Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі.

Про матеріал
Презентація на тему "Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі." 3 клас за підручником математика 1 частина Гісь О. М., Філяк І. В., 2020
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числіУрок математематики у 3 класі НУШ

Номер слайду 2

Усна лічба Обчисли приклади з відповідей побудуй вежу.400 + 20100 + 900500 + 150303 - 3250 – 50600 - 5001004206501000200300

Номер слайду 3

Перевіряємо400 + 20100 + 900500 + 150303 - 3250 – 50600 - 500100420650100010001000

Номер слайду 4

Хвилинка каліграфії8 січня Класна робота50 55 500 505 550 555 5 50 500 505 550

Номер слайду 5

Робота з підручником – с.167 Математичний тест (вибери правильну відповідь).1) Дев'ятсот два цифрами записується так:а) 92; б) 920; в) 902.2) Одна сотня − це:а) 100 од.; б) 1 дес; в) 1000 од.3) У числі 479 число десятків − це:а) 4; б) 7; в) 9.4) 3 од. першого розряду є в числі:а) 300; б) 130; в) 523.5) 817 − це:а) 800 сот. 10 дес. 7 од.; б) 8 сот. 1 дес. 7 од.; в) 8 сот. 17 дес.6) П'ять сотень і три десятки − це:а) 530; б) 53; в) 503.

Номер слайду 6

Робота з підручником – с.1682. Розглянь міркування, як визначили загальну кількість десятків у числі 140. Зроби це для наступних чисел.• 140 • 280 • 360 • 950 • 410 •

Номер слайду 7

Робота з підручником – с.169 Число. Містить усього592592 од.59 дес.5 сот.7135062508443933. Перемалюй таблицю. Доповни її числами: • 713 • 506 • 250 • 844 • 393 •

Номер слайду 8

4. Дай відповіді на запитання, виконавши відповідні обчислення. Катруся вирощує розсаду помідорів. Усього в неї 218 саджанців, кожний – в окремій паперовій скляночці. Скільки паперових скляночок використано для 218 саджанців? Потім Катруся розклала паперові скляночки в лотки, по 10 у кожний. А решту скляночок залишила на підвіконні. Скільки лотків використала Катруся? Скільки паперових скляночок залишилося на підвіконні?Пізніше Катруся розклала лотки зі скляночками на полиці, по 10 лотків на кожну. А решту лотків залишила на підлозі. Робота з підручником – с.169

Номер слайду 9

Що найбільше сподобалося на уроці?Що запам’яталося?Які завдання для вас виявились складними?Де ви затратили багато сил ?Рефлексія.

Номер слайду 10

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПідручник с. 170 завдання 5, 6.

Номер слайду 11

600 + 42 = 309 + 20 =210 + 7 = 438 – 38 =715 – 710 = 346 – 306 =582 – 502 =198 – 108 =Робота з підручником – с.170

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
14 січня
Переглядів
197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку