24 березня о 18:00Вебінар: Розвиток критичного мислення та медіаграмотності на уроках англійської мови

Властивості води. Температура плавлення льоду та кипіння води. Значення трьох станів води для життя на Землі.

Про матеріал

збагатити уявлення учнів про властивості води; навчати спостерігати та виконувати деякі досліди, що демонструють властивості води, пояснювати прояви цих властивостей у природі; виховувати інтерес до вивчення природознавства.

Перегляд файлу

Властивості води. Температура плавлення льоду та кипіння води. Значення трьох станів води для життя на Землі.

ПР: порівняння властивостей води та інших рідин

Мета: збагатити уявлення учнів про властивості води; навчати спостерігати та виконувати деякі досліди, що демонструють властивості води, пояснювати прояви цих властивостей у природі; виховувати інтерес до вивчення природознавства.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

    Схема «Вода в природі». Прокоментуйте її.

https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/0514/0004ac7b-4759c46c/img8.jpg

— Що таке Світовий океан? Назвіть його частини та покажіть на карті чи глобусі.

http://svitppt.com.ua/images/43/42058/770/img2.jpg

 

https://www.metod-kopilka.ru/images/doc/64/65287/img9.jpg

 

— Розкажіть історію виникнення назв океанів. Назву яких із них ви змінили б? Чому?

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся більше про властивості води.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 11–14)

— Пригадайте! Які властивості води ви знаєте? Назвіть їх.

— Які стани води ви знаєте?

— Де міститься вода у газоподібному стані? у твердому стані? у рідкому стані?

— Доведіть, що хмари, сніг і дощ — це різні стани води.

— Що впливає на перехід води з одного стану в інший?

— Які досліди допомагають відповісти на це запитання?

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація отриманих знань

1. Продовження роботи за підручником (с. 14)

Робота в парі

— Порівняйте властивості води в різних станах: твердому, рідкому і газоподібному. Опишіть властивості води, заповнюючи таблицю.

                                           Властивості води

у рідкому стані              у твердому стані             у газоподібному стані

http://svitppt.com.ua/images/40/39291/770/img16.jpg

 

— Про що ви дізналися в рубриці «Для допитливих»?

2. Розгадування та обговорення загадок

— Про які стани води йдеться в загадках?

- Мене частенько просять, ждуть,

А тільки покажусь — ховатися почнуть. (Дощ)

- Білим килимом все поле вкрило. (Сніг)

- Ніжна зірка сніжно-біла

На рукав згори злетіла.

Поки ніс її сюди,

Стала краплею води. (Сніжинка)

- Я — вода, і на воді плаваю. (Лід)

- Вночі спить на землі, а вранці висихає. (Роса)

3. Гра «Виправ помилки»

Учням пропонують твердження з помилками. Помилки необхідно знайти та виправити.

- Вода може перебувати у рідкому та газоподібному стані. (У рідкому, твердому та газоподібному стані)

- З космосу наша планета має зелений колір, бо на ній є зелені рослини... (Блакитний, бо більшу частину її займає вода.)

- Світовий океан об’єднує воду всіх річок планети... (Чотирьох океанів)

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Що ви дізналися на уроці про воду? Прочитайте висновки на с. 14.

— У яких трьох станах перебуває вода в природі? Наведіть приклади.

— Які властивості води ви запам’ятали?

— Але у води є ще одна властивість. Про неї ви дізнаєтеся, якщо проведете вдома такий дослід. Налийте води у пластикову пляшку і покладіть її в морозильник. Коли вона замерзне, дістаньте і запишіть, що сталося. Не відкриваючи пляшку, поставте її в тепле місце. Коли лід розтане, запишіть, що сталося. Поміркуйте, чому це відбувається?

VІІ . Домашнє завдання

 Підготувати історію виникнення океанів.

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
2735
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку