Впровадження музейної педагогіки на уроках історії

Про матеріал
Коханюк Тетяна Миколаївна Врадіївський ліцей 2 учитель історії презентація на тему Впровадження музейної педагогіки на уроках історії. Важливе місце серед інновацій посідає один із перспективних напрямів сучасної педагогіки – музейна педагогіка, що вирішує проблеми формування патріотичних якостей особистості, а саме: залучення учнівської молоді до дослідницької діяльності засобами музейної експозиції з використанням інформаційних технологій, розвиток їхніх дослідницьких умінь і творчих здібностей, вироблення здатності до самостійних суджень і оцінок, навичок критичного мислення
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Учитель історії Коханюк Тетяна Миколаївна. Впровадження музейної педагогіки на уроках історії

Номер слайду 2

Музей – живий організм у процесі пізнання

Номер слайду 3

Важливе місце серед інновацій посідає один із перспективних напрямів сучасної педагогіки – музейна педагогіка, що вирішує проблеми формування патріотичних якостей особистості, а саме: залучення учнівської молоді до дослідницької діяльності засобами музейної експозиції з використанням інформаційних технологій, розвиток їхніх дослідницьких умінь і творчих здібностей, вироблення здатності до самостійних суджень і оцінок, навичок критичного мислення

Номер слайду 4

Музейна педагогіка має важливе значення в системі освіти та сприяє всебічному розвитку особистості учня, активному пізнанню навколишнього світу

Номер слайду 5

Розвиває здібності здобувати інформацію з першоджерела. ІІ. Формує поняття через спостереження і спілкування з предметами матеріального світу. ІІІ. Процес пізнання йде через радість. Музей - це місце, де розвага поєднується з пізнанням, місце, яке допомагає по – новому подивитися на речі:

Номер слайду 6

Завдання музейної педагогіки. Взаємодія музеїв з освітніми установами. Вивчення історіїОсобливості культурної освітньої діяльності музеїв  Методи дії музеїв на різні категорії відвідувачів 

Номер слайду 7

Український  дослідник музейної  педагогіки О. Караманов виокремлює  сім музейно-педагогічних прийомів: Прийом  показу – головний  прийом і головний  складник музейного заняття, що  спрямовує увагу на риси та ознаки  предметів;Прийом  коментування -  використовують  тоді, коли експонат  демонструється у процесі  розвитку або руху. Прийом  коментування доцільно використовувати  на експозиції, де «відчувається» розгортання  історичних подій, еволюційних процесів, наприклад, на  виставці механічних приладів, народних виробів у контексті  їх змін та вдосконалення впродовж певного часу;Прийом  руху -  допомагає   пізнати музейний   об’єкт і закріплює знання, а  увагу акцентує на окремих деталях;Прийом  реконструкції - полягає  у відтворенні  події або епохи  шляхом образної розповіді, за  допомогою якої музейний педагог  немовби робить слухача дійовою особою  якоїсь події, ситуації;Прийом  локалізації  подій -  характеризують  особливо сильним  емоційним впливом, що  полягає у «прив’язуванні»  певної історичної події до  певного місця;Прийом  порівняння - полягає  в зіставленні  різних ознак одного  й того ж експоната або  різних об’єктів між собою. Порівнювати   можна ознаки та особливості певних предметів  у різні історичні епохи, вираження схожих почуттів  різними авторами в різних експонатах;Прийом   цитування - дає можливість  загострити інтерес  слухачів на якомусь  факті, події, явищі, надає  більшої авторитетності висловлюванням  педагога .

Номер слайду 8

Розвиток компетентнотей здобувачів освіти:уміння  вчитисязагальнокультурнаінформаційнагромадянська   здоров’язбережувальнасоціальна

Номер слайду 9

 Лекції Консультації Екскурсії Уроки Свята Клуби Історичні вечори Конкурси та вікторини Зустрічі з цікавими людьми Наукові читання Кіносеанси Концерти Виставки робіт дітей та дорослих Гуртки. Форми:

Номер слайду 10

6 клас. Тема уроку«Памятки палеоліту та мезоліту на території України»

Номер слайду 11

6 клас. Тема уроку“Грецькі колонії на території України»

Номер слайду 12

Урок на тему « Повсякденне життя наприкінці ХІХ ст.»

Номер слайду 13

Тема уроку «Голодомор 1932-1933»

Номер слайду 14

10 клас. Тема уроку «Наш край в роки Другої світової війни»

Номер слайду 15

Тема уроку

Номер слайду 16

Тема уроку” 80–річниця визволення Миколаївщини “

Номер слайду 17

Історико – краєзнавчий музей «Скарбниця»

Номер слайду 18

Дякую за увагу!!!

pptx
Додано
2 грудня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку