Волонтерський проєкт дитячого самоврядування " Школа добра"

Про матеріал
Волонтерський проєкт шкільного дитячо- юнацького самоврядування " Школа добра".
Перегляд файлу

«Школа добра»

 

Актуальність теми:

Одним з головних завдань школи є виховання справжнього громадянина України, якому притаманні такі риси як патріотизм, гідність честь, формування моральних якостей(чуйності, гідності, толерантності, милосердя,взаємодопомоги, співпереживання, поваги до особистості). У сучасному житті дуже необхідно мотивувати дітей на здійснення добрих справ, вчинків, організацію конкретних дій, направлених на вирішення існуючих проблем у сфері життя людей, яким необхідна допомога, екологічній сфері.

Не можна навчитися бути соціально активним, не беручи участь в самій діяльності. Волонтерство в сучасному суспільстві стає поширеною формою соціальної активності, що дозволяє проявити свою соціальну позицію.

 

Тип проекту: соціальний

 

Напрямок проекту: соціально-моральне виховання, еколого-натуралістичне виховання, національно-патріотичне виховання

 

За кількістю учасників: груповий

 

Терміни реалізації проекту: 2021-2022 навчальний рік

Учасники проекту: учні, вчителі дитячих організацій міст

Опис проекту:

Проект складається з 3 векторів.

Вектор «Діти-дітям» спрямований на організацію допомоги дітям пільгового контингенту школи, важкохворим дітям, дітям-сиротам (дітям із дитячих будинків), дітям із зони проведення АТО. В проекті одним з ключових моментів є залучення батьків та дітей.

Вектор «5Е» передбачає роботу за п’ятьома  напрямками: «ЕКОволонтер, ЕКОпункт, ЕКОтворчість, ЕКОпросвітництво, ЕКОподвір’я».

Вектор «Моя допомога воїнам АТО» - надання допомоги українським воїнам.

 

Мета проекту:

- сприяння позитивному впливу учнів школи на вибір життєвих цінностей;

- формування в учнів власного погляду на складні проблеми, виховання активної життєвої позиції, виховання значущих загальнолюдських цінностей, виховання почуття відповідальності, гуманізму, милосердя, співчуття;

- організація святкових програм для дітей пільгового контингенту школи та дітей з дитячого будинку;

-   в результаті такої роботи – забезпечити фінансову, психологічну, освітню підтримку дітям  пільгового контингенту школи, а також дітям з зони проведення АТО, дітям з дитячого будинку;

- виховання в учнів екологічних компетентностей, дбайливого, гуманного ставлення до природи;

- надання допомоги нашим воїнам-патріотам.

Завдання проекту:

-  створення умов самореалізації учнів для використання своїх вмінь та навичок, здібностей для допомоги іншим людям;

-  залучення учнівського колективу до волонтерського руху, благодійної діяльності;

-  співпраця учнів школи з благодійними організаціями міста. Вміння працювати в команді;

-  організація заходів, спрямованих на збір коштів, які забезпечують конкретні потреби дітей;

-  матеріальна та фінансова допомога дітям-сиротам, сім’ям з дітьми інвалідами або важкохворими дітьми;

- виховувати екологічний світогляд та екологічну культуру школярів;

- надання всебічної допомоги воїнам АТО;

- формування духовних цінностей українського патріота.

Етапи реалізації проекту:

1. Підготовчий етап (вересень 2021р.)

-  оцінка ситуації, визначення основних напрямків роботи.

- створення ініціативної групи, формування мети і завдань проекту, розподіл обов’язків.

Завдання:

- з’ясувати найактуальніші проблеми, спільне обговорення цієї проблеми в школі і вдома з однолітками, батьками, відшукування існування різних  проблем в нашій місцевості та шляхів їх вирішення;

- проведення та висвітлення в шкільному СМІ анкетування серед учнів шкіл з метою дізнатися: чи готові вони добровільно брати участь у благодійних акціях, вступити у волонтерський рух.

2. Організаційно-діяльнісний етап (жовтень 2021р. - квітень 2022р.)

ВЕКТОР «Діти-дітям»

- організація акцій матеріальної допомоги дітям-сиротам школи;

- проведення благодійного ярмарку «Мріємо по-дитячому, працюємо по-дорослому», в ході шкільного свята «Щаслива родина – багата країна» та в рамках міського соц. проекту «3D ФОРМАТ «Діти - Дорослі - Друзі»;

- на отримані кошти закупівля одягу та іграшок для дітей з особливими потребами та дітей, що опинились в складних життєвих ситуаціях;

- зустріч з дітьми, що перебувають у центрі психологічної та соціальної реабілітації міста, проведення концерту за участю учнів, батьків, вчителів.

ВЕКТОР «5Е»

І. ЕКОпросвітництво – волонтерські загони будуть вести просвітницьку діяльність з учнями початкової школи та громадськістю щодо збереження оточуючого середовища

ІІ. ЕКОтворчість   – акція «Проліска» (виставки малюнків, декоративних поробок, виготовлення листівок і плакатів), виступ екологічної агітбригади за темою «Земля – наш спільний дім».

ІІІ. ЕКОпункт  – акція «Замість старого паперу – нова книжка» (збір макулатури). 

ІV. ЕКОволонтер  – акція «Сад своїми руками» (збір коштів для оновлення шкільного саду та клумб), благодійний ярмарок «Мріємо по-дитячому, працюємо по-дорослому».

V. ЕКОподвір’я  – акція «Рослину посадив – недарма прожив» оновлення шкільного саду та клумб.

ВЕКТОР «Моя допомога воїнам АТО»

- випічка печива, збір теплих речей, виготовлення національних оберегів (ляльки - мотанки, стрічки) для воїнів;

- написання листів, малюнків.

-  організація зустрічей з учасниками АТО.

- проведення заходів національно – патріотичного спрямування (інтелектуальна гра між командами учнів «Я люблю Україну», загальношкільний захід до Дня Соборності України «Молюсь за тебе Україно!», спортивні змагання «Я – майбутній воїн України», літературно - музичний вечір патріотичної пісні, свято української пісні «Наша пісня солов’їна»)

3. Аналітично-узагальнюючий етап (квітень-червень  2022р.)

- підбиття підсумків реалізації проекту, зарахування результатів до моніторингу діяльності шкільного самоврядування;

- нагородження волонтерських загонів школи.

Прогнозований результат:

Учасники проекту отримають соціальний досвід, а діти та воїни АТО, на яких направлений проект,  отримають  емоційну  та  моральну  підтримку,  через  насичення  їх життя спілкуванням, цікавими подіями та культурними заходами. Діти з особливими потребами та їх родини відчують небайдужість суспільства до себе, не  залишаться один-на-один зі своїми проблемами.

В процесі проекту учні навчатимуться свідомо, активно, творчо впливати на навколишній світ; стануть більш ініціативними, самостійними; будуть залучені до практичної діяльності з розв'язання проблем навколишнього середовища.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 серпня 2021
Переглядів
1147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку