9кл всесвітня історія Розвиток культури і повсякденне життя (кінець 18 ст – початок 20ст)
Славич Лідія
Григорівна
вчитель історії та правознавства
Очаківської загальноосвітньої школи
І- ІІІ ступенів №4
Очаківської міської ради
Миколаївської області
А)поєднання навчання з науковими дослідженнями;
Б)готування фахівців з різних галузей знань;
В) формування інтелектуальної еліти.
2. Мета тогочасної освіти…
3. Порівняйте погляди ідеалістів та матеріалістів
Ідеалісти |
Матеріалісти |
|
|
4. Поставте у відповідності
А)Енштейн 1. Ренгенівське випромінювання;
Б)Полюй 2. Теорія відносності
В)Герц 3. Електрон
Г Лоренц 4. Електромагнітні хвилі
5. Поставте у відповідності:
1. Модернізм А) напрям в мистецтві,який орієнтувався на стародавню культуру Риму та Греції;
2. Романтизм Б)напрям в мистецтві,для якого характерні стилізація і символіка;
3. Класицизм В) напрям в літературі та мистецтві,шо виступав проти обмежень класицизму.
6. Які нові відкриття були зроблені в науці? Поставте їх у відповідності
А) автомобілебудування 1)Ренген
Б)Ренгенівське випромінювання 2) Бенц
В) періодичний закон елементів 3) Морган
Г) генетика 4) Меделеєв
7. Чим відрізняється масова культура від елітарної?
8. Які нові напрямки з΄явились у музиці?
9 Поштовхом в моді стали: стиль модерн,швацька машинка,індустріалізація,захоплення спортом(продовжи думку)
10 Революцію в моді здійснив модельер…