Презентація містить вправи для розрізнення дзвінких та глухих приголосних, списування, вправи на визначення парних приголосних, таблиці для запам'ятовування пар приголосних, звуковий аналіз слів.
Вправляння в розрізненні дзвінких та глухих приголосних. Списування
Номер слайду 2
Я всміхаюсь сонечку: Здрастуй, золоте. Я всміхаюсь квіточці: Хай вона росте. Я всміхаюсь дощику: Лийся, мов з відра. Друзям усміхаюся: Зичу їм добра.
Номер слайду 3
Прогулянка Ми йдемо в парк. Тетянка і Віра йдуть першими. У парку чисто і затишно. Доріжки покриті камінцями. Рядочком ростуть ялинки. Зеленіє м'яка травичка. Парк мов квіточка. У першому та другому реченні визнач дзвінкі та глухі приголосні. Дзвінкі приголосні познач знаком , глухі приголосні Ми йдемо в парк. Тетянка і Віра йдуть першими.
Номер слайду 4
Згадаємо, що ми знаємо про приголосні звуки Приголоснім'які твердідзвінкі глухі
Номер слайду 5
ДЖ
Номер слайду 6
Актуалізація знань учнів. Гра «Чую – ловлю»Хвилинка каліграфіїПідкреслити слова, що починаються з дзвінкого приголосного Зуб – Суп. Зверни увагу на ці слова. Чим вони відрізняються? Дай характеристику цим звукам. Ой, болить у мене зуб, бо не хоче їсти суп. А якщо дасте сметани, вмить боліти перестане.
Номер слайду 7
Тренувальні вправи. Стор.75, Впр.№2 Списати пари слів, підкреслити звуки, які відрізняються. Зверніть увагу, ми отримаємо ПАРИ ЗВУКІВ
Номер слайду 8
Приголосні можуть утворювати пари. Такі приголосні називають парними.