Вправи на повторення курсу математики 5 класу

Про матеріал

Матеріали можна використовувати для організації підсумкового повторення за курс математики 5 класу, повторення на початку навчального року у 6 класі,проведення діагностичної самостійної роботи з математики у 6 класі.

Перегляд файлу

1. За малюнком обчисліть градусну міру кута  , якщо .

 

 

 

 

 

 

2. За малюнком обчисліть градусну міру кута  , якщо ;

 

 

 

 

3. За малюнком обчисліть градусну міру кута  , якщо

 

 

 

 

4. Виконайте дії  (8,346 – 4,444) : 0,4 – 1,245.

5. Розв’яжіть рівняння 

 

6. У кінотеатрі 600 місць. Під час сеансу було зайнято 92% усіх місць. Скільки глядачів дивилося фільм?

7. Золоту медаль за успіхи у навчанні отримали 15 випускників, що становить 2% усіх учнів школи. Скільки учнів навчається в цієї школі?

8. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює 32, неповна частка — 5, а остача — 11.

9. Збільшить суму чисел 827 і 324 на 245.

10. Збільшить різницю чисел 6 421 і 2 175 на 1 548.


1. За малюнком обчисліть градусну міру кута  , якщо .

 

 

 

 

 

 

2. За малюнком обчисліть градусну міру кута  , якщо ;

 

 

 

 

3. За малюнком обчисліть градусну міру кута  , якщо

 

 

 

 

4. Виконайте дії  (8,346 – 4,444) : 0,4 – 1,245.

5. Розв’яжіть рівняння 

 

6. У кінотеатрі 600 місць. Під час сеансу було зайнято 92% усіх місць. Скільки глядачів дивилося фільм?

7. Золоту медаль за успіхи у навчанні отримали 15 випускників, що становить 2% усіх учнів школи. Скільки учнів навчається в цієї школі?

8. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює 32, неповна частка — 5, а остача — 11.

9. Збільшить суму чисел 827 і 324 на 245.

10. Збільшить різницю чисел 6 421 і 2 175 на 1 548.

11. Виконайте дії  24 – (1,0098 : 0,054 + 2,47).

12. Розв’яжіть рівняння

13. Моторний човен пройшов 81,49 км за течією річки і 113,62 км проти течії.  Власна швидкість човна дорівнює 26,4 км/год, а швидкість течії — 1,7 км/год. Скільки часу знаходився човен у дорозі?

14. Знайдіть  125% від числа 500.

15. Знайдіть число, якщо 15%  якого  дорівнюють 225.

16. Виконайте дії 

17. Розв’яжіть рівняння 11,2 х + 3,7 = 7,06.

18. У трьох ящиках 58,48 кг цукерок. В одному ящику цукерок у 2,4 рази більше, ніж у другому, а в третьому їх стільки, скільки в першому і другому разом. Скільки цукерок у кожному ящику?

19. Одна сторона прямокутника в тричі більша від другої, а периметр його дорівнює 60 см. Обчисліть сторони прямокутника і його площу.

20. Всього з чотирьох ділянок фермер зібрав 1785 кг картоплі. З першої ділянки він зібрав у 4 рази менше, ніж із другої, а з третьої – у 2 рази більше, ніж з четвертої, а з другої і четвертої – порівну. Скільки зібрано картоплі з кожної ділянки окремо?

21. Моторний човен пройшов 93,5 км за течією річки і 113,36 км проти течії. Скільки часу знаходився човен у дорозі, якщо його власна швидкість дорівнює 23,4 км/год, а швидкість течії — 1,6 км/год?

22. Виконайте дії 28 – (1,0098 : 0,054 + 2,42).

23. Виконайте дії

24. Виконайте дії

25. Розв’яжіть рівняння 13,6 у – 3,64 = 1,8.

26. Розв’яжіть рівняння (х – 1,8)  1,2 = 26,4.

27. Знайдіть значення виразу 21 · (45  с), якщо с = 31.

 


 

11. Виконайте дії  24 – (1,0098 : 0,054 + 2,47).

12. Розв’яжіть рівняння

13. Моторний човен пройшов 81,49 км за течією річки і 113,62 км проти течії.  Власна швидкість човна дорівнює 26,4 км/год, а швидкість течії — 1,7 км/год. Скільки часу знаходився човен у дорозі?

14. Знайдіть  125% від числа 500.

15. Знайдіть число, якщо 15%  якого  дорівнюють 225.

16. Виконайте дії 

17. Розв’яжіть рівняння 11,2 х + 3,7 = 7,06.

18. У трьох ящиках 58,48 кг цукерок. В одному ящику цукерок у 2,4 рази більше, ніж у другому, а в третьому їх стільки, скільки в першому і другому разом. Скільки цукерок у кожному ящику?

19. Одна сторона прямокутника в тричі більша від другої, а периметр його дорівнює 60 см. Обчисліть сторони прямокутника і його площу.

20. Всього з чотирьох ділянок фермер зібрав 1785 кг картоплі. З першої ділянки він зібрав у 4 рази менше, ніж із другої, а з третьої – у 2 рази більше, ніж з четвертої, а з другої і четвертої – порівну. Скільки зібрано картоплі з кожної ділянки окремо?

21. Моторний човен пройшов 93,5 км за течією річки і 113,36 км проти течії. Скільки часу знаходився човен у дорозі, якщо його власна швидкість дорівнює 23,4 км/год, а швидкість течії — 1,6 км/год?

22. Виконайте дії 28 – (1,0098 : 0,054 + 2,42).

23. Виконайте дії

24. Виконайте дії

25. Розв’яжіть рівняння 13,6 у – 3,64 = 1,8.

26. Розв’яжіть рівняння (х – 1,8)  1,2 = 26,4.

27. Знайдіть значення виразу 21 · (45  с), якщо с = 31.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кирьязова Людмила Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Kopilets Svetlana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Micik Julianna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
2 липня 2018
Переглядів
31757
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку