Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи швидше в клас!Біля парти станем чемно –Плине час хай недаремно. Будемо уважні і старанні всі. Сядемо рівненько на місця свої. Підготувала вчитель початкових класів. Перещепинської гімназії «Крок»Юлія Ващенко Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Визначення часу за годинником.
Номер слайду 2
20 жовтня. Класна робота. М.д.54 15 28 24 12 6 7 4 3 8 Самостійно ми працюєм,Помилок не буде — факт!Ми уважно поміркуєм,Щоб вийшов добрий результат.
Номер слайду 3
1). 24:6=4(д)- дівчаток;2). 24-4=20(д)Відповідь: на 20 хлопчиків більше, ніж дівчаток. Задача 347 У класі 24 хлопчика, а дівчаток – у 6 разів менше. На скільки більше хлопчиків, ніж дівчаток, у класі?Короткий запис. Хлопчики – 24 дитини. Дівчаток - ?, у 6 разів менше. На скільки більше хлопчиків, ніж дівчаток - ?Розв’язування
Номер слайду 4
Між показниками годинників А і Б минуло 16год10хв – 15год=1год 10 хв. Між показами годинника В і Г минуло 19год – 13год 30хв=5год 30хв. Завдання 349 Усі зображені годинники показують час від полудня до опівночі. Котру годину показує кожен годинник? А – 15год Б – 16год 10хв В – 13год 30хв Г – 19год. Скільки часу минуло між показами годинників А і В? між показами годинників В і Г?
Номер слайду 5
Якщо с=30, то 30:6=5 (с.)Якщо с= 54, то 54:6=9 (с.)Відповідь: 5 саджанців і 9 саджанців. Завдання 350 У 6 рядів посадили с саджанців слив, порівну в кожному ряду. Скільки сажжанцев слив садили в кожному ряду? Склади вираз і розв’яжи задачу, якщо с=30; с=54. Вираз с:6
Номер слайду 6
Ось і скінчився урок,І дзвенить для вас дзвінок!Працювали добре, друзі,Відпочиньте по заслузі! Домашня робота. Ст. 58 № 352, 353