Вклад предмета фізична кулльтура у формування ключових компетентностей. Спілкування державною мовою.

Про матеріал
Вклад предмета фізична кулльтура у формування ключових компетентностей. Спілкування державною мовою.
Перегляд файлу

Вклад предмета фізична культура у формування ключових компетентностей.

Спілкування державною мовою.

 

Основна мета предмета «Фізична культура» –  набуття учнями досвіду діяльності:

  • навчально-пізнавальної, практичної, соціальної;
  •  формування в учнів стійкої мотивації і потреби у збереженні й зміцненні свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовленості, комплексного розвитку природних здібностей та моральних якостей;
  •  використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.

№ з/п

Компетентності

Уміння

Ставлення

Навчальні ресурст

1

Вільне володіння державною мовою

Правильно використовувати термінологічний апарат, спілкуватися в різних ситуаціях під час занять фізичною культурою і спортом, за допомогою спілкування розв’язувати конфлікти, популяризувати ідеї фізичної культури і спорту мовними засобами.

 

Усвідомлення ролі фізичної культури для гармонійного розвитку особистості, пошанування національних традицій у фізичному вихованні, українському спортивному русі.

 

Інформація про історію спортивного руху в Україні та українську спортивну термінологію.

 

2

Спілкування іноземними мовами

 

За допомогою іноземної мови спілкуватися про фізичну культуру, її значення для самореалізації людини, писати тексти іноземною мовою про власні спортивні захоплення, шукати інформацію в іноземних джерелах про ефективні оздоровчі програми, спортивні новини.

 

Усвідомлення ролі іноземної мови як мови міжнародного спілкування у спорті

 

Спортивні новини іноземною мовою, спортивна термінологія.

 

3

Математична компетентність

 

Використовувати математичні методи під час занять фізичною культурою, для створення індивідуальних фізкультурно-оздоровчих програм, здійснення самооцінювання власного фізичного стану, вести рахунок при проведенні змагань у різних видах спорту, здійснювати підрахунок та аналізувати частоту серцевих скорочень у стані спокою та під час фізичних навантажень, розраховувати зусилля для досягнення мети, аналізуючи швидкість, відстань тощо.

 

Усвідомлення важливості математичного мислення для фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності.

 

Завдання на подолання відстані, створення меню раціонального харчування.

 

4

Компетентності у природничих науках і технологіях

 

Організовувати та здійснювати туристичні мандрівки; застосовувати інноваційні технології для покращення здоров’я; виконувати різні фізичні вправи в умовах природного середовища, використовувати сили природи в процесі занять із фізичної культури.

 

Розуміння гармонійної взаємодії людини і природи, сприймання екологічного довкілля як ідеального простору для реалізації фізичної активності людини, ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, усвідомлення важливості бережливого природокористування.

 

Туристичні мандрівки, фізичні вправи на свіжому повітрі, засоби загартовування, сучасні фітнес-технології.

 

5

Інформаційно-цифрова компетентність

 

Використовувати цифрові пристрої для навчання техніки рухових навичок, фізичних вправ, оцінювання власного фізичного стану, моніторингу рухової активності.

 

Усвідомлення впливу інформаційних та комунікаційних технологій і пристроїв на здоров’я людини, переваг та ризиків їх застосування; розуміння проблем та наслідків комп'ютерної залежності.

 

Комп’ютерні програми для корекції фізичного стану, майстер-класи з різних видів спорту, відеоуроки та відеоролики про проведення різних форм фізкультурно-оздоровчих занять.

 

6

Уміння вчитися впродовж життя 

 

Розв’язувати проблемні завдання у сфері фізичної культури і спорту; досягати конкретних цілей у фізичному самовдосконаленні; розробляти індивідуальні оздоровчі програми з урахуванням власних можливостей, мотивів та потреб; шукати, аналізувати та систематизувати інформацію у сфері фізичної культури та спорту.

 

Розуміння потреби постійного фізичного вдосконалення.

Приклади індивідуальних фізкультурно-оздоровчих програм.

 

7

Ініціативність і підприємливість 

 

Боротися, перемагати і програвати, контролювати свої емоції, організовувати свій час і мобілізувати ресурси, оцінювати власні можливості в процесі рухової діяльності, реалізовувати різні ролі в ігрових ситуаціях, відповідати за власні рішення, користати з власних переваг і визнавати недоліки у тактичних діях у різних видах спорту, планувати та реалізовувати спортивні проекти (турніри, змагання тощо).

 

Ініціативність, активність у фізкультурній діяльності, відповідальність, відвага, усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій.

 

Спортивні змагання з різних видів спорту.

 

8

Соціальна та громадська компетентності 

 

Організовувати гру чи інший вид командної рухової діяльності; спілкуватися в різних ситуаціях, нівелювати конфлікти, вигравати і програвати, дотримуватися правил чесної гри, дотримуватися санітарно-гігієнічних вимог та правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, контролювати свій стан у процесі занять фізичною культурою.

 

Поцінування підтримки, альтернативних думок і поглядів; толерантність; розуміння зв’язку між руховою активністю та здоров’ям, свідоме ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших.

 

Командні види спорту.

 

9

Обізнаність та самовираження у сфері культури

виражати свій культурний потенціал через рухову діяльність; удосконалювати культуру рухів.

 

усвідомлення можливостей самовираження та самореалізації через фізичну культуру та спорт; дотримання мовленнєвого етикету.

 

форми фізичного виховання: спортивні свята, змагання, рухливі перерви, фізкультпаузи.

 

10

Екологічна грамотність і здорове життя 

Свідомо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших; організувати гру чи інший вид рухової діяльності, спілкуватися в різних ситуаціях фізкультурно-спортивної діяльності.

 

Усвідомлення важливості дотримання санітарно-гігієнічних вимог при виконанні фізичних вправ, значення рухової активності в житті людини для покращення здоров’я, самоконтролю в процесі занять фізичною культурою, дотриматися правил безпечної поведінки під час уроків, змагань та інших форм фізичного виховання.

 

Форми фізичного виховання: спортивні свята, змагання, рухливі ігри.

 

 

docx
Додано
8 березня 2023
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку