Властивості множення. 5 клас НУШ

Про матеріал
Презентація на тему "Властивості множення" для 5 класу НУШ за підручником Істера.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку:«Властивості множення.»5 клас НУШУрок 28

Номер слайду 2

Натуральний ряд чисел. Запитання Як називаються компоненти при множенні? Як знайти невідомий множник? Як помножити число на 10, 100, 1000? Які властивості множення ви знаєте?

Номер слайду 3

Пригадаємоa b = c. Множник. Множник. Добуток

Номер слайду 4

Краще запам’ятати25 4 = 100125 8 = 10005 20 = 1002 50 = 100

Номер слайду 5

Переставна властивість. Нехай на малюнку зображено ящик, що містить 6 рядів по 5 пакетів соку в кожному. Загальну кількість пакетів можна обчислити, помноживши 6 на 5, або 5 на 6. Результати будуть однакові: 6 ⋅ 5 = 30 і 5 ⋅ 6 = 30. Від перестановки множників добуток не зміниться а ∙ b = b ∙ a

Номер слайду 6

Сполучна властивість Нехай кожний пакет, який зображено на малюнку, містить 2 л соку. Як обчислити загальну кількість соку?1-й спосіб. Відомо, що пакетів усього 5 ⋅ 6, і в кожному — по 2 л соку. Тому всього в ящику: (5 ⋅ 6) ⋅ 2 л соку.

Номер слайду 7

Переставна властивість2-й спосіб. В одному ряду 5 пакетів, а соку в кожному 2 л, тому всього в цих 5 пакетах буде (2 ⋅ 5) л соку. Однак рядів 6, тому всього в ящику (2 ⋅ 5) ⋅ 6 л соку. Отже, (5 ⋅ 6) ⋅ 2 = (2 ⋅ 5) ⋅ 6. Щоб добуток чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого та третього.(а ∙ b) ∙ с = а ∙ (b ∙ с)

Номер слайду 8

Розподільна властивість Нехай у ящику маємо 4 ряди пакетів з яблучним соком і 2 — з апельсиновим. Тоді кількість пакетів можна обчислити двома способами:(4 + 2) ⋅ 5 або 4 ⋅ 5 + 2 ⋅ 5. В обох випадках кількість пакетів дорівнюватиме 30. Отже, (4 + 2) ⋅ 5 = 4 ⋅ 5 + 2 ⋅ 5.

Номер слайду 9

Розподільна властивість додавання. Щоб помножити суму на число, можна помножити на це число кожен з доданків і ці добутки додати.(а + b) ∙ с = а ∙ с+ b ∙ с. Приклад:(4 + 2) ⋅ 5 = 4 ⋅ 5 + 2 ⋅ 5 = 30

Номер слайду 10

Розподільна властивість віднімання. Щоб помножити різницю на число, можна зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти другий.(а - b) ∙ с = а ∙ с - b ∙ с. Приклад:(4 - 2) ⋅ 5 = 4 ⋅ 5 - 2 ⋅ 5 = 10

Номер слайду 11

Розподільна властивість Розподільну властивість множення можна використовувати для зручних обчислень та спрощення виразів. Приклад 1:1) 49 ⋅ 113 + 51 ⋅ 113 =2) 42 ⋅ 125 – 22 ⋅ 125 =(49 + 51) ⋅ 113 = = 100 ⋅ 113 = 11 300;(42 – 22) ⋅ 125 == 20 ⋅ 125 = 2500;Приклад 2:

Номер слайду 12

Множення на розрядну одиницю. Щоб помножити число на розрядну одиницю 10, 100, 1000, 10 000 …, треба до числа дописати стільки нулів, скільки їх у розрядній одиниці. Приклад:113 ⋅ 100 = 11300531 ⋅ 1000 = 531 000 style.color

Номер слайду 13

Усні вправи5720540 000 572 ∙ 10 = 10 000 ∙ 54 = 10 ∙ 2 ∙ 7 ∙ 50 = 43 ∙ 125 ∙ 8 =7 00043 000

Номер слайду 14

Робота з підручником№328. Обчисли зручним способом:4 ⋅ 89 ⋅ 25; 2) 2 ⋅ 472 ⋅ 5; 3) 5 ⋅ 61 ⋅ 4;1) 4 ∙ 25 ∙ 89 = 8 900 2) 2 ∙ 5 ∙ 472 = 4 720 3) 4 ∙ 5 ∙ 61 = 20 ∙ 61 = 1220

Номер слайду 15

Робота з підручником№330(1, 3, 5). Спрости вираз:6 ⋅ 7 ⋅ b; 3) 3 ⋅ a ⋅ 4 ⋅ b;5) 3 ⋅ т ⋅ 2а ⋅ 7 ⋅ t;1) 6 ⋅ 7 ⋅ b =42 b3) 3 ⋅ a ⋅ 4 ⋅ b = 12 а b5) 3 ⋅ m ⋅ 2а ⋅ 7 ⋅ t =42 аmt

Номер слайду 16

Робота з підручником№334(1, 3). Спрости вираз:1) 7b + 5b; 3) 7x + 2x – x; 1) 7b + 5b = Скористаємося розподільной властивістю для додавання:(а + b) ∙ с = а ∙ с+ b ∙ с (7 + 5) ∙ b = 12 ∙ b 3) 7x + 2x – 1x = (7 + 2 - 1) ∙ х = 8 ∙ х

Номер слайду 17

Робота з підручником№338. Спрости вираз 5a ∙ 20 та знайди його значення, якщо a = 195. 1 9 5 0 05a ∙ 20 =5 ∙ 20 ∙ a = 100∙ a Якщо a = 195, то 100 ∙ 195 = 19 500

Номер слайду 18

Підсумок Сформулюйте переставну властивість множення? Сформулюйте сполучну властивість множення? Сформулюйте сполучну властивість множення? Як помножити число на 10, 100, 1000?

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Опрацювати: §7 Виконати:№№ 335, 337

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
3 жовтня 2023
Переглядів
2246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку