Вступ
LEGO - це найпоширеніша на сьогодні педагогічна система, що використовує моделі реального світу і предметно - ігрове середовище навчання та розвитку дитини. Конструктори LEGO - це цікавий матеріал, стимулюючий дитячу фантазію, уяву, формуючий моторні навички. LEGO - конструювання допомагає дітям втілювати в життя свої задумки, будувати і фантазувати, захоплено працюючи на кінцевий результат. Перспективність застосування LEGO - технології обумовлюється її високими освітніми можливостями: багатофункціональністю, технічними та естетичними характеристиками, використанням у різних ігрових і навчальних зонах. Ця методика спрямована на здатність співпрацювати у команді, співпереживати за результат товариша, команди, вміння вчитись у своїх однолітків, дослуховуватись до їхніх ідей та пропозицій, вміти розподіляти ролі та обов’язки, вміти вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення.
Дана робота розкриває практичне впровадження методики компетентнісного навчання «Шість цеглинок» в освітній простір учнів 1 класу НУШ на уроках математики. Ця робота дозволить учителю зробити уроки у 1 класі сучасними, корисними і яскравими. Багатий та цікавий матеріал запропонований до уроків може бути використано для розвитку зацікавленості, фантазії та реалізації ігрової діяльності у НУШ. Також становлення учителя Нової школи, який надає можливість змінити роль педагога-виконавця на педагога-дизайнера.
За допомогою цеглинок можна проводити різні вправи. Наприклад: вправа «Складаємо вирази». Під час цієї вправи діти вчаться працювати у команді, швидко реагувати, застосовувати раніше вивчене, виконувати математичні дії. Уроки математики з використанням набору «Шість цеглинок» сприяють розвитку логічного мислення, аналізу, розпізнаванню закономірностей та встановленню аналогій, вмінню приймати правильні тактичні рішення, командній роботі, дрібній моториці рук тощо.
Отже, тема роботи «Вивчаємо математику разом з лего» є актуальною.
Метою роботи є практичне впровадження LEGO - технології у навчальний простір Нової української школи.
Практичне значення: розробка практичних завдань для використання на уроках математики в 1 класі.
Представлені завдання сприяють розвитку мислення, спритності, інтелекту, уяви та творчих задатків. Вправи сприяють формуванню таких якостей, як уміння концентруватися, здатність співробітничати з партнером, і найголовніше-почуття впевненості в собі. Якщо з дитинства прагнути до пізнання-це перейде в уміння вчитися сприймати нове з великим інтересом.
Розділ і. Числа першого десятка та дії над ними. Геометричні фігури
В одному чудовому місті, яке заховане подалі від очей дорослих, жили люди та діти, що дуже любили математику і це місто називалося – Лего.
Тут діти ходили до, здавалося на перший погляд, звичайної школи, але ні. Цю школу було збудовано сотні років тому на шести цеглинках лего великим вченим Леонардо Лего Ейлером, який вважається багатьма найкращим математиком усіх часів.
Але ж чому на шести цеглинках? А ось чому:
Перша цеглинка червоного кольору, як символ мудрості та безпеки.
Друга – помаранчева. Ця цеглинка допомагає позитивно мислити навіть у найскладніших ситуаціях.
Третя – жовта. Цеглинка цього кольору – це впевненість та рішучість, розум та світло. Так як сонечко світить у небі, так і ця цеглинка допомагає учням бути розумнішимим та більш впевненимим у собі.
Четверта – це зелена цеглинка. Цеглинка зеленого кольору – це добро. Вона допомагає бути добрішими один дого одного, тому в школі Лего діти ніколи не сваряться.
П’ята – блакитна. Цеглинка цього символізує високий інтелект та щирість.
Шоста – це синя. Цеглинка синього кольору була заключною, тому вона символізувала дружність.
Злившись в єдине ці шість цеглинок утворили міцний фундамент чудової школи.
1.1. Числа від 1 до 10 і число 0
Завдання 1.
Напишіть сусідів чисел.
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 2.
Вкажіть які числа пропущені?
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 3.
Упиши сусідів числа.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 4.
Розмалюй картинку відповідно до кольору цифри.
1 5 9
Завдання 5.
Упиши склади чисел в порожні клітинки.
Завдання 6.
Полічи цеглинки (не додавати).
Завдання 7.
Зменш на 1.
Завдання 8.
Упиши сусідів числа.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 9.
Встав пропущені числа.
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 10.
Зафарбуй відповідним кольором до цеглинок.
2 |
+ |
1 |
= |
|
4 |
- |
3 |
= |
|
5 |
+ |
2 |
= |
|
6 |
- |
1 |
= |
|
7 |
- |
7 |
= |
|
8 |
- |
7 |
= |
|
4 |
+ |
5 |
= |
|
7 |
- |
2 |
= |
|
6 |
- |
3 |
= |
|
5 |
- |
5 |
= |
|
Завдання 11.
Пригадай склад числа 6. Зафарбуй відповідним кольором до цеглинок.
6 |
= |
1 |
+ |
|
6 |
= |
2 |
+ |
|
6 |
= |
3 |
+ |
|
6 |
= |
4 |
+ |
|
6 |
= |
5 |
+ |
|
Завдання 12.
Продовж ряд чисел в порядку зростання.
|
|
|
|
Завдання 13.
Розмісти числа в порядку спадання.
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
Завдання 14.
Встав потрібні числа.
Завдання 15.
Чий будинок виявився вищий? Відповідь: чоловічка.
Завдання 16.
Продовж ряд чисел.
6 |
|
|
Завдання 17.
Розмісти числа в порядку зростання.
|
|
|
|
Завдання 18.
Запиши склад даного числа.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 19.
Яке число утворилось?
Завдання 20.
Напиши склад числа.
Завдання 21.
Запиши ряд чисел, вставляючи пропущені.
Підкресли попереднє числа 7, наступне числа 3.
Завдання 22.
Як утворюються ці числа?
Завдання 23.
Запиши сусідів цих чисел.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 24.
Порівняй числа (за допомогою знаків <, >, =).
Завдання 25.
Порівняй дані вирази (за допомогою знаків <, >, =).
Завдання 26.
Виконай дії за ланцюжком.
1.2. Геометричні фігури
Завдання 27.
Завдання 28.
На рис. 1 трикутників, а на рис. 2 .
Завдання 29.
Яку фігуру задумав Лего-чоловічок?
Відповідь
Розділ ІІ. Додавання та віднімання в межах 10
Завдання 30.
Обчисли.
Завдання 31.
Обчисли.
Завдання 32.
Добери потрібні числа.
Завдання 33.
Полічи цеглинки та обчисли приклади.
Завдання 34.
З'єднай лініями вирази із однаковими відповідями.
Завдання 35.
Встав пропущені числа так, щоб вийшло число,
яке записане зверху будиночка.
Завдання 36.
Виконай дії за ланцюжком.
Завдання 37.
Виконай кругові приклади.
+ 4 + 2
+ 3 − 8
− 3 + 2
Завдання 38.
Заповни таблицю.
|
9 |
6 |
5 |
3 |
1 |
7 |
4 |
8 |
2 |
|
1 |
3 |
5 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
− |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 39.
Встав пропущені числа так, щоб вийшло число,
яке записане зверху будиночка.
Завдання 40.
Виконай дію та запиши відповіді у пусті клітинки.
2.1 Порівняння чисел в межах 10
Завдання 41.
Добери потрібні числа.
10 > +
9 - <
7 = +
+ 1 <
6 - =
Завдання 42.
В кожній парі підкресли менше число.
… …
… …
… …
Завдання 43.
В кожній парі підкресли більше значення.
> 7 – 3 … 2 + 6
… 3 + 5 … 8 – 4
… 9 – 3 … 4 + 5
Завдання 44.
Порівняй вираз і число, постав знак <, >, = .
2 + 4 …
8 – 3 …
5 + 2 …
3 + 2 … 5 + 5 …
6 – 3 …
Завдання 45.
Постав знак <, >, = .
… …
… …
… …
Завдання 46.
Порівняй вирази <, >, = .
– … –
+ … +
Розділ ІІІ. Числа від 11 до 20. Величини
3. 1. Числа 11-20 та дії над ними
Завдння 47.
Намалюй фігури, яких не вистачає так, щоб вони не повторювалися ні в рядочку, ні в стовпчику.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 48.
Заповни розрядні таблиці.
Число |
Десятки |
Одиниці |
|
1 |
4 |
|
|
|
|
|
|
Число |
Десятки |
Одиниці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 49.
Які числа випали?
Підкресли попереднє 11, наступне 14.
Завдання 37.
Запиши сусідів числа.
Завдання 50.
Яке число утворилось?
+ 1 = + 1 =
− 1 = − 1 =
− 1 = − 1 =
+ 1 = + 1 =
Завдання 51.
Поглянь на подані записи. Обери вірний, підкресливши букву А чи Б.
У числі є: А. 1 десяток 4 одиниці. Б. 4 десятки 1 одиниця.
У числі є: А. 5 десятків 1 одиниця. Б. 1 десяток 5 одиниць.
У числі є: А. 2 десятки 0 одиниць. Б. 0 десятків 2 одиниці.
Завдання 52.
Запиши числа у вигляді суми.
Завдання 53.
Запиши подані числа у порядку спадання.
|
|
|
|
|
|
Завдання 54.
Запиши сусідів числа.
Завдання 55.
Добери потрібні числа.
Завдання 56.
Обчисли.
Завдання 57.
В кожній парі виразів підкресли той, значення якого більше.
− 2 і − 8
+ 5 і − 5
+ 3 і + 3
Завдання 58.
Склади чотири приклади на додавання з відповіддю .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 59.
У кожному рядку Лего-цеглинок обведи четверту справа фігуру, а третю зліва – зафарбуй відповідно до числа, що розташоване вкінці рядка.
3. 2. ВЕЛИЧИНИ
Завдання 60.
На будівництві у Лего-місті будівельники забули як перетворювати величини, тому не можуть скласти навіть фундамент. Допоможи будівельникам завершити їхню роботу, виконавши перетворення.
17 см = __________
16 см = __________
2 дм = __________
2 дм 1 см = __________
1 дм 5 см = __________
Завдання 61.
Порівняй іменовані числа за допомогою знаків >, <, =.
1 дм ... 1 см 1 дм 2 см ... 2 дм 1 см
2 дм ... 1 дм 5 см 10 см ... 1 дм
Завдання 62.
Побудуй відрізок, довжина якого дорівнює 5 см.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 63.
Виміряй довжину відрізка та запиши відповідь у віконечко.
Відповідь: см.
Завдання 64.
Побудуй два відрізки. Перший 3 см, а другий на 5 см довший.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 65.
Виміряй скільки сантиметрів дорівнюють Лего-стрічки. Відповіді впиши у віконечка поруч.
см.
см.
см.
Завдання 66.
Порівняй іменовані числа за допомогою знаків >, <, =.
1 дм ... 5 см 4 см ... 2 дм
7 см ... 1 дм 4 см 1 дм 9 см ... 2 дм
2 дм ... 1 дм 2 см 11 см ... 1 дм
17 см ... 1 дм 7 см 2 дм 1 см ... 1 дм 2 см
Завдання 67.
Виконай перетворення.
15 см = _________ 11 см = _________ 1 дм = _________
1 дм 7 см = ________ 10 см = _________ 12 см = _________
РОЗДІЛ ІV. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
4.1 Цікаві задачки-віршики
Завдання 68.
Три горобчики й синиця
Он летять до годівниці.
Скільки птахів підкажіть,
Будуть вдячні за обід?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 69.
На лужку серед лози
заховались три кози,
а отут сидить одна
у густій рясній траві.
Підрахуємо гуртом:
Скільки всіх тих кіз разом?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 70.
Сидів хлопчик біля річки,
упіймав чотири плотвички.
Кошенятко одну вкрало.
Скільки рибок в хлопця стало?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 71.
Зловив Васько наш аж сім риб.
Одна з них в воду раптом – стриб!
Відповідайте, рибок скільки
тепер зосталось у Василька?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 72.
У живім куточку в школі
є 8 рибок у воді.
Ще одну додасть Микола.
Скільки буде риб тоді?
|
|
+ |
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 73.
Три веселі киці
грались на травиці.
Рижик теж до них прибіг.
Скільки кошенят усіх?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 74.
На полиці вісім книг.
Толя зняв одну із них.
Хто тепер сказати б міг,
Скільки на полиці книг?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 75.
- Васильку, ти чому сердитий?
- Слив не можу полічити.
П'ять було, одну я з'їв.
Скільки мамі залишив?
|
|
- |
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 76.
Три берізки і два клени
змалювала вмить Олена
і спитала: - Скільки в мене
тут усіх дерев зелених?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 77.
8 риб купив Андрійко
І одну – мала Надійка.
Друзі, ви не полічили б,
Скільки діти риб купили?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 78.
Було у Марини
п'ять ягід малини.
Дві ягідки з'їла,
А скільки лишила?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С
Завдання 79.
Три веселі киці
грались на травиці.
Песик теж до них прибіг.
Скільки котиків усіх?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 80.
На травиці біля хати
метушаться цуценята.
Двоє білих, наче сніг,
одне чорне. Скільки всіх?
|
|
|
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 81.
Три ялинки і дубок
заглядають у ярок.
- Бачиш ти, синочку, їх?
Полічи-но, скільки всіх?
|
|
|
|
= |
|
( |
) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ V. ПОВТОРЕННЯ В КІНЦІ РОКУ.
Завдання 82.
Зменшуване Від'ємник Різниця
|
5 |
6 |
7 |
2 |
3 |
4 |
8 |
9 |
10 |
|
4 |
3 |
5 |
2 |
1 |
2 |
6 |
5 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 83.
Зменшуване Від'ємник Різниця
|
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
|
8 |
7 |
5 |
2 |
4 |
2 |
1 |
3 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 84.
Зменшуване Від'ємник Різниця
|
10 |
3 |
4 |
6 |
7 |
8 |
9 |
2 |
5 |
|
10 |
2 |
4 |
2 |
4 |
7 |
6 |
0 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 85.
Зменшуване Від'ємник Різниця
|
15 |
16 |
17 |
12 |
13 |
14 |
18 |
19 |
20 |
|
10 |
8 |
4 |
3 |
5 |
3 |
6 |
5 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 86.
Зменшуване Від'ємник Різниця
|
11 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
14 |
13 |
12 |
|
8 |
7 |
5 |
6 |
4 |
9 |
2 |
3 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 87.
Зменшуване Від'ємник Різниця
|
10 |
13 |
14 |
16 |
17 |
18 |
19 |
12 |
15 |
|
6 |
8 |
7 |
10 |
9 |
7 |
6 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 88.
Доданок Доданок Сума
|
5 |
3 |
4 |
6 |
7 |
8 |
9 |
2 |
1 |
|
3 |
4 |
5 |
1 |
2 |
0 |
1 |
7 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 89.
Доданок Доданок Сума
|
1 |
3 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
|
8 |
5 |
2 |
1 |
4 |
2 |
1 |
3 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 90.
Доданок Доданок Сума
|
2 |
4 |
6 |
3 |
5 |
7 |
9 |
1 |
8 |
|
5 |
7 |
3 |
6 |
4 |
3 |
1 |
5 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 85.
доданок Доданок Сума
|
11 |
13 |
15 |
17 |
19 |
12 |
14 |
16 |
10 |
|
7 |
4 |
3 |
2 |
1 |
6 |
5 |
2 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 86.
Зменшуване Від'ємник Різниця
|
10 |
12 |
14 |
16 |
18 |
11 |
13 |
15 |
17 |
|
6 |
5 |
3 |
0 |
1 |
9 |
2 |
4 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 87.
Доданок Доданок Сума
|
19 |
17 |
15 |
13 |
11 |
18 |
16 |
14 |
12 |
|
0 |
3 |
2 |
5 |
6 |
2 |
3 |
4 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. 1. Роздатковий матеріал для узагальнення й систематизації знань
Картка 1.
Картка 2.
Картка 3.
Картка 4.
Картка 5.
Картка 6.
Картка 7.
Заповни порожні клітинки.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. https://nus.org.ua/articles/integrovane-navchannya-tematychnyj-i-diyalnisnyj-pidhody-chastyna-1/ (Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи (Частина 1)).
2. Будна Н. О., Шост Н. Б. Уроки математики: посібник для вчителя: 1 кл. – Вид. 2-е, доповн., переробл. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2019. – 272 с.
3. Гавриш І. В., Доценко С. О. Математика. Зошит на друкованій основі для 1 класу. Частина 6. — Харків: Науково-педагогічний проект «Інтелект України», 2012. – с. 46.
4. Листопад Н. П. "Робочий зошит з математики 1 клас" – НУШ 2018 – с. 40
ДОДАТКИ
Додаток 1. Гра "В пошуку цеглинок"
Кількість гравців: 5-7
Правила гри:
На ігровому полі зображені клітинки "Старт", "Фініш" та клітинки для ходів.
У кожного з учасників повинен бути Лего-чоловічок для здійснення ходу.
Для того, щоб обрати першого гравця можна використати лічилочку. Ось приклади популярних лічилок:
Котилася торба
З високого горба.
А в тій торбі
Хліб-паляниця,
З ким захочеш,
З тим поділися.
***
Раз, два, три, чотири,
Козі дзвоника вчепили.
Коза бігає, кричить,
Просить дзвоник відчепить.
***
Раз, два, три, чотири.
Кицю грамоті навчили:
Не читати, не писати,
А за мишками ганяти.
***
Бігли коні під мостами
З золотими копитами,
Дзень-брязь -
Вийшов князь.
***
Сів метелик на травичку,
Пригадав собі дурничку.
Раз, два, три,
Ти, метелику, лети!
Після вибору перший гравець підкидає два гральні кубики, вираховує суму, яка випала на них і робить стільки ходів, скільки вийшло в сумі на кубиках. Наступні гравці роблять свій хід за годинниковою стрілкою.
Виграє той хто в сумі матиме найбільше цеглинок після того, як останній гравець здійснить свій хід та дістанеться фінішу.