__________________________ вивчає, як можна опрацювати інформацію за допомогою ________________________.
|
___________________________________________________________________________________
_____________________ – це відомості про навколишній _____________________.
|
____________________________________
Намалюй його.
|
Людина отримує _______________________ за допомогою органів ________________________.
ТИКДО |
|
ЗУКВ |
|
РІЗ |
|
МАСК |
|
_________________________________
Інформацію ____________ передати за допомогою __________________________.
|
Прочитай слова.
Дії над інформацією називають _______________________________________________.
|
|
|
1.Прочитай слова.
2.Знайди та підкресли слово клавіатура.
3.Поясни, що це за об’єкт?
4.Знайди та підкресли слово миша.
5.Поясни, що це за об’єкт?
6. Заповни пропущені слова в реченні.
Дані надходять до _______________________ за допомогою пристроїв __________________________.
|
1.Прочитай слова.
2.Знайди та підкресли слово монітор.
3.Поясни, що це за об’єкт?
4.Знайди та підкресли слово принтер.
5.Поясни, що це за об’єкт?
6.Який об’єкт утворили слова?
7. Розгадай ребуси
|
|
Знайди слова в таблиці та викресли їх.
2. Знайди закономірність і визнач, чого саме не вистачає.
Повідомлення ________________на носіях __________________.
|
|||
|
|
|
|
5. Знайди закономірність і намалюй фігуру, якої не вистачає.
1.Прочитай слова.
2.Знайди та підкресли слово папір.
3.Поясни, що це за об’єкт?
4.Знайди та підкресли слово флешка.
Заповни пропущені слова в реченні.
____________________ – папір, диск, флешка, кінострічка.
Розгадай ребуси
|
|