Вправи - енергізатори під час проведення уроків

Про матеріал

Призначення енергізаторів на уроці – створення позитивної психологічної атмосфери у класі, відновлення енергії та посилення групової активності. Крім того, вони дозволяють учням проявити рівні здібності – тілесно-кінестетичні, візуально-просторові, міжособистісного спілкування.

Енергізатори корисні для послаблення монотонності, збудження активності учнів й заохочення їх подальшої праці.

Перегляд файлу

ВПРАВИ – ЕНЕРГІЗАТОРИ

Похожее изображение 

 


Учні стоять. Починаючи з ведучого, кожний по черзі засобами пантоміми зображує якийсь предмет чи поняття і «дарує» його сусідові (морозиво, квітку, кішку, сонце, свій настрій тощо). Сусід «приймає подарунок» і робить якийсь інший подарунок наступному учасникові.

Похожее изображение

Учні стоять парами. Ведучий дає команди: рука до руки,

Похожее изображениевухо до вуха, спина до спини, плече до плеча, віч-на-віч тощо.
За командою «Один до одного» змінити пари.


Учні рухаються, а ведучий віддає команди, називаючи кольори

світлофору. Якщо тренер каже: «Червоний!»,

 учні мають швидко присісти; якщо «Зелений!» —

 учасники продовжують іти й плескають у долоні; якщо вони чують

Картинки по запросу телефон«Жовтий!», то мають зупинитися і підняти руки вгору.

Вправа виконується швидко.
 


Ведучий пропонує учням стати в коло. Ближчому до ведучого учню передаємо (дуже тихо) одну фразу, наприклад: «У середу футбол, у четвер контрольна з математики, а в п'ятницю кінець тижня». Запропонуйте йому передати (теж дуже тихо) цю фразу по колу. Останній учасник промовляє вголос те, що він почув і зрозумів.
 

Похожее изображение
«Напишіть» у повітрі носом і підборіддям цифри від 1 до 10 або букви (наприклад, А, В, Д, О, У, К, М, П, Р, Ш тощо). Робити це слід з максимальним повертанням голови (цифри або букви мають бути високими і великими). Можна малювати в повітрі різні предмети, фігури тощо, писати добрі слова. Виконуючи вправу, потрібно рухати шиєю плавно, без ривків і зайвого напруження. Тулуб тримати нерухомо, спину прямо.
Ця вправа покращує кровообіг головного мозку, роботу шийних хребців, позбавляє обличчя подвійного підборіддя.


Для виконання цієї вправи потрібно сісти на край стільця. За сигналом діти нахиляють голову: до плечей спочатку зліва направо, потім справ наліво. Нахили виконуються сильно і різко, та щоб у кожному нахилі дістати вухом до плеча. Вправа виконується 20 секунд.
У цій вправі розігріваються вуха, а чере нервові закінчення у вушних раковинах збуджується і весь організм. Крім того, розробляєтьс активність шийних хребців.
 Дихальна фізкультхвилинка

Картинки по запросу машинка клипарт
Ведучий. Уявіть, що у вас у руках м'яч. Зробіть: глибокий вдих і виконайте команду «М'яч пробитий»: зі звуком «с-с-с» починайте випускати потроху повітря з легенів, одночасно показуючи руками як зменшується м'яч.
 


Робота губ, гудіння губами, тріск — чим огидніше, тим краще (на усмішці м'язи розтягуються)

Діти стають прямо, ноги ширші за плечі. Рукі опущені, пальці зчеплені в замок.
Піднімають руки вгору, вдихають, прогинаються назад.
Потім, різко видихаючи, зі звуком «ха!» нахиляються, опускають руки, як під час удару сокирою поміж ніг і відразу піднімають їх угору.
Повторити 5-10 разів. Дуже важливо, щоб звук «ха!» був результатом різкого видиху, ішов із грудної клітки.
Вправа добре очищає дихальні органи, покращує їх роботу.

Похожее изображение

Ведучий. Я знаю, що ви всі любите морозиво. Уявіть, що ви завітали до Снігової королеви, замерзли й самі стали схожі на морозиво. Тіло, руки, ноги, голова скуті холодом... Брр... Але прийшов добрий чарівник і сказав: «Заплющте очі! Покладіть руки на коліна. Вам зручно, вам ніщо не заважає... Зараз почнемо відтавати. Зігріваються й відтаюють пальчики ніг, зігріваються й відтаюють ступні, зігріваються й розслаблюються коліна. Тепло йде від пальчиків ніг угору, ноги теплі, вони розслабляються. Зігріваються пальчики рук. Пальці розслаблюються. Зігріваються й розслаблюються долоні. Зігріваються й розслаблюються кисті рук. Тепло від кистей іде до ліктиків. Від ліктиків до плечей. Руки теплі, розслабилися. Вам тепло. Тепло йде по всьому тілу, від животика піднімається до грудей, шиї, голови. Обличчю жарко. Обличчя розслабилося, ротик відкрився, голова повисла.
Розтануло морозиво, розтеклося солодкою калюжею по підлозі».



ДІТИ дають одне одному порівняльні характеристики. Наприклад: «Тетянко, у тебе чудова посмішка, схожа на сонечко!», «Альбіно, у тебе очі як зірочки!»
Гра розвиває мовлення учнів, учить бачити в однолітках прекрасне, добре.

Похожее изображение
Діти ходять по кімнаті, відчуваючи власне тіло.
Ведучий. Подумайте про власний настрій, у якому ви почали вправу. За допомогою ходи продемонструйте різний настрій.
Кожен рух виконуйте протягом 13-ти секунд. Рухайтесь як:
^ дуже втомлена людина;
^ щаслива людина, яка отримала радісну звістку;
^ людина, яка постійно чогось боїться;
^ людина, у якої «нечиста» совість;
^ канатоходець, який рухається по дроту.
Повертаючись на своє місце, покажіть настрій, у якому перебуваєте зараз.

Учні стоять. Руки з відкритими долонями на рівні талії. Завдання : кидати м’яч один одному хаотично якомога швидше, але не допускати його падіння.

 

 

 

Похожее изображениеУчні стоять. Вчитель показує рух, усі повторюють його поступово приєднуючись один до одного.

  • Чи знаєте ви, який австралійський дощ? Похожее изображение
  • Піднімається вітер (потираємо руки).
  • Падають перші краплини дощу (клацаємо пальцями).
  • Почалася злива (плескаємо долонями по стегнам).
  • Злива перетворилася на бурю (топаємо).
  • Ось буря стихає (плескаємо долонями по грудині).
  • Стихає злива (плескаємо долонями по стегнам).
  • Закінчується дощ, падають останні краплі (клацаємо пальцями).
  • Шумить тільки вітер (потираємо долоні).
  • Австралійський дощ скінчився. Сонце! (Діти піднімають руки в гору)

 

Стоячи, за інструкціями вчителя виконуємо вправу: «Зараз ми будемо писати цифри у незвичний спосіб.

Похожее изображениеЦифру 1 «пишемо» носом (кажемо і виконуємо),

цифру 2 – підборіддям,

цифру 3 – правим плечем,

цифру 4 – лівим плечем,

цифру 5 – «пишемо» правим ліктем,

цифру 6 – лівим ліктем,

цифру 7 – правим коліном,

цифру 8 – лівим коліном,

цифру 9 – правою ногою,

а десяточку – «хвостиком».

 

 

 

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

динамічнІ паузи для різних частин тіла

Пробуджуємо свій організм.

  • Беремо вуха повністю в руки. Робимо кругові рухи. Вуха починають горіти, це добре. Слідкуємо, щоб плечі були випрямлені (7 – 9 разів).
  • Промасажувати вказівними пальцями точки біля вух зі сторони обличчя (7 – 9 разів).
  • Зустрічними рухами вказівних пальців обох рук масажувати точки на лобі (7 – 9 разів).
  • Знайти на шиї хребець, що найбільше виступає. Другим пальцем масажувати точку, розташовану нижче цього виступу між хребцями. Ця біологічно активна точка має опосередковані зв'язки з усіма активними точками організму її масаж впливає на кровопостачання головного мозку.

 

Гімнастика для плечових суглобів. Вправу повторюємо 6  разів.

  • Обертання правим плечовим суглобом назад, повторити 8 разів.
  • Обертання лівим плечовим суглобом назад, повторити 8 разів.
  • Обертання обома плечовими суглобами назад, повторити 8 разів.
  • Голова прямо. Плечі тягнемо вперед назустріч один одному. Даємо легке розслаблення і повторюємо рух із посиленням напруги.
  • Голова прямо. Плечі відводимо назад, лопатки рухаються одна до одної.
  • Трясемо руками, розслаблюємо м'язи.

Пам'ятаємо, що на напругу потрібно робити видих, а на розслаблення — вдих.

Гімнастика для шиї.

Вправи повторюються 5 - 6 разів.

  • Корпус прямий, підборіддя опущене на груди. Витягуємо голову і шию вперед, чергуючи напругу і розслаблення.
  • Корпус прямий, голову трохи відхиляємо назад, підборіддя направлене до стелі. Тягнемося підборіддям угору, потім рух припиняємо, дещо послаблюємо напругу і знов тягнемося вгору.
  • «Катання» голови по плечах: підняти плечі, втягнути голову перелякана черепаха») обережно повертати голову зліва-направо і назад, повторити 2-3 рази.

 

Профілактика короткозорості.

Вихідне положення - сидячи. Кожна вправа  повторюється 5-6 разів.

  • Відкинутися назад, зробити глибокий вдих, потім, нахилившись уперед – видих.
  • Відкинутися на спинку стільця, прикрити повіки, міцно зажмурити очі, відкрити повіки.
  • Руки вперед, подивитись на кінчики пальців, підняти руки вгору (вдих). Стежити очима за рухом рук, не піднімаючи голови, руки опустити (видих).

 

 

Масаж очей

  • Масажувати двома пальцями – вказівним і середнім – у вигляді вісімкоподібного руху між нижнім краєм ока та над бровами. Такий рух повторюється 8-10 разів.
  • Закрийте очі, вказівним та середнім пальцями масуйте повіки, м’яко погладжуючи, в напрямку від носа до скронь. Повторіть 5—10 разів.

 

Гімнастика для верхнього грудного відділу хребта.

  • Покладіть на потилицю долоні рук (одна на іншу). Як можна далі відводите лікті назад, розпрямляють груди.
  • Сядьте на край стільця, обіпріться руками ззаду на сидінні. Прогинайтеся, випинаючи груди вперед.
  • Хребет прямий. Поперек нерухомий. Руки розведені в сторони (долонями вгору). Руки по черзі згибаються в ліктях. Голова опускається в бік прямої руки. Вліво – вдих, вправо – видих.
  • Схрестити руки перед грудьми, міцно обхопити себе за плечі, повторити 5 разів.

 

Динамічні очні вправи.

  • Зосередження погляду на точці між бровами.
  • Закрити очі на рахунок „раз-два”, відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок „три-чотири”.
  • Заплющити очі. Не відкриваючи очей, начебто подивитися ліворуч на рахунок „раз-чотири”, повернутися у вихідне положення. Так само подивитися праворуч на рахунок „п‘ять-вісім” і повернутися у вихідне положення. Повторити 5 разів.
  • Подивіться прямо на об’єкт, що знаходиться на віддалі 15-20 см, потім переведіть погляд на дальній об’єкт (на віддалі 2-3 м). Повторіть 5 разів.
  • Швидко кліпати очима протягом 15 секунд.

Загальна гімнастика.

  • Нахили ліворуч, праворуч, уперед, назад.
  • Присідання.
  • Стоячи на носках, у швидкому темпі робити пружні рухи, не торкаючись п’ятками підлоги. Руки при цьому опущені вздовж тіла, хребет прямий. Дихання повільне.
  • Одночасне стискування — розтискування пальців на ногах і руках.
  • Масаж пальців на руках. Послідовно стискуємо пальці від мізинця до великого декілька разів, а потім — від вказівного до мізинця.
  • Розтираємо кисті рук (як умивання рук).
  • По черзі стискаємо пальці з боків.
  • Стискаємо пальці в замок і витягуємо руки перед собою, потім вивертаємо замок із пальців від себе долонями вгору, потім до себе долонями вгору.
  • Потягування і розслаблення.

 

 

 

КОМПЛЕКС ФІЗКУЛЬТХВИЛИНОК

Комплекс вправ 1 (сидячи за партою)

  1.                   Вихідне положення – руки на парті, витягнуті вперед; 

http://mama.darievna.ru/uploads/september-10/1244369606_malec.jpg1-2 – підняти руки вгору, потягнутися; 

3-4 – вернутися у вихідне положення, 2-3 рази.

2. Вихідне положення – руки за головою, лікті вперед; 

1-2-3 – лікті розвести в сторони, прогнутися.

3. Вихідне положення – руки за голову;

 1 – руки вгору, потягнутися;

 2 – у вихідне положення;

3-4 – те ж саме, 2-3 рази.

4. Вихідне положення – руки на пояс; 

1 – нахил вправо; 

2 – нахил вперед; 

3 – нахил вліво;

4 – вихідне положення те ж саме. Те ж саме у другий бік.  2-3 рази.

5. Вихідне положення – руки до плечей, лікті притиснути до тулуба; 

1-2-3-4 – обертання рук вперед; 5-6-7-8 – те ж саме назад, 2-3 рази.

 

Комплекс вправ 2 (стоячи за партою)

  1.                   Вихідне положення – основна стійка; 

1-2-3-4 – підняти руки вгору, стискаючи і розтискаючи пальці; 

5-6-7-8 – повільно руки вниз, стискаючи і розтискаючи пальці, 2 рази.

2. Вихідне положення – основна стойка;

http://psihol.edusite.ru/images/fizkul-tminutki.jpg1- дугами вперед руки вгору, потягнутися, вдих; 

2 –опустити руки, видих; 

3- круг головою вправо;

4- теж саме – вліво, 2-3 рази.

3. Вихідне положення – стійка, руки на пояс, 

1- праву ногу у бік на носок ,нахил вправо;

2 – вихідне положення;

3-4 – те ж саме – у другий бік,  2-3 рази.

4. Вихідне положення –  стоячи, руки на пояс, 

1- нахил назад; 

2 – вихідне положення;

3 – нахил вліво; 

4 – вихідне положення;

5 – нахил вперед;

6 – вихідне положення; 

7 – нахил вправо; 

8– вихідне положення ;2-3 рази. 5. Вихідне положення – стоячи, руки перед грудьми,

1 – руки вгору, піднятися на носочки;

 2 – руки на пояс; 

3 – руки вгору, піднятися на носочки; 

http://www.volochysk-miskrada.info/img/fizkyltyra.gif4 – вихідне положення ;2-3 рази.

 

 

Комплекс вправ 3 (для розвитку дихання)

  1.                   Вихідне положення – стати рівно, руки вниз;

1-2 – руки в сторони – вдихнути;

3-4 – різко обняти себе руками за плечі – видихнути. Повторити 3-4 рази.

2. Вихідне положення – стати рівно, руки вниз.

1-2 – руки в сторони – вдихнути;

3-4 – присісти, обняти руками коліна – видихнути.  Повторити 3-4 рази.

3.  Вдихнути широко відкритим ротом, видихнути носом.  Повторити 4-5 разів.

 

Комплекс вправ 4 (гімнастика для очей)

1. Швидко покліпати очима; заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5.  Повторити 4 -5 разів.

 2. Міцно замружити очі.  Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь.  Порахувати до 5. Повторити 4 – 5 разів.

3. У середньому темпі проробити 3 – 4 кругових рухів очима в правий бік, стільки ж само – у лівий.  Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь – на рахунок 1 – 6.  Повторити 1 – 2 рази.

 

Комплекс вправ 5 (для профілактики короткозорості)

  1. Вихідне положення – ноги на ширині плечей, руки в боки.

Кругові  рухи  руками  вперед  і  назад.  Весь  час  стежити  за  кінчиком

великого пальця. Повторити 3-4 рази.

2. Вихідне положення – сісти на стілець.

    Замружити і відкрити очі. Повторити 3-4 рази. Виконувати в середньому темпі. 

3. Витягнути руку вперед. 

    Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1 – 4.      Потім перенести погляд вдалечінь на рахунок 1 – 6.      Повторити 4 – 5 разів.

 

 

 

 

Фізкультхвилинки з

віршованими текстами

  1. Похожее изображениеОдин, два – руки вище, вище голова.
    Три, чотири – руки тихо опустили.
    П’ять, шість, сім – стати тихо всім.

 

  1. Всі піднесли руки - раз,

І навшпиньки став весь клас.

Два – присіли, руки вниз.

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Хто старався присідати –

Може вже відпочивати.

Картинки по запросу фізкультхвилинка на уроціНахились уперед, нахились назад.
І направо, і наліво,

3. Щоб нічого не боліло.

Один, два, три, чотири –

набираємося сили,

Нахились, повернись

І до друга посміхнись.

  1. Похожее изображениеРуки вгору піднесіть.
    Пальці швидко полічіть:
    Ліворуч – 5, праворуч – 5,
    Скільки разом? Як сказать?

5.Руки вгору піднесіть
         І почнемо всі лічить.
        Скільки пальців на руці
        Хором скажемо усі.

  

  1. На пальчики встанемо –

До хмарин дістанемо.

(Ноги на ширині стопи, руки опущені.)

Один, два, один, два,

До хмарин дістанемо.

(Підняти руки через боки вгору, стати навшпиньки, потягнутися.)

Нахилитися вперед, не згинаючи ніг, витягуючи шию.

 

7. Один, два, три, чотири, п'ять –

Добре вміємрахувать!

(Стопи разом, руки на поясі.)

Скільки покажу грибочків,

Стільки ви зробіть стрибочків.

(Підстрибувати на місці на двох ногах.)

Один, два, три, чотири, п'ять,

Час усім відпочивать!

(Повторити першу вправу, сісти на місця.)

 

8. Ми писали, ми трудились, 

Наші руки вже стомились, 

А щоб гарно написати, 

Треба пальці розім’яти. 

Руки кілька раз тряхнемо 

І писати знов почнемо.

9. Ми сьогодні рахували,

Притомились, посідали.

Раз, два, раз, два, раз -

Присідаємо гаразд!

Ми вже вправу закінчили,

Хай і руки відпочинуть!

Руки вгору,

підтягніться - раз, два, раз, два.

Щонайнижче

нахиліться - раз, два, раз, два.

10. Руки за голову ставимо сміло

И повертаємось вправо і вліво.

Зробимо чітко, діти, цю вправо

Двічі наліво, двічі направо –

Будемо мати гарну поставу.

 

Картинки по запросу фізкультхвилинка на уроці11. Встали рівно біля парт.

Починаємо наш старт.

Руки вгору, руки вниз,

Подивились пильно скрізь.

Головою покрутили, 

Потім разом всі присіли. 

Піднялись, понагинались 

І здоровими зостались. 

12.  Руки на парти, пальці в кулак —

Зробимо вправу, ми, дітоньки, так: 

Пальці стискаємо і розтискаємо, 

Мов пластилін розминаємо. 

Будемо вправу із вами кінчати, 

Буде тепер нам легше писати. 

Картинки по запросу фізкультхвилинка на уроціТрава низенька-низенька. (Присідають.)
Дерева високі-високі. (Піднімають руки вгору.)
Вітер дерева колише-гойдає. (Обертаються.)
То направо, то наліво нахиляє.
{Нахиляються праворуч, ліворуч.)
То вгору, то назад. (Потягуються вгору, назад.)
То вниз нагинає. (Нахиляються вперед.)
Птахи летять-відлітають.
(Махають руками-«крильми».)
А учні тихенько за парти сідають.
(Сідають за парти.)


Я намалюю зайчика для вас — раз.
(Роблять колові рухи руками над головою.)
Це у нього, бачите, голова — два.
(Руки кладуть на голову.)
Це у нього вуха догори — три.
(Піднімаютьруки вгору до вух.)
Це стирчить у нього хвостик сірий — чотири.
(Повертають тулуб праворуч, ліворуч.)
Це очиці весело говорять — п'ять.
(Прикладаютьруки до очей.)
Ротик, зубки — хай моркву їсть — шість.
(Імітують жування морквини зайцем.)
Шубка тепла хутряна на нім — сім.
(Плещуть у долоні.)
Ніжки довгі, щоб гасав він лісом — вісім.
(Підстрибують на місці.)
Ще навколо посаджу дерев я — дев'ять.
(«Саджають дерева», «притоптують ямки».)
І хай сонце сяє з піднебесся — десять.
(Піднімаються на носках, руки вгору.)

Картинки по запросу фізкультхвилинка на уроці 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ходить білочка по лісі

Діти ходять по кімнаті

По високому, густому,

розводять руки, піднімають руки вгору

По зеленому, рясному.

відводять руки в сторони, слідкують поглядом

В неї стежечок багато:

відводять руку у загадану сторону

По землі і по деревах

слідкують поглядом

Справа стежечка – до зірки

простягають руки вправо

Зліва стежечка – до шишки,

простягають руки вліво

слідкують поглядом.

Ззаду стежка – до горішка.

повертаються назад

Руханка 2

Раз, два - дерева.

Встати

Три, чотири - вийшли звірі,

ходьба на місці

Пять, шість - пада лист.

нагнутися

Сім, вісім - птахи в лісі.

помахи руками, як крилами

Дев'ять, десять - це сунички

Підняли червоні личка.

підняти руки і голови догори

Руханка 3

Ось іде до нас весна.
Все навколо ожива:

встати, ходьба на місці

Підсніжники прокидаються,

потягнутися

Проліски посміхаються,

посміхнутися

Пташки прилітають,

махають руками, як крилами

Діти вибігають,

біг на місці

На луках стрибають.

стрибки

 

Руханка 4

Трава - низенька-низенька,

присісти

Дерева - високі-високі.

потягнутися

Вітер дерева колише, гойдає

нахили тулуба

То вправо, то вліво хитає,

нахили тулуба

То вперед, то назад,

нахили тулуба

То вниз пригинає.

нахили тулуба

Птахи летять, відлітають

помахати руками, як крилами

А учні тихенько за парти сідають

сісти за парти

І (назва предмету) вивчають.

 

 

Руханка 5

Ягіл, ягіл, ягілочка,
Ягілова дочка.

прискорена ходьба на півпальцях

Устала ранесенько,
Вмивалася білесенько

імітація вмивання

Голівоньку чесала,
Сережки надівала,

масаж голови від чола до потилиці

Квіточки позбирала,
Віночок заплітала.

присідання і вставання, руки на поясі

На вулицю вийшла,

Як зіронька зійшла.

перекочування ніг з пальців на п'яти

Взялася попід боки,
Показала скоки.

стрибки на місці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу гриб анімаціяГра «Гриб»

Диб-диб-диб! Диб-диб-диб!

(Ходіння на місці)

Біля пенька гриб!

(Показують, нахилившись вперед)

Отакий товстезний,

Отакий грубезний.

(Розводять руки в сторони)

Бриль на голові,

А нога в траві,

Диб-диб-диб! Диб-диб-диб! Біля пенька гриб!

(Хитають головою, показують вниз на ніжки)

  • Які гриби можна збирати? Всі підряд?

(Учитель називає гриби, діти нахиляються – якщо гриб їстівний, «зрізають» його, якщо гриб отруйний – погрожують пальчиком).

 

Гра «Хмаринка»

Похожее изображениеХмаринка сонечко закрила,

Слізки срібні зронила.

(закривають обличчя руками)

Ми ті слізки пошукаєм,

(Присідають)

Пострибаєм, як зайчата,

(Стрибають)

Політаєм, як пташата,

(Махають руками)

Потанцюємо ще трішки,

Щоб спочили руки й ніжки.

Всі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову!

(Танцювальні рухи)

 

Гра «Вітер»

Налетів з-за лісу вітер –

(Махають руками до себе)

Він сердитий і рвучкий,

(кругові рухи кулачками)

Покрутив в садку нам квіти,

Розгойдав усі гілки.

(Руки вгору, хитають зі сторони в сторону)

У вікно, у двері грюкнув,

(Плещуть у долоні)

Розпилив по хаті дим,

(Показують пальчиками)

Впав на шлях і мчить на луки,

(Руки долонями вниз)

Я – наввипередки з ним

(Стукають пальчиками по парті)

 

Гра «Зайченята»

Забавлялись зайченята,

(Встати, підняти руки вгору, потягнутися)

Виглядали маму й тата.

(Руки на пояс, повороти ліворуч-праворуч із присіданням).

Ось так – лапку до лапки,

Похожее изображение(Поплескати в долоні)

Ось так – лапку до шапки,

(Руки до голови - вгору)

Ось так – вусом потрусим,

(Похитати головою)

Так, так, так!

(Пострибати)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Маслієнко Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Легусь Ірина Василівна
    Корисний матеріал. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
30 червня 2018
Переглядів
9221
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку