Зміст Поняття про візуальне програмування Delphi – середовище візуального програмування Створення першого проекту Конструювання розв’язку Зміна властивостей об’єктів Створення методу
Номер слайду 3
Поняття про візуальне програмування Форма – вікно майбутньої програми На формі можна розміщувати текстові поля, поля редагування, кнопки, поля-списки … Об’єкти (компоненти) - мають властивості (колір, розмір, заголовок…) і методи для опрацювання даних. Задача розв’язується шляхом створення проекту, що скадається з наступних етапів: - додавання об’єктів до форми (конструювання), - надання значень властивостям об’єктів, - створення методів об’єктів.
Номер слайду 4
Delphi – середовище візуального програмування Головне вікно: Головне меню Панель інструментів Палітра компонентів Вікно форми Вікно інспектора об’єктів Вікно дерева об’єктів Вікно програмного коду
Номер слайду 5
Створення першого проекту Обчислення значення функції при х = 6.7
Зміна властивостей об’єктів Властивість Значення Form1 Caption (Заголовок форми) Проект 1 Height (Висота форми) 540 Width (Ширина форми) 670 Color (колір)
Номер слайду 8
Зміна властивостей об’єктів Компонент (бібліотека) Властивість Значення Label1
(Standard) Caption (Заголовок текстового поля) Перші успіхи Font (size, Style) На власний розсуд Label2 (Standard) Caption Значення виразу при х=6.7 Label3 (Standard) Caption Y=? Button1 (Standard) Caption (Заголовок кнопки) Виконати обчислення Image1 (Additional ) Picture (Рисунок) Picture Editor Load Stretch (Розміщення в межах) True
Номер слайду 9
Створення методу procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject); const x=6.7; var y:real; begin y:=(x*x*x-5)/(72.45-x) ; label3.caption:='y=‘ + floattostr(y) end;