Всесвітня історія Гісем О. В. Всесвітня історія : підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів/О.В. Гісем, О.О. Мартинюк.-Харків Вид-во «Ранок», 20017.
Всесвітня історія Гісем О. В. Всесвітня історія : підручн.для 9 класу загальноосвіт. Навч. закладів/О.В. Гісем, О.О. Мартинюк.-Харків6 Вид-во «Ранок», 20017.
№ |
Д/З |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Результати начально – пізнавальної діяльності |
||
|
Розділ 1. Європа в час Французької революції та Наполеонівських війн |
|||||
|
§ 1 |
|
Місце другої частини Нового часу у всесвітній історії
|
Знаю:
Розумію:
Умію:
обґрунтувати судження про історичне значення Декларації прав людини і громадянина, Цивільного кодексу Наполеона, діяльності Дантона, Робесп’єра, Наполеона Бонапарта |
||
|
§ 2 |
|
Початок Великої французької революції кінця XVIII ст.
|
|||
|
§ 3 |
|
Завершення Великої французької революції
|
|||
|
Ст. 40 |
|
Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції
|
|||
|
§ 4 |
|
Консульство та Імперія Наполеона Бонапарта
|
|||
|
§ 5 |
|
Наполеонівські війни та їх наслідки. |
|||
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європа в час Французької революції та Наполеонівських війн» |
|||
|
Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.) |
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європа в час Французької революції та Наполеонівських війн» |
|||
|
§ 6 |
|
Початок становлення індустріального суспільства. Практичне заняття. Зміни в житті й побуті різних верств населення |
Знаю:
Розумію:
Умію:
обґрунтувати судження про історичне значення діяльності Джузеппе Гарібальді, Камілло Кавура, Отто фон Бісмарка, Авраама Лінкольна, Сімона Болівара. |
||
|
§ 7 |
|
Велика Британія Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії. |
|||
|
§ 8 |
|
Франція. Бельгійська революція Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія. |
|||
|
§ 9 |
|
Німеччина та Італія Економічний розвиток та боротьба за демократичні реформи Німеччини. Італія після Віденського конгресу |
|||
|
§ 10 |
|
Австрійська та Російська імперії Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. «Весна народів».Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст. |
|||
|
§ 11 |
|
Революції 1848—1849 рр.. Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів. Об’єднання Німеччини та Італії. |
|||
|
§ 12 |
|
Об’єднання Німеччини. Об’єднання Італії. Об’єднання Німеччини, об’єднання Італії.
|
|||
|
§ 13
§ 14 |
|
Сполучені Штати Америки. Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово) |
|||
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.)» |
|||
|
Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії |
|||||
|
§ 15 |
|
Основні тенденції соціально-економічного та політичного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки. Практичне заняття. Еволюція європейської соціал-демократії: від марксизму до легальної парламентської діяльності |
Знаю:
Розумію:
Умію:
обґрунтувати судження про історичне значення діяльності королеви Вікторії, Олександра ІІ, Отто фон Бісмарка, Франца-Йосифа І, Теодора Рузвельта, Девіда Ллойд Джорджа, Жоржа Клемансо, Сунь Ятсена. |
||
|
§ 16 |
|
Франція. Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо |
|||
|
§ 17 |
|
Німеччина. Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики». |
|||
|
§ 18 |
|
Великобританія. Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа. |
|||
|
§ 19 |
|
Італія.
|
|||
|
§ 20 |
|
Сполучені штати Америки. Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона. |
|||
|
§ 21 |
|
Російська імперія. «Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російська імперія. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи |
|||
|
§ 22 |
|
Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах. |
|||
|
§ 23, 24 |
|
Японія та Китай «Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція. |
|||
|
§ 25 |
|
Спроби модернізації Османської імперії. |
|||
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії» |
|||
|
Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) |
|
||||
|
§ 26 |
|
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. |
Знаю:
Розумію:
Умію:
пояснити місце України в геополітичних стратегіях Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст Знаю:
Розумію:
Умію:
визначити прояви взаємодії культур народів Європи, Америки, Азії та Африки. |
||
|
§ 26 |
|
Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст. |
|||
|
Ст. 211 |
|
Практичне заняття простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме. |
|||
|
§ 27 |
|
Наука і техніка Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення. |
|||
|
§ 28 |
|
Література та мистецтво. Зародження масової культури. Масове виробництво |
|||
|
Ст. 247 |
|
Практичне заняття підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»;зібрати й укласти в таблиці перелік фактів, які свідчать про зародження в ХІХ ст. масової культури / масового виробництва |
|||
|
. |
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.).Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)» |
|||
|
|
|
«Довге» ХІХ століття: основні ідеї, здобутки, виклики. Особливості української історії ХІХ ст. Внесок українського суспільства в загальноєвропейську культурну спадщину ХІХ ст |
|||