"Все на світі можна вибрати сину..."

Про матеріал
"Все на світі можна вибрати сину…" (розробка першого уроку для учнів 2-х класів).Мета уроку:Виховувати любов до рідної Батьківщини, розуміння її значущості для кожної дитини, поняття того, що її доля залежить від кожного; виховувати патріотизм. Продовжувати знайомити учнів з українськими народними піснями.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

"Все на світі можна вибрати сину…"

(розробка першого уроку для учнів 2-х класів)  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   Розробила:

                                                Вчитель початкових класів

                                                Юркевич Наталія Віталіївна

                                              Чернівецька ЗОШ I-III ст.№1

 

 

 

 

          Мета уроку: Виховувати любов до рідної Батьківщини, розуміння її значущості для кожної дитини, поняття того, що її доля залежить від кожного; виховувати патріотизм. Продовжувати знайомити учнів з українськими  народними піснями.

 Наочність: карта, символіка, краєвиди України, ляльки в національному одязі, вишиті рушники, український посуд, магнітофон з записами українських пісень.

 

Зміст уроку

 

 Вчитель  Сьогодні ми поповнимо наші знання  про Батьківщину, про те, чому її всі люблять, і чому вона для кожної людини,  як мама, єдина.

(Діти читають з дошки уривок з вірша)

 Україна - це небо блакитне,

 А в тім небі – зірки золоті.

 Сяють нам з високості привітно

 Ці два кольори, ніжні й прості.

 Вчитель Кожна незалежна держава має символи своєї державності. Тими символами є герб, прапор та гімн.

 Учень

 Наш герб – тризуб,

 Це воля, слава й сила,

 наш герб – тризуб.

 Недоля нас косила,

 та ми зросли, ми є,

 ми завжди будем,

 добро і пісню

 несемо ми людям.

 

  Учениця 

 Прапор – це державний символ,

 він є в кожної держави;

 це для всіх – ознака сили,

 це для всіх – ознака слави.

 Синьо-жовтий прапор маєм:

 синє  - небо, жовте – жито;

 прапор свій оберігаєм,

 він святиня: знають діти.

 Прапор свій здіймаєм гордо,

 ми з ним дужі і єдині,

 ми на віки вже – з народом,

 українським, в Україні.

 

  Учень

 Слова палкі,

 мелодія врочиста, –

 Державний Гімн

 ми знаємо усі.

 Це наша клятва,

 заповідь священна,

 хай чують друзі й вороги,

 що Україна вічна,

 незнищенна,

 від неї лине

 світло навкруги.

 

Сучасна держава Україна утворилась у результаті розпаду Радянського  Cоюзу 1 грудня 1991 року. Україна – унітарна європейська держава. Нашими сусідами є такі країни: Білорусь, Росія, Польща, Молдова, Угорщина, Румунія, Словаччина.

 

Вчитель Сьогодні наші українські воїни, учасники АТО, борються за нашу державу, відстоюють її суверенітет і територіальну цілісність. Вони проявляють великий героїзм і відвагу.

Трагічні події в Україні, починаючи з листопада минулого року, тривожать та не залишають байдужими жодного громадянина країни. Кожному з нас необхідно усвідомити, за що боролися учасники Євромайдану  та АТО і заради чого вони  жертвують своїм життям.

Пропоную вам переглянути відео, яке допоможе нам пригадати події з майдану.

Відео

 

Вчитель  З розвитком суспільства до людей прийшло розуміння, що Земля не є надто великою, вона – наш спільний дім, де всі люди –  сусіди. А з сусідами треба знаходити спільну мову. У безмежному просторі різноманітних культур, релігій, думок, ідей, що належать людям різних країн на планеті, на допомогу з’явилася толерантності.

Висновок: Толерантність - вміння жити з іншими людьми та іншими ідеями в мирі та злагоді.

 

Колективний проект «Сонечко»  Давайте разом створимо сонце толерантності. У мене є промінці з різними якостями людини. Вам потрібно обрати ті, які відповідають людині з толерантним відношенням.

 

Промінці: злорадство, егоїзм, конфлікт, доброта, повага, розуміння, співчуття, лояльність, гнів, грубість, милосердя, скупість,  надійність, заздрість, миролюбство, прощення,  повага,  конфлікт, підтримка, співробітництво, , брехня, доброта, безвідповідальність.

Питання до учнів:

Чи всі ми маємо якості, що зображені на «сонечку»?

Чи всі ми спокійно можемо вислухати один одного?

Підтримати в важку хвилину, зрозуміти не схожих на нас людей, вирішити конфлікти мирним шляхом?

Можливо ми можемо змінити себе? Зможемо виховати в себе ті якості, про які сьогодні йде мова? Як ми можемо це зробити?

Висновок: Толерантна людина вміє дослухатися до інших, вміє уживатися в колективі, розуміє і визнає, що у кожної людини є право на свою власну думку.

 

 

Вчитель: Україна – одна з найбільших держав Європи. За офіційною

статистикою на 1 січня 2014 року в Україні проживає 45,5 мільйонів осіб. За

цим показником Україна займає 29 місце у світі. Оскільки це велика країна, то живуть у ній люди різних національностей. Поряд з українцями на території України проживають представники понад 100 національностей.

Вчитель  Дорогі діти, любіть свою мову, свій народ, свою                    Батьківщину - Україну. Де б ви не були, дізнавайтеся про історичні місця, людей цієї місцевості, навчайтесь їх пісень, ігор, казок, легенд.

 

Робота з прислівями.

У прислів’ях, приказках, крилатих виразах втілені моральні

цінності українського народу, які живуть сотні років та висвітлюють найвищу

мудрість – як бути Людиною.

 

 

ІV. Підведення підсумків виховної години.

 

Питання до учнів: Що зазвичай бажають люди одне одному, вітаючи зі святами?         (Щастя, благополуччя, добра, миру).

Вчитель:  Так, про це мріє кожен. Але щоб зберегти мир на нашій планеті, в нашій країні, примножити добро і домогтися добробуту для всіх, потрібно навчитися розуміти один одного, приймати один одного такими, якими ми є, поважати культуру і внутрішній світ інших.

 

Україна багатонаціональна, багатомовна, але Україна єдина.

Пам’ятаємо, не забуваємо і цінуємо нашу Батьківщину. Збережемо наш

патріотизм, віру та силу духу для наступних поколінь.

 

 А зараз, я пропоную вам намалювати малюнок на тему: «Моя Батьківщина».

 

doc
Додано
20 лютого 2019
Переглядів
520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку