Реалізація алгоритмів з розгалуженням і повторенням у середовищі Скретч
Номер слайду 4
Мета уроку: Навчитись застосовуватисвої вміння та навичкипри створенні алгоритмів з повторенням та розгалуженням,розвивати логічне мисленнята виховувати свою інформаційну культуру,уважність, акуратність.
На скільки кроків переміститься об’єкт коли натиснуто клавішу пропуск 1030020
Номер слайду 8
Неповне розгалуження має вигляд12
Номер слайду 9
Що буде говорити об’єкт при запуску скрипту1. Правда2. Брехня3. Нічого не говоритиме
Номер слайду 10
Що відбудеться коли натиснута клавіша “пропуск”1. Об’єкт один раз переміститься на 10 кроків2. Об’єкт десять разів переміститься на 10 кроків3. Об’єкт один раз повернеться на 15 градусів4. Об’єкт десять разів повернеться на 15 градусів
Номер слайду 11
Що відбудеться коли натиснуто Стрілку вгору+клавішу Пропуск1. Об’єкт один раз переміститься на 10 кроків2. Об’єкт десять разів переміститься на 10 кроків3. Об’єкт один раз повернеться на 15 градусів4. Об’єкт десять разів повернеться на 15 градусів
Номер слайду 12
Практична робота1. Створити нову змінну «к» яка буде лічильником2. Створити нове сповіщення,яке дасть змогу закінчити скрипти одного обєкта та розпочатискрипти іншого.
Номер слайду 13
3. Використавши оператор повного розгалуження та повторення, створити скрипти для сцени,яка буде змінювати колір фону при непарних«к» на зелений колір,при парних «к» -на жовтий колір, попередньостворивши обидва фони(максимальне значення «к»=7).показати
Номер слайду 14
4. Створити новий обєкт (дощечка) невеликих розмірів ,та задати йому значення руху за вказівникоммишки праворуч та ліворуч. Показати
Номер слайду 15
5. Створити новий об’єкт, який буде постійно показувати (говорити або думати) змінну «к»основною властивістю якого буде повна відсутність кольору попередньо створеного об’єкту(дощечки)показати
Номер слайду 16
6. Створити об’єкт (м’ячик або кулька) і задати йому наступні скрипти: Розпочати рух з верхнього лівого кута сцени ;сховати змінну “к”;лічильнику “к” задати початкове значення к=0;завжди переміститись на 5 кроків,якщо границя відбити;якщо кулька чи м’ячик торкається кольору раніше створеної дощечки,то: грати звук “рор” який імпортуємо з папки ефекти; змінити “к” на 1; повернути в напрямку 0(вгору);
Номер слайду 17
повернути за годинниковою стрілкою на-> вибрати випадкове число від -45 до 45; переміститись на 5 кроків; -якщо змінна «к»=7, оповістити кінець; зупинити скрипт;показати
Номер слайду 18
Фізкультхвилинкавправи для очей
Номер слайду 19
7. Вставити три літери з вкладки letters-E,N,D (END-кінець), та кожній з літер створитинаступні скрипти:-коли натиснуто прапорець-сховати;-коли отримую оповіщення “кінець”- показати; повернути на 10 градусів+повторити 36 разів; змінити розмір на 20+повторити 3 рази; змінити розмір на -20+повторити 3 рази; зупинити все.показати
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Домашнє завдання. Складіть алгоритм у Scratch,щоб перший виконавець рухався вниз за натиснення клавіші-стрілка вниз. Дійшовши до нижньої границі Сцени,виконавець повинен з’явитися біля верхньої границі Сцени і продовжити рух вниз. Другий виконавець рухався вправо за натиснення клавіші-стрілка вправо. Дійшовши до правої границі Сцени,виконавець повинен з’явитися біля лівої границі сцени і продовжити рух праворуч.