Впровадження нових підходів до якісно нового освітнього середовища
Одним із найбільших викликів, з якими стикаються освітяни, є впровадження освітніх реформ, концепція НУШ - не виключення. Зараз сучасна освіта рухається швидкими темпами в нову еру, де діти отримують знання, які використовують в повсякденному житті, еру освіти в якій навчатися цікаво і хочеться, еру навчання, яка з кожним днем розвивається, а не передає з покоління в покоління застарілі знання.
Нова Українська школа – це освітня реформа, яка має на меті змінити спосіб навчання та виховати дитину, як самостійну розвинену особистість. Ідея полягає в тому, щоб звільнитися від традиційної системи освіти та знайти нові способи навчання учнів. Хоча ця концепція існує лише чотири роки, вона набрала обертів дуже швидко. Основною рушійною силою цієї нової освітньої філософії є зміна знань та мотивації учнів у якісному масштабі. Цього можна досягти за допомогою інноваційних методів навчання та розробки навчальної програми.
Із запровадженням нової реформи змінилося майже все, починаючи від навчальних матеріалів і закінчуючи обладнанням класної кімнати. Однією зі змін в навчальної реформи став перехід в періоді навчання з максимальних 11 до 12 класів поділених на три рівні: початкової, базової та профільної освіти. Також відбулися зміни в харчування, яке стало більш корисним. Крім того традиційні методи навчання зазнали краху та були замінені на нові якісні підходи до кожного учня з урахуванням його психофізіологічного стану.
У новому шкільному середовищі школи тепер зосереджені на впровадженні різних стилів навчання та викладання, методів, підходів. Щоб досягти успіху вони дотримуються вказівок МОН, орієнтуються на освітні потреби учня, грунтують навчання на партнерстві між педагогом, учнем та батьками, формують і виховують учня як освічену особистість, забезпечують комфортний та водночас цікавий освітній простір тощо.
Назараз система освіти НУШ передбачає інноваційні підходи до навчання, зокрема інтегроване навчання, розвиток життєво важливих компетенцій, дитиноцентризм та багато іншого. Їх впровадження займає одну з найважливіших частин освіти. Зокрема на сьогодні педагоги навчають за допомогою таких піходів, як:
Усі підходи є однаково важливими. Тому їх потрібно застосовувати в навчальному процесі разом, таким чином освіта принесе кращі результати.
Нова українська школа ставить перед педагогами досить складне завдання — виявити та розвинути здібності кожної дитини. Але саме такі підхіди дозволять учневі пізнати себе і максимально самореалізуватися вже в дорослому житті. У контексті психологічного розвитку це є однією з основних умов особистого щастя.
Ефективність підходів концепції НУШ можливо визначити за моніторингом, де 81% батьків учнів задоволені сучасним новітнім освітнім середовищем та успішністю своїх дітей. Крім того розвиток освітніх та пізнавальних якостей учнів з порівнянням минулих років зріс. На сьогодні учні краще адаптуються до навчального процесу, активніші під час уроків, не бояться висловити свої думки, психологічно та фізично здорові, що важливо.
Отже, освітня реформа нової української школи та її підходи запровадили комфортне навчання для дітей. Нова українська школа відкриває нові можливості для навчання й розвитку дітей, для оволодіння ними тими компетентностями, які допоможуть їм у майбутньому стати успішними.