Вправа «Хто в будиночку живе?»

Про матеріал
Вправи вчать застосовувати раніше вивчене, бути уважними і не відволікатися, обґрунтовувати власну думку, зосереджуватися під час виконання завдань.
Перегляд файлу

Вправа «Хто в будиночку живе?»

 

Діти вчаться:

Застосовувати раніше вивчене, бути уважними і не відволікатися, обґрунтовувати власну думку, зосереджуватися під час виконання завдань.

 

Завдання.

Дітям роздаємо картинки з зображенням тварин. На дошці прикріплено три будиночки: з одним, двома, трьома віконечками. В першому будиночку живуть звірі, назва яких складається з одного складу, в другому – з двох складів, в третьому – з трьох складів.

 

Діти «розселяють» своїх звірів по будиночках.

 

(Картки з зображенням: лев, вовк, ведмідь, заєць, лисиця, тигр, собака і т.д.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа «Яке слово зайве?»

 

Діти вчаться:

Зосереджуватися, бути уважними і не відволікатися, вміти керувати емоціями, висловлювати свою думку.

 

Завдання.

Вчитель швидко називає ряд слів відповідної тематики, діти на слух мають знайти «зайве слово» і сигналізувати цеглинкою.

 

Наприклад. Дні тижня: понеділок, середа, зима, субота, неділя.

 

docx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
866
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку