Вправи з розвитку життєвих навичок на уроках «Основ здоров’я». Вправи на очікування

Про матеріал
Вправи з розвитку життєвих навичок на уроках «Основ здоров’я» Вправи на очікування ОЧІКУВАННЯ «ПІСОЧНИЙ ГОДИННИК» ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ: Це завдання може бути використане на будь-якому уроці-тренінгу з основ здоров’я МЕТА: Створити макет пісочного годинника.
Перегляд файлу

ВПРАВИ  НА ОЧІКУВАННЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОЧІКУВАННЯ «ПІСОЧНИЙ ГОДИННИК»

 

ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:

Це завдання може бути використане на будь-якому уроці-тренінгу з основ здоров’я

 

МЕТА:

Створити макет пісочного годинника.

 

16319-Confused-Gold-Person-Holding-Their-Hands-Out-Because-They-Arent-Sure-What-To-Do-About-Seo-And-Link-Exchanges-To-Market-Their-Site-Clipart-Illustration-Graphic.jpgНАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:

Наприкінці заняття учні повинні вчити ділитись своїми враженнями.

 

МАТЕРІАЛИ:

Макет пісочного годинника, піщинки.

 

ДІЯЛЬНІСТЬ:

На початку заняття ведучий просить поділитись враженнями від змін (якщо вони відбулися) за результатами попереднього заняття. Кожному учасникові ведучий роздає по три кружечки, які символізують піщинки, і пропонує написати очікування. Після цього  кожен учасник  зачитує своє очікування та наклеює їх у верхній частині пісочного годинника.

 

 

 

 

 

 

ОЧІКУВАННЯ «ЗОЛОТА РИБКА»

 

ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:

 План проведення вправи очікування може бути адаптовано до інших тем стосовно здорового способу життя, безпеки дорожнього руху. 

 

МЕТА:

 Надати учням можливість висловити свої очікування.

 

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:

400_F_5603497_DhbLw9BMequYjQWYnP3XOFPKGLkNX4Fb.jpg Наприкінці заняття учні повинні вміти – висловлювати свою точку зору чи здійснилися чиїсь очікування. Якщо так можна домалювати ставок . латаття.

 

МАТЕРІАЛИ:

 Малюнок  золотої  рибки, фломастери, стікери у вигляді луски

 

ДІЯЛЬНІСТЬ:

- роздайте листочки / луску/

- запропонуйте учням написати свої очікування і розмістіть їх на малюнку золотої рибки. Наша луска вкрила золоту рибку, а ми докладемо зусиль, щоб вона міцно трималася і очікування збулися.

- наприкінці заняття повертаємося до наших очікувань. Чи здійснилися ваші очікування, якщо так, можна домалювати ставок, латаття,очерет.

 

 

 

 

 

ОЧІКУВАННЯ ВПРАВА «СВІТЛОФОР»

ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:  вивчення теми "Безпека на дорозі"; налаштувати учнів на визначення мети уроку.

 

Team Work.jpgМЕТА:  назвати, які знання, яку інформацію, які  враження учні очікують отримати від цього уроку.

 

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:

 навчити прогнозувати, визначати головне, коротко висловлювати свою думку.

 

МАТЕРІАЛИ:

 кружечки зеленого, жовтого і червоного кольорів; плакат із зображенням безколірного світлофора, скотч або цінники.

 

ДІЯЛЬНІСТЬ:

 учні обирають кружечок червоного, зеленого або жовтого кольору, пишуть на ньому свої очікування; якщо вони очікують нових знань, позитивних емоцій -  кріплять зелений кружечок у верхнє коло світлофора; якщо вони не визначились -  кріплять кружечок жовтого кольору у середнє коло ; а якщо учням не цікава ця тема, або вони знайомі з цією інформацією, то вони обирають червоний кружечок і відповідно кріплять його у нижнє коло світлофора.

 

 

 

 

 

«ОЧІКУВАННЯ «МИ ЧЕКАЄМО НА ТВОЄ СМС»

 

ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:

 ця вправа може бути використана до будь якої теми і типу уроку і допоможе учням знайти відповіді на цікаві питання та задовольнити очікування від уроку.

 

15065-Busy-Orange-Employee-Standing-In-Front-Of-Their-Desk-Chair-Two-Computer-Screens-And-Papers-On-Their-Desk-While-Multitasking-And-Taking-Multiple-Phone-Calls-At-Once-Clipart-Graphic.jpgМЕТА:

 навчити учнів правильно будувати питання, висловлювати свою думку, вмінню слухати інших.

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:

 учні повинні навчитись виділяти головне, продемонструвати зацікавленість та інтерес до даної теми.

 

МАТЕРІАЛИ:

 плакат з намилюваним мобільним телефоном, кольорові стікери та фломастери.

 

ДІЯЛЬНІСТЬ:

Учні пишуть на кольорових стікерах питання які їх найбільше цікавлять з даної теми і про що вони очікують дізнатись.

 

 

 

 

 

ОЧІКУВАННЯ «МОЯ ЗЕМЛЯ»

33D7E.jpg

ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ: Основи здоров'я 5 кл.

 

ТЕМА:

 Земля – наш спільний дім.

 

МЕТА:

 сприяти формуванню у дітей екологічної свідомості, усвідомленню ними цінності та унікальності природи.

 

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:

Наприкінці заняття учні повинні:

  1.               Дбати про довкілля і переконувати інших не забруднювати його.
  2.               Називати дії, що сприяють збереженню навколишнього середовища.

 

МАТЕРІАЛИ:

малюнок глобуса – моделі Землі; вирізані фігурки голубів, на                          

                         яких будуть написані очікування.

ДІЯЛЬНІСТЬ:

Виявлення очікування ( 2 хв.)

  1.               Роздати дітям фігурки голубів, на яких вони пишуть свої очікування.
  2.               Прикріпити їх навколо глобуса.

 

ОЧІКУВАННЯ «ПРОДУКТИ НА НАШОМУ СТОЛІ»

 

ТЕМА:

15179-Group-Of-Light-Blue-People-Holding-A-Meeting-And-Trying-To-Solve-A-Jigsaw-Around-A-Large-Rectangular-Conference-Table-In-An-Office-Clipart-Illustration-Image.jpg Безпека харчування

 

ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:

 цей план очікування може бути адаптований до будь-якої іншої теми або проблеми стосовно здоров'я та впливу незбалансованого харчування на організм дитини

 

МЕТА:

  •   визначити перелік продуктів, які відповідають таким принципам раціонального харчування, як помірність, різноманітність, збалансованість
  •   активізувати мислення учнів,

 розвивати уміння відрізняти корисні продукти від тих, які шкодять здоров'ю

 

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:

Наприкінці заняття учні повинні вміти

  1. Називати чинники, що впливають на харчування людини
  2. Пояснювати можливі наслідки незбалансованого харчування
  3. Визначати симптоми харчових отруєнь
  4.          Надавати допомогу при різних видах харчових отруєнь.

МАТЕРІАЛИ:

зразки реклами продуктів з харчовими добавками, картки з фотографіями отруйних та їстівних грибів, олівці,ножиці, аркуші паперу.

 

ДІЯЛЬНІСТЬ:

  •     Кожний учасник тренінгу на окремому аркуші - наліпці записує назву продукту харчування, який входить до його раціону
  •     озвучує написане,
  •     прикріплює наліпку із назвою продукту на видноті,
  •     учасники аналізують власні очікування та добирають із запропонованих ними ж продуктів лише ті, які відповідають принципам здорового харчування

 

docx
Додав(-ла)
Федорчук Тарас
Додано
15 березня 2020
Переглядів
1287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку