Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення.

Про матеріал
закріпити навички табличного множення та ділення; - розвивати обчислювальні навички; - вдосконалювати вміння розв'язувати задачі ,приклади та рівняння , вміння працювати у парі, групі; -виховувати пізнавальну активність та самостійність у роботі, креативність, логічне мислення, почуття дружелюбності та взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Мар’ївський ліцей

Вчитель початкових класів

Пирогова Л.М.

 

Тема : Узагальнення і систематизація  знань учнів .

 Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і  ділення. 

Тип уроку: урок закріплення набутих знань, умінь і навичок.         

Мета: закріпити навички табличного множення та ділення;

     - розвивати обчислювальні навички;

     -  вдосконалювати вміння розв'язувати  задачі ,приклади та рівняння , вміння  

        працювати у парі, групі;

    -виховувати пізнавальну активність та самостійність у роботі, креативність, логічне  

      мислення, почуття  дружелюбності та взаємодопомоги.

                                                       Хід урок

І. Організація   класу .

До нас завітали гості

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Скажимо доброго дня!

- Сідайте, будь ласка.

Чи все необхідне до уроку ви приготували?

Голова-щоб слухати.

Вуха-щоб чути.

Очі-щоб усе бачити.

Руки-щоб їх піднімати.

Серце-щоб усе відчувати і сприймати.

IІ. Розминка

1) Пропоную розгадати «Інтригу» нашого уроку. Перед вами таблиця з пронумерованими словами. Розташуйте слова згідно з нумерацією й отримаєте девіз уроку:

1 міркуємо

8 гарно

2 швидко

5 лічимо

3 відповідаємо

7 пишемо

4 точно

6 правильно

 

 

Справді, наш девіз звучить саме так:

Міркуємо — швидко!

Відповідаємо — точно!

Лічимо — правильно!

Пишемо — гарно!

Тож налаштуймося на урок.

ІІІ . Мотивація    навчально-пізнавальної     діяльності  учнів

Технічний прогрес дуже швидко увірвався в наш побут і всі ми знаємо, що розвиток техніки має значно полегшити наше життя. Ми просто не хочемо напружувати мізки, щоб виконкти ту чи іншу математичне дію. Зараз калькулятори є скрізь, в ноутбуках, мобільних, комп'ютерах, але чи завжди таке полегшення буде позитивно впливати на наші розумові можливості? Як ви гадаєте?  ( Відповіді учнів.)

Отже,  попри   досягнення    людства, ознакою сучасної   культурної  

          людини є вміння    швидко   обчислювати. Тому сьогодні на уроці ви і покажете, чого ви  

досягли .

ІV. Оголошення теми і мети уроку.

V. Узагальнення й систематизація вивченого

1. Усна лічба.  « Логічні ланцюжки» . ( робота в парах )

2. Каліграфічна хвилинка. ( записуємо число і класну роботу, яке сьогодні число?)  Напишіть каліграфічно число 2.

3. Інформаційна хвилинка. ( Учениця підготувала повідомлення)

2 грудня православна церква вшановує пам'ять святого Авдія – одного з дванадцяти малих біблійних пророків. За переказами, Авдій жив у часи першого розгрому Єврейського царства і обіймав посаду домоправителя при дворі ізраїльського царя Ахава.                                                                                                                                          Прикмети :

У народі вірили, що Авдій опікується домашнім господарством та сімейним благополуччям. За це святого прозвали Дбайливцем. У день його іменин треба було постукати обухом сокири по всіх одвірках і віконних рамах - за повір'ям, це перешкоджало нечисті пробратися в будинок.

  • Сніжний день з сильним вітром – чекай на тривалу зиму і холодну весну.
  • Багато снігу з глибокими заметами – чекай на багатого врожаю наступного року.
  • Ясне небо – чекай морозів, а тьмяне – буде відлига найближчими днями.
  • Вітер різко змінився на південно-західний з південно-східного – найближчим часом погода зіпсується.                                                                                                    

Іменини

День ангела (іменини) сьогодні, 2 грудня, святкують:  Валентин, Веніамін, Геннадій, Герасим, Григорій, Денис, Дмитро, Іван, Гнат,  Семен, Сергій.

Тож привітаємо наших іменинників Семенка і  Сергійка!

4. Математичний диктант ( записуємо в зошит  тільки відповіді)

24:3*5;     72:8 :3;    15:5* 7;   30:6*9;   16:2*4 ;  54:9*7.     

5. Гра «Порівнялки»  ( завдання на дошці, клас поділила на дві команди.)

8*8…7*9                                                           56:8…63:9

6*9…4*8                                                           7*8…8*8

48:8…54:6                                                         3*9…5*9

72:9…32:4                                                         40:8…36:9  

 

VІ. Фізкультхвилинка. (музична)

https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc&ab_channel

 

VІІ. Робота над задачами.

  1.  Вірші – загадки ( презентація)
  2.  Робота над задачами  самостійно.
  1. На стадіоні грались 36 хлопчиків і  27 дівчаток. Вони створили команди по 9 осіб у кожній. Скільки було команд?
  2. За  3 чашки какао заплатили 27 грн. Яка вартість 5 таких чашок какао?
  1.  Робота з рівняннями ( самостійно)

64 : X = 8;           X* 7 =28

X : 5 =9;               6*X = 36

VІІІ. Підсумок уроку.

 Ви сьогодні на уроці: рахували, порівнювали, грали,  відповідали, розв’язували завдання.

  •  Тож , які враження від уроку?
  •  Яке завдання найбільше сподобалося?

Добре того навчати, хто хоче все знати! Дійсно, ми дотрималися девізу нашого сьогоднішнього уроку:

Міркували – швидко!

Відповідали – точно!

Лічили – правильно!

Писали – гарно!

          Дякую вам за урок!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                             

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 квітня 2022
Переглядів
506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку