду 5

Номер слайду 6

ЩО ТАКЕ ВІТЕР ? СКЛАДІТЬ ПОНЯТТЯ «ВІТЕР» З ЗАПРОПОНОВАНИХ ЧАСТИН РЕЧЕННЯ «ВІТЕР – ЦЕ … ГОРИЗОНТАЛЬНИЙ РУХ ПОВІТРЯ … З ОБЛАСТЕЙ … ВИСОКОГО ТИСКУ … В ОБЛАСТІ… НИЗЬКОГО ТИСКУ»

Номер слайду 7

ЧОМУ ВИНИКАЄ ВІТЕР ? Нерівномірне нагрівання земної поверхні Нерівномірне прогрівання повітря Утворення областей високого та низького тиску Рух повітря з областей високого тиску в область низького тиску

Номер слайду 8

ЯК ВИЗНАЧИТИ НАПРЯМОК ВІТРУ? ФЛЮГЕР – ПРИЛАД ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМКУ ВІТРУ

Номер слайду 9

ШВИДКІСТЬ І СИЛА ВІТРУ ШВИДКІСТЬ ВІТРУ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД РІЗНИЦІ ТИСКУ І ПРЯМО ПРОПОРЦІЙНА ЇЙ: ЧИМ БІЛЬШЕ РІЗНИЦЯ ТИСКУ, ТИМ БІЛЬШЕ ШВИДКІСТЬ ВІТРУ. ВИЗНАЧАЄТЬСЯ В М/С АБО КМ/ГОД. СИЛА ВІТРУ Є ТИСКОМ ВІТРУ НА ПРЕДМЕТИ, ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ЙОГО ШВИДКОСТІ ТА ВИМІРЮЄТЬСЯ В КГ/М2

Номер слайду 10

ШКАЛА БОФОРТА

Номер слайду 11

ЯК ВИЗНАЧИТИ ШВИДКІСТЬ ВІТРУ? АНЕМОМЕТР – ПРИЛАД ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ВІТРУ

Номер слайду 12

Номер слайду 13

ПОСТІЙНІ ТА ЗМІННІ ВІТРИ

Номер слайду 14

УТВОРЕННЯ БРИЗУ

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

ЯК ВИЗНАЧИТИ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПОШИРЕННЯ ВІТРІВ? РОЗА ВІТРІВ — ЦЕ ГРАФІЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ, ДІАГРАМА, ЯКА ПОКАЗУЄ ПОВТОРЮВАНІСТЬ ВІТРІВ РІЗНИХ НАПРЯМКІВ В ПЕВНІЙ МІСЦЕВОСТІ

Номер слайду 21

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ «ПОБУДОВА РОЗИ ВІТРІВ» Північ Південь Схід Захід Пн-сх Пд-сх Пн-зх Пд-зх 5 6 6 6 2 2 2 2

Номер слайду 22

ПОВТОРИМО ВИВЧЕНЕ ТЕСТИ: ВІЗЬМІТЬ КАРТКИ З ТЕСТОВИМИ ЗАВДАННЯМИ. РОЗВ'ЯЖІТЬ ЗАВДАННЯ ПРОТЯГОМ 3 ХВИЛИН Учень_______________________ № запитання Варіант А Варіант Б Варіант В 1 2 3 4 + 5 6

Номер слайду 23

Номер слайду 24

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ І РІВЕНЬ – ОПРАЦЮВАТИ ВІДПОВІДНИЙ ПАРАГРАФ ПІДРУЧНИКА, ВІДПОВІСТИ НА ЗАПИТАННЯ (УСНО) ІІ РІВЕНЬ – ВИЗНАЧТЕ ОСОБЛИВОСТІ ПОШИРЕННЯ ВІТРІВ НАД ТЕРИТОРІЄЮ УКРАЇНИ (ПИСЬМОВО В ЗОШИТ) ІІІ РІВЕНЬ – ПІДБЕРІТЬ ТА ПРОАНАЛІЗУЙТЕ ІНФОРМАЦІЮ З ІНТЕРНЕТ РЕСУРСІВ, ТА ПІДГОТУЙТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОДИН З МІСЦЕВИХ ВІТРІВ З ПЕРЕЛІКУ ЗА ПОСИЛАННЯМ: HTTPS://EN.WIKIPEDIA.ORG/WIKI/LIST_OF_LOCAL_WINDS

Номер слайду 25

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ ;))

zip
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
1885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку