Впровадження профільних предметів та спецкурсів у освітній процес

Про матеріал
Основою професійного самовизначення є знання студентів про обраний світ професій, сформований образ «Я», вміння зіставляти знання про себе та про професійну діяльність, зокрема майбутніх фахівців фізичного виховання. Особливої актуальності ця проблема набуває із впровадженням у закладах освіти профільного навчання, оскільки вибір профілю навчальної спеціалізації можна розглядати як вибір напряму майбутньої професійної діяльності
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження профільних предметів та спецкурсів у освітній процес здобувачів загальної середньої освіти – один з ключових напрямків модернізації професійного самовизначення. Міністерство освіти і науки України Відокремлений підрозділ «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Профільні предмети, спецкурси. Предмети профільної середньої освіти (базові предмети)Вибірково-обов’язковіпредмети. Цикл загальної підготовки. Цикл професійної підготовки

Номер слайду 4

Профільні предмети. Плавання з методикою викладання. Настільний теніс з методикою викладання. Вступ до спеціальностіІІ курс (38 год)І курс (40 год)ІІ курс (17 год)

Номер слайду 5

Спецкурси. Зимові табірні збори(30 год)Літні табірні збори(60 год)

Номер слайду 6

Робочі програми

Номер слайду 7

Хмарні технології

Номер слайду 8

Технології медіа-освіти. Контролюючі програми. Електронні посібники

Номер слайду 9

Оф-лайн лекції

Номер слайду 10

Спортивна база коледжу

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Зимові табірні збори м. Славське, Львівська обл.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

«Неважливо, як повільно ти просуваєшся. Головне - ти не зупиняєшся». Брюс Лі

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку