ВПЛИВ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИНА ЗДОРОВ’Я. КОМП’ЮТЕРНА,ІГРОВА ТА ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНІСТЬ.
Номер слайду 2
Ти вже знаєш, що реклама впливає на прийняття рішень. Мета комерційної реклами – продати товар. Аби досягти цілі, рекламодавці-виробники товарів чи надання послуг визначають конкретну групу споживачів, на яку розраховують рекламу. Щоб зацікавити споживача в рекла-мованому товарі, виробники товарів і послуг використовують спеціальні прийоми і стратегії.
Номер слайду 3
СТРАТЕГІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ
Номер слайду 4
СТРАТЕГІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ
Номер слайду 5
Важливо розрізняти позитивний і негативний вплив реклами. Позитивний вплив реклами – це інформування споживачів про товари й послуги. Проте негативним можна вважати нав’язування товарів, не завжди потрібних споживачам.
Номер слайду 6
ЩОБ ПРОТИДІЯТИ МОЖЛИВОМУ НЕГАТИВНОМУ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ, ПОТРІБНО:
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
РОЗВАГИЗАВАНТАЖЕННЯ ЗВУКОВИХ ВІДЕОФАЙЛІВНАВЧАННЯСПІЛКУВАННЯІНТЕРНЕТ-ПОСЛУГИ ПОШУК ІНФОРМАЦІЇІНТЕРНЕТ ВИКОРИСТОВУЮТЬ
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Домашнє завдання. Опрацювати презентацію, дати письмові відповіді на запитання. Які стратегії використовує комерційна реклама для продажу товарів. Схарактеризуй їх. Назви способи протидії негативному впливу реклами. Дайте поради, як не потрапити в «інтернет-залежність»