ВПРАВИ НА ОЧІКУВАННЯ
ОЧІКУВАННЯ «ПІСОЧНИЙ ГОДИННИК»
ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:
Це завдання може бути використане на будь-якому уроці-тренінгу з основ здоров’я
МЕТА:
Створити макет пісочного годинника.
НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:
Наприкінці заняття учні повинні вчити ділитись своїми враженнями.
МАТЕРІАЛИ:
Макет пісочного годинника, піщинки.
ДІЯЛЬНІСТЬ:
На початку заняття ведучий просить поділитись враженнями від змін (якщо вони відбулися) за результатами попереднього заняття. Кожному учасникові ведучий роздає по три кружечки, які символізують піщинки, і пропонує написати очікування. Після цього кожен учасник зачитує своє очікування та наклеює їх у верхній частині пісочного годинника.
ОЧІКУВАННЯ «ЗОЛОТА РИБКА»
ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:
План проведення вправи очікування може бути адаптовано до інших тем стосовно здорового способу життя, безпеки дорожнього руху.
МЕТА:
Надати учням можливість висловити свої очікування.
НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:
Наприкінці заняття учні повинні вміти – висловлювати свою точку зору чи здійснилися чиїсь очікування. Якщо так можна домалювати ставок . латаття.
МАТЕРІАЛИ:
Малюнок золотої рибки, фломастери, стікери у вигляді луски
ДІЯЛЬНІСТЬ:
- роздайте листочки / луску/
- запропонуйте учням написати свої очікування і розмістіть їх на малюнку золотої рибки. Наша луска вкрила золоту рибку, а ми докладемо зусиль, щоб вона міцно трималася і очікування збулися.
- наприкінці заняття повертаємося до наших очікувань. Чи здійснилися ваші очікування, якщо так, можна домалювати ставок, латаття,очерет.
ОЧІКУВАННЯ ВПРАВА «СВІТЛОФОР»
ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ: вивчення теми "Безпека на дорозі"; налаштувати учнів на визначення мети уроку.
МЕТА: назвати, які знання, яку інформацію, які враження учні очікують отримати від цього уроку.
НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:
навчити прогнозувати, визначати головне, коротко висловлювати свою думку.
МАТЕРІАЛИ:
кружечки зеленого, жовтого і червоного кольорів; плакат із зображенням безколірного світлофора, скотч або цінники.
ДІЯЛЬНІСТЬ:
учні обирають кружечок червоного, зеленого або жовтого кольору, пишуть на ньому свої очікування; якщо вони очікують нових знань, позитивних емоцій - кріплять зелений кружечок у верхнє коло світлофора; якщо вони не визначились - кріплять кружечок жовтого кольору у середнє коло ; а якщо учням не цікава ця тема, або вони знайомі з цією інформацією, то вони обирають червоний кружечок і відповідно кріплять його у нижнє коло світлофора.
«ОЧІКУВАННЯ «МИ ЧЕКАЄМО НА ТВОЄ СМС»
ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:
ця вправа може бути використана до будь якої теми і типу уроку і допоможе учням знайти відповіді на цікаві питання та задовольнити очікування від уроку.
МЕТА:
навчити учнів правильно будувати питання, висловлювати свою думку, вмінню слухати інших.
НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:
учні повинні навчитись виділяти головне, продемонструвати зацікавленість та інтерес до даної теми.
МАТЕРІАЛИ:
плакат з намилюваним мобільним телефоном, кольорові стікери та фломастери.
ДІЯЛЬНІСТЬ:
Учні пишуть на кольорових стікерах питання які їх найбільше цікавлять з даної теми і про що вони очікують дізнатись.
ОЧІКУВАННЯ «МОЯ ЗЕМЛЯ»
ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ: Основи здоров'я 5 кл.
ТЕМА:
Земля – наш спільний дім.
МЕТА:
сприяти формуванню у дітей екологічної свідомості, усвідомленню ними цінності та унікальності природи.
НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:
Наприкінці заняття учні повинні:
МАТЕРІАЛИ:
малюнок глобуса – моделі Землі; вирізані фігурки голубів, на
яких будуть написані очікування.
ДІЯЛЬНІСТЬ:
Виявлення очікування ( 2 хв.)
ОЧІКУВАННЯ «ПРОДУКТИ НА НАШОМУ СТОЛІ»
ТЕМА:
Безпека харчування
ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:
цей план очікування може бути адаптований до будь-якої іншої теми або проблеми стосовно здоров'я та впливу незбалансованого харчування на організм дитини
МЕТА:
• розвивати уміння відрізняти корисні продукти від тих, які шкодять здоров'ю
НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:
Наприкінці заняття учні повинні вміти
МАТЕРІАЛИ:
зразки реклами продуктів з харчовими добавками, картки з фотографіями отруйних та їстівних грибів, олівці,ножиці, аркуші паперу.
ДІЯЛЬНІСТЬ: