Урок читання "Звуки [ т ], [т´], позначення їх буквою «Т». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи."

Про матеріал
Урок пронизаний грою. Буде корисний для вчителів початкових класів, студентів факультету вчителів початкових класів.
Перегляд файлу

                                       КОНЕЛЬСЬКОХУТІРСЬКА ФІЛІЯ І СТУПЕНЯ

СОКОЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  ЖАШКІВСЬКОГО РАЙОНУ
Вчитель : Олійник Людмила Миколаївна

 

                                       УРОК ЧИТАННЯ У 1 КЛАСІ

 

         Тема : Звуки [ т ], [т´], позначення їх буквою «Т». Читання складів, слів.

  Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи.

         Мета: Формування ключових компетентностей:

 вміння вчитися – організовуватися на урок відразу після дзвінка, необхідне обладнання до уроку тримати в порядку, включатися в роботу одразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, говорити вільно, чітко, виразно, зосереджено слухати вчителя, вміння запам’ятовувати, відтворювати;

здоров'язбережувальна – викликати позитивні емоції шляхом ігрових вправ;

соціальної  - розвивати вміння працювати в колективі, вміння з повагою  ставитись до вчителя, однокласників.

предметні компетенції : ознайомити учнів з буквою «Т», її звуковим значенням, формувати уміння читати склади,слова з буквою «Т», поповнювати словниковий запас учнів , розвивати навички читання, мовлення учнів, виховувати співпереживання до оточуючих, бажання робити добрі справи.

   Обладнання:  Буквар М. Д. Захарійчук,сюжетні малюнки,

   фішки для звукових моделей слів, складові таблиці, картки з

   анаграмами , мультимедійні слайди.

 

                                     ХІД УРОКУ

1315576218_prezentacija1_1_ 

І.Організаційний момент

1. Привітання

 Любі діти, у наш клас

 Завітали гості щирі.

 Привітайте в добрий час

 гостей посмішкою й миром

   Діти: Добрий день, вам люди добрі!

          Ми вітаєм щиро вас!

          І запрошуєм ласкаво

          На урок у 1 клас!

- Спочатку сідають дівчатка, а потім хлопчики: краса і сила.

 

2. Реклама.

1779_0-500x500Шановні добродії! Пропонується вашій увазі ось цей Буквар. Якщо ви хочете швидко навчитись читати, складати звукові моделі   слів, знати  багато  скоромовок, то тільки за    допомогою цього підручника, тільки разом з нами і тільки на нашому уроці ви можете це зробити! Придбайте  собі таку книгу! 

Дякую за увагу!

 

Глагол - это Золушка

- В гості казка завітала. Казка

 ( « Попелюшка»). А ось і наша Попелюшка. Її мачуха з дочками збираються на бал. У королівстві сьогодні свято. Принц запрошує всіх, хто вміє читати. Разом із запрошеннями він надсилає завдання.  Мачуха наказала Попелюшці виконати ці завдання. А Попелюшці так хотілося на бал. Давайте їй допоможемо.

 

 ІІ. Повторення раніше вивченого. 

 Завдання 1.

     Скласти римовані рядочки про королівський бал.

 

     Ал- ал-ал – я збираюся на бал

     Оль-оль-оль - ….

 

          Завдання 2. 

  Прочитати склади                                   Завдання 3.

                                                 Прочитати складову таблицю

 

тва

тво

тву

тви

тві

тра

тро

тру

три

тре

тка

тко

тку

тки

тке

арт

орт

урт

ирт

ірт

                     А 

                     О

                     У

    Т              И             Т

                           І

        1327880402_for-children-12 Завдання 4. Розказати скоромовки

  - Потім всі поїхали на бал, Попелюшка залишилась вдома сама. Їй треба  зробити багато роботи по дому. Її сестри не любили вчитися і всі завдання  виконувала замість них Попелюшка. Складала слова з складів. Які слова склала Попелюшка?

 

                                       СА МАТ

             ТАК 

                            СІ                 РТИ

 

 -До балу залишалося зовсім мало,а  роботи було ще дуже багато.

 Добра Фея бачила , як старалася Попелюшка і вирішила їй допомогти. Махнула чарівною паличкою і Попелюшка поїхала на бал.

Дорога, по якій їхала вона на бал  була  якась дивна. Попелюшка всю дорогу їхала і читала. Що могла прочитати вона?

 

 

               а             і            у             а           а

 

       т              к          т             т            м            к

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У воротах палацу на неї чекало  завдання, яке приготував король для гостей.

Виконати перетворення :

       4  3  5 1  2         5 4  3  2  1

       В А Р Т А        К А С И Р

  На порозі замку Попелюшку зустрів принц. Він показував якісь дивні знаки  руками

 

Попелюшка спочатку розгубилася, але потім зрозуміла, що треба зробити звукову модель слів:

                           Салат    Торт

 І ось Попелюшка на балу.

 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

 Завдання балу: ознайомитись з новою буквою, перевірити як піддані короля вміють читати слова, тексти.

 

ІV. Робота над темою

 В короля улюблена книга БУКВАР. Сів король на свій трон  ось такої форми  Т.  

 Спочатку видав наказ: всім мешканцям королівства назавжди запам’ятати букву            

  Тт!  Потім запропонував:

  1. Назвати слова, в яких є буква Т ст.91

  2. Прочитати слова   на сторінці букваря.

  3.Показове читання тексту «Ластівка».

  4. Аналіз прочитаного

  5. Читання «ланцюжком».

    Король запитав : Як видумаєте, що сталося навесні?( Варіанти відповідей)

  6. Вибіркове читання:

 а) знайти і прочитати трискладові слова;

 б) прочитати речення : хто розповідав ластівці про шкільні новини?

 

 7. Фізпауза.

 Наказ короля : Танцюють всі! ( Звучить музика, діти виконують певні рухи)

 

 8.Відгадування загадок.

  Після танцю принц з Попелюшкою перенеслися на галявину казкового лісу.

 Принц збирав квіти для своєї гості. Які квіти збирав принц?

 

 Я квітка ніжна, як весна                        Я гордо голову тримаю

На стеблі колючки маю.                           І перед вітром не схиляю.

Все літо пишна й запашна ,                     Я жовтий, білий, полум’яний

Я й осінь зустрічаю.                                  І, наче яблуко, рум’яний

                        ( Троянда)                          В саду я квітну навесні.

                                                                    Скажи, яке ім’я мені?

 ( Тюльпан)

Потім принц з Попелюшкою довго слухали розмови тварин в лісі.

9. Складання діалогів

V. Підсумок уроку.

620 Та ось годинник б’є 12 разів. Попелюшка побігла, згадавши настанови доброї феї і загубила корону.  Принц Попелюшку шукав, наміряючи кому підійде корона (міряю корону дівчаткам в класі), казка добігла до кінця. А чи сподобалась вона вам?

      Ось нашій казочці кінець. 

      Хто працював – той молодець

      А хто не хтів і лиш сидів,

      То той лиш лиха наробив.

      А вдома принц вас просить дуже,

      Побільше ви читайте, друзі!

 

 

docx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку