впровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках фізичної культури та позакласних заходах з фізичного виховання

Про матеріал

впровадження здоров'язберігаючих технологій на

уроках фізичної культури та

позакласних заходах з фізичного

виховання

Перегляд файлу

Доповідь вчителя фізичної культури

Писковець Галини Василівни  

щодо впровадження здоров’язберігаючих технологій на

уроках фізичної культури та

позакласних заходах з фізичного

виховання

 

  «Здоров’я - не все, але без здоров’я - нічого»

                                                                                                    Сократ

 

Мета сучасної школи - підготовка дітей до життя. Кожен учень має отримати під час навчання знання, що знадобляться йому в майбутньому житті. Здійснення означеної мети можливе за умови запровадження технологій здоров’язберігаючої педагогіки.

 

Під здоров’язберігаючими технологіями слід розуміти:

сприятливі умови навчання дитини в школі (без стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання);

оптимальну організацію навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних вимог);

необхідний достатній та раціонально організований руховий режим.

Комплексна програма здоров’я, що запроваджується в дитячому колективі, має складатися з таких компонентів:

-валеологічна освіта;

-фізичне виховання;

-шкільна медична служба;

-служба харчування;

-служба здоров'я персоналу школи;

-шкільна психологічна служба;

-соціальні служби;

-участь батьків та громадськості.

-шкільні спортивні свята;

-бесіди про здоров'я з учнями;

-бесіди про здоров'я з батьками;

-вітамінізацію;

-факультативи з проблем здоров’я та здорового способу життя

 

 

 

 

 

 

 

 Мета моєї  роботи  це:

-  підвищення рівня навчально-виховного процесу навчальних досягнень учнів шляхом удосконалення форм та методів роботи  щодо залучення дітей до систематичних занять фізичною культурою і спортом;

- формування умінь до засвоєння рухових дій.

Основні цілі – це добір форм та напрямів роботи які будуть спрямовані на формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, стану фізичної підготовленості:

·        урок фізичної культури;

  змагання з різних видів спорту у режимі дня школяра;

·        використання самостійних завдань.

  Загальні вимоги до сучасного уроку:

     •озброювати учнів свідомими,глибокими,міцними знаннями;

     •формувати в учнів міцні навички та вміння, що сприяють підготовці їх до життя;

     •підвищувати виховний ефект навчання на уроці, формувати в учнів у процесі навчання риси особистості;

     •здійснювати всебічний розвиток учнів, розвивати їхні загальні та індивідуальні особливості;

     •формувати в учнів самостійність, творчу активність

формувати в учнів позитивні мотиви навчальної діяльності, пізнавальний інтерес, бажання вчитися, потребу в розширенні й отриманні знань, позитивне ставлення до навчання.

          Для мене, як  вчителя  фізичної культури основними   напрямками діяльності є:  

-   внесення змін у підходи до викладання предмету «фізична культура»

методи спостереження за фізичним розвитком, які б враховували розвиток м’язової, серцево – судинної та дихальної систем;

 

   В уроці  фізичного виховання переплітаються три єдині цілі освіти: освітні, розвивальні та виховні.   Особливу увагу приділяю виховній складовій уроку:

- формування ціннісного відношення до здоров’я;

- виховання свідомої потреби у збільшенні фізкультурно – оздоровчої                 активності.

      Завданнями своєї роботи вважаю:

-допомогти у формуванні особистості учня

-навчити раціонального режиму навчання, праці, відпочинку, рухового режиму, -   виконання правил особистої гігієни;

- ознайомити з різними видами спорту  та оздоровлення організм;

- формувати комунікативні навички та вміння співпрацювати.

 

 

Відповідно до обраних напрямків та завдань при підготовці до уроку обов’язково враховую наступні принципи:

         1) чіткий розподіл (диференціація) школярів за певними ознаками (стан здоров'я, фізичний розвиток, рухова підготовленість) на групи та виділення індивідуальних особливостей кожного учня;

      2) визначення для кожної групи та для окремих учнів найбільш ефективних засобів фізичної підготовки;

     3) дозування фізичного навантаження з урахуванням рівня підготовки кожного учня.

     4) використання доцільних форм та методів навчання.

 

Реалізація фізичної складової здійснюється через:

  ♦ ранкову гімнастику, фізкультхвилинки, рухливі ігри, фізкультпаузи (оздоровчу рухливу діяльність);

  ♦ контроль та самоконтроль за правильною поставою під час письма,  читання, ходіння тощо;

  ♦ використання вправ щодо профілактики сколіозу, запобіганню гіподинамії;

  ♦ виконання дихальних вправ;

  ♦ виконання гімнастики для очей, точковий самомасаж біологічно активних точок обличчя й голови, щоб врешті «розбудити» дітей і створити відповідний робочий настрій на весь навчальний день;

  ♦ знання свого особистого рівня здоров’я, профілактики захворювань.

На мою думку, головним компонентом здоров'язберігаючих технологій є фізичне виховання

 

docx
Додано
26 березня 2018
Переглядів
1522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку