Вправа «Хто в будиночку живе?»
Діти вчаться:
Застосовувати раніше вивчене, бути уважними і не відволікатися, обґрунтовувати власну думку, зосереджуватися під час виконання завдань.
Завдання.
Дітям роздаємо картинки з зображенням тварин. На дошці прикріплено три будиночки: з одним, двома, трьома віконечками. В першому будиночку живуть звірі, назва яких складається з одного складу, в другому – з двох складів, в третьому – з трьох складів.
Діти «розселяють» своїх звірів по будиночках.
(Картки з зображенням: лев, вовк, ведмідь, заєць, лисиця, тигр, собака і т.д.)
Вправа «Яке слово зайве?»
Діти вчаться:
Зосереджуватися, бути уважними і не відволікатися, вміти керувати емоціями, висловлювати свою думку.
Завдання.
Вчитель швидко називає ряд слів відповідної тематики, діти на слух мають знайти «зайве слово» і сигналізувати цеглинкою.
Наприклад. Дні тижня: понеділок, середа, зима, субота, неділя.