Візуалізація навчального матеріалу

Про матеріал
У даній презентації представлені основні форми візуалізації навчального матеріалу: інтернет-ребуси, ментальні картки, кластери, інтернет-ресурси.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу”Науково – практичний семінар

Номер слайду 2

Вміє вчити той, хто вчить цікаво, хто викладає свій предмет так, щоб у душі учня звучали струни у відповідь і ні на хвилину не засинала його допитливість. А. Ейнштейн

Номер слайду 3

Підростає молоде покоління – нове й унікальне. Це перше покоління, яке народилося у цифровому світі «без кордонів». Щоб навчати підлітків XXI століття, учитель має бути «в тренді». «Як зробити урок змістовним, цікавим та насиченим? Як встигнути у короткий термін викласти великий обсяг навчального матеріалу?» Нарешті відповідь знайшлася! ВІЗУАЛІЗАЦІЯ! Сучасні діти краще сприймають образи, ніж слова, тому навчальна інформація у малюнках, схемах, у формі відеороликів, інфографіки діє ефективніше. Введення прийомів візуалізації в освітній процес – це вимога часу. Для креативного вчителя – це творчість, відхід від буденності. Для сучасних учнів – це розвиток критичного мислення, зорового сприйняття, візуальної грамотності та культури. Сучасні прийоми візуалізації здатні не тільки передавати інформацію, але й емоційно впливати на учнів, спонукати в них позитивні емоції та інтерес до досліджуваного предмета. ВІЗУАЛІЗАЦІЯ

Номер слайду 4

Візуалізація – це створення та представлення графічного образу текстової чи математичної інформації, що робить її наочною, а отже, зручнішою для аналізу та осмислення. У процесі візуалізації навчального матеріалу використовуються різні форми та методи – від традиційних діаграм, графіків, таблиць, структурно-логічних схем до інтелект-карт (mind map), стратегічних карт, інфографіки, навчальних презентацій та ін.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу. Електронні підручникиІнтернет – ресурси. Відео – уроки. ПрезентаціїМентальні карти. Кластери. Метаплани. Скрайбінги. Фішбоуни

Номер слайду 7

Інтернет-ресурсиliveworksheets site:liveworksheets.com https://learningapps.org/3979776 Сайт на Урок. Сайт Всеосвіта. Створення та генерування власних QR-кодів

Номер слайду 8

Ментальна карта. Ментальні карти (або інтелектуальні карти,або карти мислення,або карти розуму) - це Ваші думки, викладені на папері графічним способом. Ментальні карти - це інструмент, який дає можливість: ефективно структурувати і обробляти інформацію; мислити, використовуючи увесь свій творчий і інтелектуальний потенціал.https://www.mindmeister.com/foldershttps://coggle.it/folder/gallery?org=0

Номер слайду 9

Кластер (з англійської мови ( cluster – пучок, рій, скупчення)– це графічна форма візуалізації інформації, коли виділяються основні смислові одиниці, які фіксуються у вигляді схеми (пучка) з позначенням звязків між ними Допомагає учневі нелінійно представити власні думки, ідеї. Дозволяє розвивати мислення, робити його більш гнучким, позбавлятися стереотипів. Форма кластера : - «гроно» (найбільший розвиток отримує одна з ідей), - «кластер-пучок» «кластер-питання» (рівномірне «розкидання» ідей навколо теми).

Номер слайду 10

Технологія складання кластера. Кластер. Посередині чистого листка (класної дошки), записуємо ключове слово чи речення теми. Навколо нього - слова чи речення, що доповнюють тему.3. Довкола записаних слів з’являються «супутники» і встановлюються нові логічні зв’язки.4. Записуємо стільки ідей, скільки їх називають учні.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Скрайбінгице метод розповіді чи пояснення, який супроводжується графічною ілюстрацією головного змісту сказаного. Виходить свого роду ефект паралельного наслідування, тобто ми слухаємо розповідь про щось і одночасно бачимо графічну відповідність почутому.

Номер слайду 13

Метаплан. Це методика структурування групових обговорень, аналізу ситуації, обміну думками, збирання інформації з певного питання і вироблення колективних рішень. Метод є універсальним для використання у будь-якій сфері, де потрібне структуроване обговорення проблеми і пошук рішення

Номер слайду 14

Технологія складання метаплану: Обираємо проблему і записуємо її в центрі аркуша, розділеного на чотири сектори. У кожному секторі (зліва направо) записуємо питання для обговорення: 1- Як є? 2 - Як має бути?3 –Чому є такі проблеми? 4 – Як змінити становище?

Номер слайду 15

Технологія складання метаплану: Обираємо проблему і записуємо її в центрі аркуша, розділеного на чотири сектори. У кожному секторі (зліва направо) записуємо питання для обговорення: 1- Як є? 2 - Як має бути?3 – Чому є такі проблеми? 4 – Як змінити становище?

Номер слайду 16

Метаплан. Як є ? Як повинно бути?Чому не так? Висновки і пропозиціїПроблема(тема дискусії)

Номер слайду 17

Віртуальна дошка Jamboard. Чому варто спробувати дошку Google Jamboard?Інтерфейс сервісу настільки інтуїтивно зрозумілий і зручний, що перед початком роботи навіть не потрібно вчитися. Дошка Jamboard містить повний набір функцій малювання, а також можливості для управління різними пензлями, розпізнавання рукописного введення тощо.Є мобільний додаток для платформ Android. На дошку можна завантажувати файли з Google Диску.Із мобільного додатка Google Jamboard ви можете створити нову Jam-сесію і потім дозволити підключитися до неї з будь-яких інших пристроїв необмеженій кількості учасників, де б вони не знаходилися (при наявності у всіх учасників доступу до Інтернету). Сервіс має необмежені можливості для роботи з ескізами, таблицями та діаграмами. Редагувати та змінювати їх можна в реальному часі.

Номер слайду 18

Той, хто припиняє вчитися є старим, незалежно чи в 20 чи в 80 років. Той, хто постійно вчиться, залишається молодим. Найчудовішою річчю в житті є вічна молодість думки Генрі Форд

Номер слайду 19

Дякую за увагу