Морально-етична проблематика твору: добро і зло, дружба і любов, чесність і підступність
І. Актуалізація опорних знань
- Які ж проблеми порушує автор у повісті?
(Проблеми добра і зла, дружби, боротьби із зажерливістю та брехливістю).
"Неймовірні пригоди Івана Сили" - казка про життя реальної людини. Та пропри казкову форму, - це твір про реальне життя, у якому поряд із благородством існує зажерливість і брехливість.
1.1. Складання таблиці «Добро і зло у творі».
ДОБРО | ЗЛО |
1.2.
- На прикладі яких героїв твору ми можемо говорити про справжню дружбу? Свою думку підтвердьте цитатами з твору.
- Чи зустрічаємося ми у творі з людською підступністю? Підтвердьте свої міркування цитатами з тексту.
24 квітня
Класна робота (дистанційно)
Тема. Морально-етична проблематика твору: добро і зло, дружба і любов, чесність і підступність
І. Актуалізація опорних знань
- Які ж проблеми порушує автор у повісті?
(Проблеми добра і зла, дружби, боротьби із зажерливістю та брехливістю).
"Неймовірні пригоди Івана Сили" - казка про життя реальної людини. Та пропри казкову форму, - це твір про реальне життя, у якому поряд із благородством існує зажерливість і брехливість.
1.1. Складання таблиці «Добро і зло у творі».
ДОБРО |
ЗЛО |
|
|
1.2.
- На прикладі яких героїв твору ми можемо говорити про справжню дружбу? Свою думку підтвердьте цитатами з твору.
- Чи зустрічаємося ми у творі з людською підступністю? Підтвердьте свої міркування цитатами з тексту.
ІІ. Закріплення знань, умінь та навичок.
ТЕСТИ
1. Що відповів Іван вуйку Микульцю на запитання «То що, земляче, будеш чинити?»
А) «піду десь на роботу найматися»;
Б) «буду працювати»;
В) «ще не визначився чим буду займатися».
2. Чим були здивовані Іван та Микульцьо?
А) побачили рух у столиці;
Б) німий заговорив;
В) кричали вуйки.
3. Іван влаштувався на роботу…
А) вантажником;
Б) водієм;
В) продавцем.
4. Велет, з яким Іван збирався битися, був:
А) сильним чоловіком;
Б) ровесник Івана;
В) середнього віку чоловік.
5. Панок з борідкою запросив Івана:
А) в гості;
Б) на екскурсію;
В) на роботу.
6. Доктор Брякус намагався розвивати у хлопця не тільки м’язи, а:
А) розмовляв, розповідав, пробуджував цікавість до всього;
Б) примушував працювати;
В) примушував читати.
7. Яку вагу підняв зі штангою І. Сила під час тренування?
А) 120 кг;
Б) 160 кг;
В) 100 кг.
8. Хто найбільше підтримував Івана на перших змаганнях?
А) Міха Голий;
Б) Мілка;
В) поліцейські.
9. Що писав Брякус про Івана Силу в щоденнику?
А) «головний шанс у житті»;
Б) «друг»;
В) «золотий гаманець».
10. Скільки поліція просила за звільнення Івана?
А) 100 000;
Б) 50 000;
В) 5 000.
11. З ким підписав контракт І. Сила?
А) з Магдебурою;
Б) з мадам Бухенбах;
В) з Миколайчиком.
12. Фіналом твору є…
А) продовження блискучих виступів Івана;
Б) повернення Івана з Мілкою в його село;
В) весілля Івана й Мілки.
ІІІ. Домашнє завдання.