Морально-етична проблематика твору: добро і зло, дружба і любов, чесність і підступністьМорально-етична проблематика твору: добро і зло, дружба і любов, чесність і підступність

Про матеріал

Морально-етична проблематика твору: добро і зло, дружба і любов, чесність і підступність

І. Актуалізація опорних знань

  • 1.Аналіз морально-етичної проблематики повісті «Неймовірні пригоди Івана Сили».

- Які ж проблеми порушує автор у повісті?

(Проблеми добра і зла, дружби, боротьби із зажерливістю та брехливістю).

"Неймовірні пригоди Івана Сили" - казка про життя реальної людини. Та пропри казкову форму, - це твір про реальне життя, у якому поряд із благородством існує зажерливість і брехливість.

1.1. Складання таблиці «Добро і зло у творі».

ДОБРО

ЗЛО

1.2.

- На прикладі яких героїв твору ми можемо говорити про справжню дружбу? Свою думку підтвердьте цитатами з твору.

- Чи зустрічаємося ми у творі з людською підступністю? Підтвердьте свої міркування цитатами з тексту.

  • 1.3.Складання асоціативного куща.
Перегляд файлу

24 квітня

Класна робота (дистанційно)

Тема. Морально-етична проблематика твору: добро і зло, дружба і любов, чесність і підступність

 І. Актуалізація опорних знань

  1. Аналіз морально-етичної проблематики повісті «Неймовірні пригоди Івана Сили».

- Які ж проблеми порушує автор у повісті?

(Проблеми добра і зла, дружби, боротьби із зажерливістю та брехливістю).

"Неймовірні пригоди Івана Сили" - казка про життя реальної людини. Та пропри казкову форму, - це твір про реальне життя, у якому поряд із благородством існує зажерливість і брехливість.

    1.1.  Складання таблиці «Добро і зло у творі».

ДОБРО

ЗЛО

 

 

   

 

 

     1.2.

- На прикладі яких героїв твору ми можемо говорити про справжню дружбу? Свою думку підтвердьте цитатами з твору.

- Чи зустрічаємося ми у творі з людською підступністю? Підтвердьте свої міркування цитатами з тексту.

  1.        Складання асоціативного куща.

 

ІІ. Закріплення знань, умінь та навичок.

 

ТЕСТИ

1. Що відповів Іван вуйку Микульцю на запитання «То що, земляче, будеш чинити?»

А) «піду десь на роботу найматися»;

Б) «буду працювати»;

В) «ще не визначився чим буду займатися».

2. Чим були здивовані Іван та Микульцьо?

А) побачили рух у столиці;

Б) німий заговорив;

В) кричали вуйки.

3. Іван влаштувався на роботу…

А) вантажником;

Б) водієм;

В) продавцем.

4. Велет, з яким Іван збирався битися, був:

А) сильним чоловіком;

Б) ровесник Івана;

В) середнього віку чоловік.

5. Панок з борідкою запросив Івана:

А) в гості;

Б) на екскурсію;

В) на роботу.

6. Доктор Брякус намагався розвивати у хлопця не тільки м’язи, а:

А) розмовляв, розповідав, пробуджував цікавість до всього;

Б) примушував працювати;

В) примушував читати.

7. Яку вагу підняв зі штангою І. Сила під час тренування?

А) 120 кг;

Б) 160 кг;

В) 100 кг.

8. Хто найбільше підтримував Івана на перших змаганнях?

А) Міха Голий;

Б) Мілка;

В)  поліцейські.

9. Що писав Брякус про Івана Силу в щоденнику?

А) «головний шанс у житті»;

Б) «друг»;

В) «золотий гаманець».

10. Скільки поліція просила за звільнення Івана?

А) 100 000;

Б) 50 000;

В) 5 000.

11. З ким підписав контракт І. Сила?

А) з Магдебурою;

Б) з мадам Бухенбах;

В) з Миколайчиком.

12. Фіналом твору є…

А) продовження блискучих виступів Івана;

Б) повернення Івана з Мілкою в його село;

В) весілля Івана й Мілки.

 

ІІІ. Домашнє завдання.

  1. Скласти власний варіант закінчення історії про  Івана Силу (письмовий твір)

 

docx
Додано
3 червня 2020
Переглядів
2053
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку