Урок читання "Узагальнення знань учнів. Звуковий аналіз слів. Складання речень і графічних моделей речень."

Про матеріал
Розробка уроків читання у 1 класі за підручником М. Д. Захарійчук . Урок побудований з використанням інтерактивних методів навчання.Буде корисний для вчителів початкових класів, студентів факультету вчителів початкових класів.
Перегляд файлу

КОНЕЛЬСЬКОХУТІРСЬКА ФІЛІЯ І СТУПЕНЯ

СОКОЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  ЖАШКІВСЬКОГО РАЙОНУ
Вчитель : Олійник Людмила Миколаївна

 

УРОК ЧИТАННЯ У 1 КЛАСІ

        Тема . Узагальнення знань учнів. Звуковий аналіз слів. Складання речень і

              графічних   моделей речень.

 Мета. Формування ключових компетентностей, вміння вчитися  -

   формувати вміння тримати своє робоче місце в належному порядку,

   вчити налаштовуватись на роботу відразу після дзвінка, налагодити

   емоційний контакт класом, вміння запам’ятовувати і  відтворювати 

   почуте, застосовувати вивчений матеріал, формувати  загальномовленнєві

   вміння і навички.

    соціальна- формувати вміння співпрацювати в колективі, шанобливо

    ставитись до свох однокласників;

    предметних компетентностей:  закріплювати вміння відповідати на

    питання, робити  звуковий анліз слів, вміння складати речення,

    розвивати мовлення , мислення;  виховувати інтерес до читання, почуття

    взаємодопомоги.

       Обладнання: Буквар М. Д. Захарійчук, сюжетні малюнки, завдання

            вікторини, телеграми казкових героїв.

 

x_00baff87                                                             ХІД УРОКУ

      І. Організаційний момент

             

   Продзвенів уже дзвінок,

   Починається урок.

   Він незвичний і цікавий,

   Завдань багато нас чекає.

   Тож часу не гаймо - 

   Урок починаймо!

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

- Сьогодні у нас гра « Розумники й розумниці ». Вона вимагає

  мислення, знань і уваги. Спробуємо сьогодні взнати , хто з           

  учнів має право називатись РОЗУМНИКОМ

 ІІІ. Робота над темою.

    І конкурс « Розминка »  ( За кожну правильну відповідь діти

File092           отримують «зірочки»)

 

                                      Казкова вікторина

  • Як звали мишенят в казці « Колосок»? ( Круть та Верть )
  •  В чий будиночок забралася Коза-Дереза? ( Зайчика )
  •  Кому з героїв у скрутну хвилину допомогло гусеня ?
    ( Івасику-Телесику )
  •  Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею)
  •  Кого зробив дід із соломи? (Бичка)
  •  Хто бігав наввипередки з їжаком? (Заєць )
  •  Кого купив дід на базарі за три копи? ( Козу-Дерезу)  
  •  Який казковий герой народився з горошини? (Котигорошко)
  • Яка тварина прикинулася неживою серед дороги? (Лисичка)
  •  Хто викрав Івасика-Телесика? (Змія )
  •  Хто прогнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? ( Рак)
  • i (1)Назвіть улюблене взуття діда з казки Коза-Дереза?
    (Червоні чоботи)
  • У якій казці битий небиту віз?
    ( Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат)
  • Кого в казці «Рукавичка» називали іклан? (Кабана)

 

 

ІІ конкурс « Склади звукову модель »

     На дошці малюнки предметів. Скласти звукову модель.

 

1587378469_karavay0_67a5f_f2c9432_Lkolobok06palm_cartoon 

 

 

 

 

 

 Виграє той, хто швидко і правильно виконав завдання.

 Фізпауза

 ІІІ  конкурс  « Літературний баскетбол »

 Відгадати від кого  «Телеграма»
1) - Приїхати не зможу, бо тато не зробив мені човник та весельце.

       ( Івасик-Телесик)
2) - Дуже хотілося б потрапити до вас, але соромно своєї гидкої зовнішності.

       ( Гидке каченя )
3) – Терміново викликали лікувати звірів у Африку. Не встигну повернутися.

       ( Лікар Айболить )
4) – Дуже засмучена, мишка випадково розбила яєчко, прийти не зможу.

       ( Курочка Ряба )
5) – Прибути до вас не можу. Мене викрала Лиска.
       ( Півник )
6) – Вигнав дід мене із хати, іншу я пішла шукати.
       ( Коза –Дереза )
7) – Моя риболовля закінчилася погано. Мене побили, а хвіст опинився в

       ополонці. ( Вовк-панібрат )
8) – Поспішаю до лісу. Мачуха наказала принести підсніжників.
      ( Падчерка )

(Виграє той, у кого найбільше правильних відповідей. Грають 4-5 хвилин.)

 

 ІV конкурс « Ломи голова »

   Скласти речення за поданою схемою.

      

                                                               . .

 

  VІ. Конкурс  « Шифрувальник » 

                 Скласти слово з перших букв зображених предметів. 

 

animated_cartoon_00650_7d62a_b8cbf9fe_orig61743690_LVENOK0_7d62a_b8cbf9fe_orig65645652_37     

 

 

 

                                                             (салат)

 

0_7d62a_b8cbf9fe_orig17Happy_Fox_by_SilentRavyn0_7d62a_b8cbf9fe_origkotvsap 

 

 

 

 

                                                           (калина)

VІ. Підсумок уроку

       Визначення, хто має право називатися РОЗУМНИКОМ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
1379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку