Мар’ївський ліцей
Вчитель початкових класів
Пирогова Л.М.
Тема : Узагальнення і систематизація знань учнів .
Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення.
Тип уроку: урок закріплення набутих знань, умінь і навичок.
Мета: закріпити навички табличного множення та ділення;
- розвивати обчислювальні навички;
- вдосконалювати вміння розв'язувати задачі ,приклади та рівняння , вміння
працювати у парі, групі;
-виховувати пізнавальну активність та самостійність у роботі, креативність, логічне
мислення, почуття дружелюбності та взаємодопомоги.
Хід урок
І. Організація класу .
До нас завітали гості
Давайте привітаємось,
Давайте посміхнемося,
Скажимо доброго дня!
- Сідайте, будь ласка.
Чи все необхідне до уроку ви приготували?
Голова-щоб слухати.
Вуха-щоб чути.
Очі-щоб усе бачити.
Руки-щоб їх піднімати.
Серце-щоб усе відчувати і сприймати.
IІ. Розминка
1) Пропоную розгадати «Інтригу» нашого уроку. Перед вами таблиця з пронумерованими словами. Розташуйте слова згідно з нумерацією й отримаєте девіз уроку:
1 міркуємо |
8 гарно |
2 швидко |
5 лічимо |
3 відповідаємо |
7 пишемо |
4 точно |
6 правильно |
|
Справді, наш девіз звучить саме так:
Міркуємо — швидко!
Відповідаємо — точно!
Лічимо — правильно!
Пишемо — гарно!
Тож налаштуймося на урок.
ІІІ . Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів
Технічний прогрес дуже швидко увірвався в наш побут і всі ми знаємо, що розвиток техніки має значно полегшити наше життя. Ми просто не хочемо напружувати мізки, щоб виконкти ту чи іншу математичне дію. Зараз калькулятори є скрізь, в ноутбуках, мобільних, комп'ютерах, але чи завжди таке полегшення буде позитивно впливати на наші розумові можливості? Як ви гадаєте? ( Відповіді учнів.)
Отже, попри досягнення людства, ознакою сучасної культурної
людини є вміння швидко обчислювати. Тому сьогодні на уроці ви і покажете, чого ви
досягли .
ІV. Оголошення теми і мети уроку.
V. Узагальнення й систематизація вивченого
1. Усна лічба. « Логічні ланцюжки» . ( робота в парах )
2. Каліграфічна хвилинка. ( записуємо число і класну роботу, яке сьогодні число?) Напишіть каліграфічно число 2.
3. Інформаційна хвилинка. ( Учениця підготувала повідомлення)
2 грудня православна церква вшановує пам'ять святого Авдія – одного з дванадцяти малих біблійних пророків. За переказами, Авдій жив у часи першого розгрому Єврейського царства і обіймав посаду домоправителя при дворі ізраїльського царя Ахава. Прикмети :
У народі вірили, що Авдій опікується домашнім господарством та сімейним благополуччям. За це святого прозвали Дбайливцем. У день його іменин треба було постукати обухом сокири по всіх одвірках і віконних рамах - за повір'ям, це перешкоджало нечисті пробратися в будинок.
Іменини
День ангела (іменини) сьогодні, 2 грудня, святкують: Валентин, Веніамін, Геннадій, Герасим, Григорій, Денис, Дмитро, Іван, Гнат, Семен, Сергій.
Тож привітаємо наших іменинників Семенка і Сергійка!
4. Математичний диктант ( записуємо в зошит тільки відповіді)
24:3*5; 72:8 :3; 15:5* 7; 30:6*9; 16:2*4 ; 54:9*7.
5. Гра «Порівнялки» ( завдання на дошці, клас поділила на дві команди.)
8*8…7*9 56:8…63:9
6*9…4*8 7*8…8*8
48:8…54:6 3*9…5*9
72:9…32:4 40:8…36:9
VІ. Фізкультхвилинка. (музична)
https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc&ab_channel
VІІ. Робота над задачами.
64 : X = 8; X* 7 =28
X : 5 =9; 6*X = 36
VІІІ. Підсумок уроку.
Ви сьогодні на уроці: рахували, порівнювали, грали, відповідали, розв’язували завдання.
Добре того навчати, хто хоче все знати! Дійсно, ми дотрималися девізу нашого сьогоднішнього уроку:
Міркували – швидко!
Відповідали – точно!
Лічили – правильно!
Писали – гарно!
Дякую вам за урок!