Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 9. Знаходження значення числових виразів. Творча робота над задачею. Сьогодні у нас незвичайний урок. У математику зробимо крок. Це час міркувань. наполегливий час,Й завдання давно вже чекають на вас. Підготувала вчитель початкових класів. Перещепинської гімназії «Крок»Юлія Ващенко
Задача 660 Маляр за годину пофарбував три стільці. Скільки стільців він пофарбував за робочий день (8 годин), якщо працюватиме із такою самою продуктивністю?1 год. – 3 стільці8 год. - ?Розв’язування3*8=24(ст.)Відповідь: за робочий день пофарбує 24 стільців.
Номер слайду 5
Рівняння 661 Склади і розв’яжи рівняння. Невідоме число збільшити у 5 разів і одержали число 40. Знайди невідоме число. Х*5=40 Х=40:5 Х=88*5=4040=40
Номер слайду 6
Завдання 662 Накресли одинт відрізок довжиною 3 см, а другий – 9 см. Познач відрізки латинськими літерами та порівняй їхні довжини. Скільки разів перший відрізок поміститься в другому? 3см. А_________________В 9см. К___________________________________СРозв’язування9:3=3(р.)Відповідь: у 3 рази перший відрізок поміститься в другому.
Номер слайду 7
Домашня робота. Ст. 101 № 663,664 Всі ви, діти, молодці,Гарно працювали!Але дзвоник пролунав. Він мені і вам сказав,Що урок вже час кінчати,Треба йти відпочивати.