"Конспекти уроків фізічної культури. Для першого класу"

Про матеріал

Фізичне виховання — важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді.

Метою навчального предмета «Фізична культура» є формування в учнів стійкої мотивації до збереження і зміцнення свого здоров'я та ціннісних орієнтацій щодо здорового способу життя. Предмет надає змогу:

  • створити цілісну уяву про вплив занять фізичними вправами на розвиток особистості;
  • оволодіти технікою рухових дій;
  • набути навичок організації та методики проведення найпростіших форм занять фізичною культурою;
  • сприяти профілактиці шкідливих звичок тощо.

Запропоновані "Конспекти уроків фізичної культури. 1 клас" допоможуть вчителю початкових класів при проведенні уроків з акробатики, плавання, легкої атлетики.

Перегляд файлу

Похожее изображениеКартинки по запросу картинки физкультура для детей

 

 

 

 

 

Картинки по запросу картинки физкультура для детей

 

 


Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Правила безпечної поведінки на уроках фізичної культури. Рухливі ігри.

Мета: розкрити зміст основних теоретичних тем; ознайомити учнів із правилами безпечної поведінки на уроках фізичної культури. Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.

 

Зміст  уроку

Час

Організаційно – методичні вказівки

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.
  2. Шикування. Постановка завдань на урок.
  3. Бесіда «Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Правила безпечної поведінки на уроках фізичної культури.»
  4. Комплекс загально- розвивальних вправ на місці в шерензі.

ІІ. Основна частина.

  1. Ходьба на носках і п’ятах.
  2. Біг з високим підніманням стегна.
  3. Стрибки на місці.
  4. Рухливі ігри.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування.
  2. Підсумок уроку.
  3. Організований перехід до класу.

 

 

 

2 хв.

 

2 хв.

 

8 хв.

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

2 хв.

2 хв.

 

3 хв.

7 хв

 

1 хв.

1 хв.

1 хв.

 

У колоні по одному.

Перевірити самопочуття учнів.

 

 

Отримати зворотну інформацію.

Звернути увагу на чіткість виконання вправ.

 

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

 

 

Ігровий метод.

 

Концентрація уваги.

Вербальне оцінювання.

 

У колоні по одному.

 

Постава як основа здоров’я. Режим дня. Особиста гігієна. Спортивний одяг і взуття. Рухливі ігри.

Мета: ознайомити учнів із використанням одягом і взуттям для занять фізкультурою; вчити учнів виконувати стройові команди. Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість засобами рухливих ігор.

Зміст  уроку

Час

Організаційно – методичні вказівки

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.
  2. Шикування. Постановка завдань на урок.
  3. Бесіда «Постава як основа здоров’я. Режим дня. Особиста гігієна. Спортивний одяг і взуття».
  4. Організуючі вправи (виконання команд: «Шикуйсь!»,«Рівняйсь!», «Струнко!», повороти на місці).
  5. Загальнопідговчі вправи.

ІІ. Основна частина.

  1. Ходьба на носках і п’ятах.
  2. Біг з високим підніманням стегна.
  3. Стрибки на місці.
  4. Рухливі ігри.

 

ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування.
  2. Підсумок уроку.
  3. Організований перехід до класу.

 

1 хв.

 

1 хв.

 

5 хв.

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

5 хв.

 

2 хв.

2 хв.

 

3 хв.

7 хв

 

 

1 хв.

1 хв.

1 хв.

 

У колоні по одному.

Перевірити самопочуття учнів.

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на чіткість виконання вправ.

 

 

 

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

 

Ігровий метод.

 

 

 

Відновлення дихання.

Вербальне оцінювання.

У колоні по одному.

 

 

 

Організуючі вправи: шикування в коло; розмикання на інтер­вал піднятих у сторони рук. Загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики. Акроба­тика: групування; перекати у групуванні; перекат убік. Рухлива гра "Голуб".

Завдання:Вивчення розмикання на інтервал піднятих у сторони рук.

Повторення техніки виконання акробатичних вправ.

Розвиток сили в згинанні та розгинанні рук в упорі лежачи.

Зміст роботи

Дозу-вання

Методичні вказівки

Підготовча частина (11 хв)

  1. Шикування в шеренгу, при­вітання.

2.Повідомлення завдань уроку

3. Шикування в коло; розмикання на інтер­вал піднятих у сторони рук.

5. Комплекс ранкової гімнастики

Основна частина (21 хв)

1..3 упору стоячи на колі­нах перехід в упор присів­ши з наступними перекатами у групуванні

2. Акробатика: групування; перекати у групуванні; перекат убік.

4. Рухлива гра «Голуб».

Заключна частина (3 хв)

  1. Шикування в шеренгу

2. Підбиття підсумків уроку

3. Організований перехід до класу.

 

 

 

 

1 хв

 

2 хв

 

3 хв

 

 

5 хв

 

 

 

3 хв

 

 

 

10 хв

 

8 хв

 

1 хв

1 хв

 

1 хв

 

Перевірити стан спор­тивної форми і само­почуття учнів. Оцінюється кожен учень.

 

Швидкість пересування за свистком учителя. Пропонується вико­ристовувати в домаш­ніх умовах. Вправи виконуються в парах по черзі. Вправа виконується в шеренгах по черзі серіями 3 х 5 р.. Виконується потоком по черзі.

Оцінюється якість ви­конання

 

 

Організуючі вправи: шикування в шеренгу; розмикання на інтервал піднятих у сторони рук; виконання команд: "Праворуч!", "Ліво­руч!" Загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики. Рівновага (гімнастична лава): різні стійки з одночасними рухами руками; нахили тулуба; пересу­вання ходьбою на носках. Рухлива гра "Швидко по місцях".

Завдання:

  1. Повторення техніки виконання вправ на рівновагу.
  2. Вивчення елементів вправ на гімнастичній лаві.
  3. Формування координації рухів під час виконання вправ на рівновагу.

Зміст роботи

Дозу-вання

Методичні вказівки

Підготовча частина (11 хв)

  1. Шикування в шеренгу, при­вітання.

2.Повідомлення завдань уроку

3. Шикування в шеренгу; розмикання на інтервал піднятих у сторони рук; виконання команд: "Праворуч!", "Ліво­руч!"

4. Різновиди ходьби та бігу зі зміною швидкості руху

5. Комплекс ранкової гімнастики

 

Основна частина (21 хв)

  1. Рівновага (гімнастична лава): різні стійки з одночасними рухами руками; нахили тулуба; пересу­вання ходьбою на носках.

2. Рухлива гра "Дрібушечки".

 

Заключна частина (3 хв)

  1. Шикування в шеренгу

2. Підбиття підсумків уроку

3. Організований перехід до класу.

 

 

 

 

 

1 хв

2 хв

2 хв

 

 

 

3 хв

 

3 хв

 

 

11 хв

 

 

 

 

10 хв

 

 

1 хв

1 хв

 

1 хв

 

Перевірити стан спор­тивної форми і само­почуття учнів. Оцінюється кожен учень.

Швидкість пересування за свистком учителя.

 

Вправа виконується в шеренгах по черзі серіями 3 х 5 р. Виконується потоком по черзі.

Оцінюється якість ви­конання

Організуючі вправи: шикування в шеренгу; розмикання на інтер­вал піднятих у сторони рук; виконання команд: "Праворуч!", "Ліворуч!" Загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики. Рівновага (гімнастична лава): різні стійки з одночасними рухами руками; нахили тулуба; пересування ходьбою на носках. Виси. Рухлива гра "Швидко по місцях".

Завдання:Формування вмінь поєднувати елементи українських народних танців в окремій танок. Закріплення техніки виконання акробатичних елементів. Розвиток координаційних здібностей у вправах по гімнастичній лаві.

Зміст уроку

Дозу­вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (11 хв)

1. Шикування в шеренгу, при­вітання

1 хв

Перевірити стан спор­тивної форми і само-   почуття учнів. Пояснити правила ви­конання акробатич­них вправ в домашніх умовах.

Зміна напрямку здій­снюється за звуковим сигналом.,

 

2. Повідомлення завдань уроку

2 хв

 

3. Стройові та організовуючі вправи на місці і в русі

1 хв

 

4. Різновиди ходьби та бігу зі змінами напрямку руху

2 хв

 

5. Комплекс фізкультурної паузи

5 хв

 

Основна частина (21 хв)

1. Перекиди вліво і вправо з різних упорів, що вивчені

3 хв

Упор присівши, упор на колінах. Фіксуються макси­мально можливі ре­зультати.

Вправа може викону­ватися на низькій ко­лоді

2. Підтягування у висі лежачи на низький перекладині

6 хв

 

3. Ходьба на гімнастичній лаві з присідами і зіскоком

5 хв

 

4. Рухлива гра "Швидко по місцях".

7 хв

 

Заключна частина (3 хв)

1. Шикування в шеренгу

1 хв

Аналізуються вмін­ня виконувати вправи на гімнастичній лаві

2. Підбиття підсумків уроку

1 хв

 

3. Організований перехід до класу

1 хв

 

Бесіда "Про значення виконання вправ з гімнастики". Органі­зуючі вправи: шикування в шеренгу; розмикання на ширину піднятих у сторони рук; виконання команд: "Праворуч!", "Ліворуч!" Загальнопід­готовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики. Рівновага (гімна­стична лава): різні стійки з одночасними рухами рука­ми; нахили тулуба; пересування ходьбою на носках. Виси. Рухлива гра "Швидко по місцях".

Мета.Вивчення техніки ходьби по гімнастичній лаві з різними положеннями рук. Повторення акробатичних вправ. Розвиток швидкості під час виконання нахилів у різні сторони.

Зміст уроку

Дозу­вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (11 хв)

1. Шикування в шеренгу, привітання

1 хв

Перевірити стан спор­тивної форми і са­мопочуття учнів — перевірити уміння вимірювати пульс. Оцінюється якість ви­конання

Для зміни швидкості використовувати зву­кові сигнали

2. Повідомлення завдань уроку

2 хв

 

3. Стройові та організовуючі вправи на місці в шерензі

1 хв

 

4. Різновиди ходьби та бігу

1 хв

 

5. Комплекс ранкової гімнасти­ки під керівництвом чергово­го класу

6 хв

 

Основна частина (21 хв)

1. Переходи з різних упорів в положення сидячи і лежачи

3 хв

Вправи виконуються в парах по черзі. Використовувати різні положення ніг. Клас розподілити по кількості гімнас­тичних лав. Елементи обирає вчи­тель і використовує з музичним супрово­дом

2. Перекати вперед і назад на спині у групуванні

3 хв

 

3. Нахили тулуба в положенні сидячи в різні сторони зі змі­ною положення рук

3 хв

 

4. Ходьба по гімнастичній лаві з різними положеннями рук

6 хв

 

5. Рухлива гра "Швидко по місцях".

6 хв

 

Заключна частина (3 хв)

1. Шикування в шеренгу

1 хв

Аналізується та оці­нюється техніка вико­нання акробатичних вправ

2. Підбиття підсумків уроку

3. Організований перехід до класу

1 хв

1 хв

 

Бесіда "Гігієнічні правила занять з плавання". Організуючі вправи. Імітація рухів плавця. Рухи руками і ногами.

Мета: ознайомити учнів з правилами поведінки під час занять плаванням, вчити дотримуватись гігієни плавця.  Вчити виконувати стрибкові вправи. Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.

Зміст  уроку

Час

Організаційно – методичні вказівки

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.
  2. Шикування. Постановка завдань на урок.
  3. Бесіда «Вплив водних процедур на стан здоров’я школяра. Гігієна плавця. Техніка безпеки під час занять плаванням».
  4. Організуючі вправи (виконання команд).
  5. Загальнопідговчі вправи.

ІІ. Основна частина.

  1. Ходьба, бігові вправи.
  2. Імітація рухів плавця. Рухи руками і ногами.
  3. Рухлива гра.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування. Вправи для відновлення дихання.
  2. Підсумок уроку.
  3. Організований перехід до класу.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

3 хв.

 

 

4 хв.

10 хв.

 

8 хв.

 

1 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

У колоні по одному.

 

 

 

Отримати зворотну інформацію.

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

 

У повільному темпі у русі.

Вербальне оцінювання.

 

У колоні по одному.

 

 

Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Метання: метання в горизонтальну ціль з відстані 9 м. Рухливі ігри: "М’яч сусіду", "Гонка мячів".

Мета: вивчити вправи для формування правильної постави, відпрацьовувати метання в горизонтальну ціль з відстані 9 м,  розвивати спритність, рухливість, сприяти фізичному розвитку учнів.

Зміст  уроку

Час

Вказівки

 

 

 

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.
  2. Шикування. Постановка завдань на урок.
  3. Бесіда «Постава та вправи для її формування».
  4. Організуючі вправи (виконання команд).
  5. Загальнопідговчі вправи, вправи для формування правильної постави

ІІ. Основна частина.

  1. Ходьба, бігові вправи
  2. Біг ( з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки).
  3. Метання в горизонтальну ціль з відстані 9 м.
  4. Рухливі ігри "М’яч сусіду", "Гонка м’ячів".

ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування. Вправи для відновлення дихання.
  2. Підсумок уроку.
  3. Організований перехід .

 

1 хв.

 

1 хв.

 

3 хв.

 

 

2 хв.

 

3 хв.

 

 

 

 

4 хв.

3 хв.

 

 

5 хв.

 

 

10 хв.

 

 

 

1 хв.

1 хв.

1 хв.

 

 

 У колоні по одному.

Перевірити присутність учнів та стан їхнього здоров'я

Отримати зворотну інформацію.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

 

 

 

Виправляти помилки.

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Організуючі та загальнорозвиваючі вправи. Вправи для формування правильної постави. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках).  Рухливі ігри: "Кіт і миша", "Ворони".

Мета: вивчити вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках), формувати правильну поставу. Розвивати спритність, рухливість, сприяти фізичному розвитку учнів.

Зміст  уроку

Час

Вказівки

 

 

 

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.
  2. Шикування. Постановка завдань на урок.
  3. Організуючі вправи (виконання команд).
  4. Загальнопідговчі вправи, вправи для формування правильної постави

ІІ. Основна частина.

  1. Вправи для формування правильної постави.
  2.  Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). 
  3. Рухливі ігри: "Кіт і миша", "Ворони".
  4.  ІІІ. Заключна частина.
  1. Шикування. Вправи для відновлення дихання.
  2. Підсумок уроку.
  3. Організований перехід .

 

 

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

4 хв.

 

4 хв.

 

 

 

2 хв.

 

10 хв.

 

 

 

 

10 хв.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

 

 У колоні по одному.

Перевірити присутність учнів та стан їхнього здоров'я

Отримати зворотну інформацію.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

 

 

 

Виправляти помилки.

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Організуючі та загальнорозвиваючі вправи. Вправи для формування правильної постави.  Вправи з великим м’ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою. Естафети.

 

Мета: вивчити вправи з великим м’ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою. Формувати правильну поставу. Розвивати спритність, рухливість, сприяти фізичному розвитку учнів.

Зміст  уроку

Час

Вказівки

 

 

 

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.
  2. Шикування. Постановка завдань на урок.
  3. Організуючі вправи (виконання команд).
  4. Загальнопідговчі вправи, вправи для формування правильної постави

ІІ. Основна частина.

  1. Вправи для формування правильної постави.
  2.  Вправи з великим м’ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою.
  3. Естафети.

 ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування. Вправи для відновлення дихання.
  2. Підсумок уроку.
  3. Організований перехід .

 

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

4 хв.

 

4 хв.

 

 

 

2 хв.

 

10 хв.

 

 

 

10 хв.

 

1 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

 

 У колоні по одному.

Перевірити присутність учнів та стан їхнього здоров'я

Отримати зворотну інформацію.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

Виправляти помилки.

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Савонюк Юлія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шеп'юк Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чепик Вікторія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Яшна Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
67893
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку