Вплив соціального оточення на формування навичок безпеки для життя, здоров’я та добробуту. Держава на захисті прав дитини.

Про матеріал
Матеріал: "Вплив соціального оточення на формування навичок безпеки для життя, здоров’я та добробуту. Держава на захисті прав дитини." 7 клас нуш
Зміст слайдів
Номер слайду 1

 Вплив соціального оточення на формування навичок безпеки для життя, здоров’я та добробуту. Держава на захисті прав дитини. Є помилки, які неможливо виправити.Є вчинки, за які не пробачають.Є рішення, про які шкодують усе життя. Але є вибір, і він за нами. Кузьма Скрябін, український співак, композитор, поет, письменник, телеведучий, продюсер, актор

Номер слайду 2

ВИВЧАЄМО:соціальні чинники впливу на підлітків;сутність соціальної безпеки;законодавство України щодо захисту дитини;соціальне оточення підлітків. Давньогрецький науковець-енциклопедист, філософ і логік Аристотель переконував, що людина є істотою соціальною, адже належить до групи, в якій учасники тісно взаємодіють між собою. Людина від природи не створена для життя в ізоляції, їй потрібне спілкування та взаємодія з іншими людьми для задоволення своїх потреб та розвитку як особистості, і вона займає певне місце серед усіх його членів. У суспільстві діють певні принципи, правила й норми поведінки, усі члени мають права і мають також обов’язки. Людина сама визначає, дотримуватися їй цих норм і правил чи порушувати їх.

Номер слайду 3

Уміння користуватися своїми правами та бажання виконувати свої обов’язки є важливим показником соціального здоров’я. Соціальні чинники, що впливають на соціальне здоров’я

Номер слайду 4

Звичайно, на життєвому шляху трапляються ті, хто не зважає на жодні принципи і норми, не бажає й не враховує будь-чиї інтереси. Такі люди здатні заподіяти шкоду іншим, зокрема своїм рідним, друзям. Вплив соціуму існує й призводить до певних наслідків, іноді не найкращих. ВИСНОВОК: Кожному треба розвивати життєві навички протидії негативному соціальному тиску. Ти і твої однолітки мусите знати, що ви є активними учасниками процесу свого соціального розвитку й можете впливати на своє соціальне здоров’я, вчиняючи так чи інакше. Наприклад, ведучи здоровий спосіб життя або порушуючи його, дотримуючись батьківських настанов чи порушуючи їх, коли перебуваєте в підлітковій компанії. Слід пам’ятати, що соціальне здоров’я пов’язане із безпекою!Складові соціальної безпеки. Людина. Суспільство. Держава

Номер слайду 5

Суб’єктами соціальної безпеки є: органи законодавчої влади, центральні й місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадські об’єднання та громадяни. Соціально здоровим суспільство роблять наявність у ньому соціальної рівності й справедливості. У такому суспільстві людина буде почуватися захищеною й упевненою у своєму майбутньому. Захищеність соціальних інтересів індивідуума, суспільства, держави від внутрішніх та зовнішніх загроз — у цьому полягає суть соціальної безпеки

Номер слайду 6

Оцініть стан соціального здоров’я підлітків. Що ви можете сказати про їхній соціальний розвиток?Підлітки на зупинці громадського транспорту чекали автобус, щоб дістатися спортивної школи. Вони голосно розмовляли, штовхалися, смакували морозиво, що топилося й скапувало додолу. Люди на зупинці, котрі теж очікували транспорт, зробили підліткам зауваження щодо їх поведінки. Однак вони відповідали задерикувато, поведінка їх стала ще більш гамірною.

Номер слайду 7

Законодавство України захищає права дитини й ґрунтується, насамперед, на Конституції України, а також на Конвенції ООН про права дитини, міжнародних договорах. У Законі України «Про охорону дитинства» записано, що «всі діти на території, України мають рівні права і свободи. Держава гарантує юним громадянам забезпечення належних умов навчання, виховання, фізичного, психічного, соціального, духовного та інтелектуального розвитку. Дитина в Україні має право на життя та охорону здоров’я, на ім’я та громадянство, на проживання в сім’ї та достатньо забезпечений життєвий рівень». Законом визначено право дитини на: на захист від усіх форм насильства; освіту; вільне висловлення думки; отримання інформації; дозвілля тощо.

Номер слайду 8

Першою ланкою суспільства, в якій ти проявляєш себе як соціальна особистість, є родина. Саме тут формуються цінності, ставлення, звички, спосіб проведення дозвілля. У родині кожен має свої обов’язки. Якщо ти справляєшся зі своїми родинними обов’язками, то це свідчить, що твій соціальний розвиток відбувається нормально. Також твоїм обов’язком стосовно родини є успішне навчання, прийнятна у соціумі поведінка. Адже, батьки вірять у те, що ти станеш корисним членом суспільства й родина зможе розраховувати на тебе в майбутньому.

Номер слайду 9

Не менш важливим для соціального розвитку твоїх однолітків є ваше місце та роль у різних підліткових групах: класі, спортивній секції, гуртку, компанії друзів, які живуть поряд. Ваш соціальний розвиток і соціальне здоров’я так чи інакше залежать від цих груп. Обираючи оточення, подумай, як воно може вплинути на твоє соціальне здоров’я. Звертай увагу на спосіб життя підлітків, з якими ти спілкуєшся і дружиш. Чи є цей спосіб життя здоровим, чи не буде він тобі шкодити?Пам’ятай, що свої інтереси можеш відстояти, перш за все, саме ти!

Номер слайду 10

У твоєму віці особливого значення набуває дружба. Коли ділишся з другом своїми думками, починаєш краще розуміти самого себе, а повага підвищує твою самооцінку. Друзі можуть впливати на тебе позитивно, але іноді їхній вплив є негативним.

Номер слайду 11

Доведи, що, поділяючи ті або інші погляди, захоплення, уподобання своїх друзів, ти потрапляєш під їхній соціальний вплив. (Письмово у зошиті)

pptx
Додано
20 жовтня
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку