Матеріали можна використовувати для організації підсумкового повторення за курс математики 5 класу, повторення на початку навчального року у 6 класі,проведення діагностичної самостійної роботи з математики у 6 класі.
1. За малюнком обчисліть градусну міру кута , якщо .
2. За малюнком обчисліть градусну міру кута , якщо ;
3. За малюнком обчисліть градусну міру кута , якщо
4. Виконайте дії (8,346 – 4,444) : 0,4 – 1,245.
5. Розв’яжіть рівняння
6. У кінотеатрі 600 місць. Під час сеансу було зайнято 92% усіх місць. Скільки глядачів дивилося фільм?
7. Золоту медаль за успіхи у навчанні отримали 15 випускників, що становить 2% усіх учнів школи. Скільки учнів навчається в цієї школі?
8. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює 32, неповна частка — 5, а остача — 11.
9. Збільшить суму чисел 827 і 324 на 245.
10. Збільшить різницю чисел 6 421 і 2 175 на 1 548.
1. За малюнком обчисліть градусну міру кута , якщо .
2. За малюнком обчисліть градусну міру кута , якщо ;
3. За малюнком обчисліть градусну міру кута , якщо
4. Виконайте дії (8,346 – 4,444) : 0,4 – 1,245.
5. Розв’яжіть рівняння
6. У кінотеатрі 600 місць. Під час сеансу було зайнято 92% усіх місць. Скільки глядачів дивилося фільм?
7. Золоту медаль за успіхи у навчанні отримали 15 випускників, що становить 2% усіх учнів школи. Скільки учнів навчається в цієї школі?
8. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює 32, неповна частка — 5, а остача — 11.
9. Збільшить суму чисел 827 і 324 на 245.
10. Збільшить різницю чисел 6 421 і 2 175 на 1 548.
11. Виконайте дії 24 – (1,0098 : 0,054 + 2,47).
12. Розв’яжіть рівняння
13. Моторний човен пройшов 81,49 км за течією річки і 113,62 км проти течії. Власна швидкість човна дорівнює 26,4 км/год, а швидкість течії — 1,7 км/год. Скільки часу знаходився човен у дорозі?
14. Знайдіть 125% від числа 500.
15. Знайдіть число, якщо 15% якого дорівнюють 225.
16. Виконайте дії
17. Розв’яжіть рівняння 11,2 х + 3,7 = 7,06.
18. У трьох ящиках 58,48 кг цукерок. В одному ящику цукерок у 2,4 рази більше, ніж у другому, а в третьому їх стільки, скільки в першому і другому разом. Скільки цукерок у кожному ящику?
19. Одна сторона прямокутника в тричі більша від другої, а периметр його дорівнює 60 см. Обчисліть сторони прямокутника і його площу.
20. Всього з чотирьох ділянок фермер зібрав 1785 кг картоплі. З першої ділянки він зібрав у 4 рази менше, ніж із другої, а з третьої – у 2 рази більше, ніж з четвертої, а з другої і четвертої – порівну. Скільки зібрано картоплі з кожної ділянки окремо?
21. Моторний човен пройшов 93,5 км за течією річки і 113,36 км проти течії. Скільки часу знаходився човен у дорозі, якщо його власна швидкість дорівнює 23,4 км/год, а швидкість течії — 1,6 км/год?
22. Виконайте дії 28 – (1,0098 : 0,054 + 2,42).
23. Виконайте дії
24. Виконайте дії
25. Розв’яжіть рівняння 13,6 у – 3,64 = 1,8.
26. Розв’яжіть рівняння (х – 1,8) ∙ 1,2 = 26,4.
27. Знайдіть значення виразу 21 · (45 – с), якщо с = 31.
11. Виконайте дії 24 – (1,0098 : 0,054 + 2,47).
12. Розв’яжіть рівняння
13. Моторний човен пройшов 81,49 км за течією річки і 113,62 км проти течії. Власна швидкість човна дорівнює 26,4 км/год, а швидкість течії — 1,7 км/год. Скільки часу знаходився човен у дорозі?
14. Знайдіть 125% від числа 500.
15. Знайдіть число, якщо 15% якого дорівнюють 225.
16. Виконайте дії
17. Розв’яжіть рівняння 11,2 х + 3,7 = 7,06.
18. У трьох ящиках 58,48 кг цукерок. В одному ящику цукерок у 2,4 рази більше, ніж у другому, а в третьому їх стільки, скільки в першому і другому разом. Скільки цукерок у кожному ящику?
19. Одна сторона прямокутника в тричі більша від другої, а периметр його дорівнює 60 см. Обчисліть сторони прямокутника і його площу.
20. Всього з чотирьох ділянок фермер зібрав 1785 кг картоплі. З першої ділянки він зібрав у 4 рази менше, ніж із другої, а з третьої – у 2 рази більше, ніж з четвертої, а з другої і четвертої – порівну. Скільки зібрано картоплі з кожної ділянки окремо?
21. Моторний човен пройшов 93,5 км за течією річки і 113,36 км проти течії. Скільки часу знаходився човен у дорозі, якщо його власна швидкість дорівнює 23,4 км/год, а швидкість течії — 1,6 км/год?
22. Виконайте дії 28 – (1,0098 : 0,054 + 2,42).
23. Виконайте дії
24. Виконайте дії
25. Розв’яжіть рівняння 13,6 у – 3,64 = 1,8.
26. Розв’яжіть рівняння (х – 1,8) ∙ 1,2 = 26,4.
27. Знайдіть значення виразу 21 · (45 – с), якщо с = 31.