Дзвоник всім нам дав наказ. До роботи швидше в клас. Попрацюємо старанно,Щоб урок пройшов немарно Добрий день ,учні. Ми вирушаємо у цікаву подорож.тож прошу вас взяти із собою усмішку,старанність,увагу,кмітливість і допитливість
Мета уроку: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вдосконалювати читання в особах; висловлювати оцінні судження щодо вчинків дійових осіб; розрізняти у пригоді комічне, смішне і небезпечне, тривожне; збагачувати словник; вчити аналізувати прочитане, висловлювати оцінні судження щодо вчинків дійових осіб; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки; виховувати інтерес до читання творів В. Нестайка і до читання взагалі; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, взаєморозуміння між дівчатками і хлопчиками.
Номер слайду 6
Очікувані результати: учень розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
ТЛ Повість-це епічний прозовий твір (рідше віршований), який характеризується однолінійним сюжетом, а за широтою охоплення життєвих явищ і глибиною їх. Пригодницька повість — це твір, насичений багатьма пригодницькими подіями, учасниками яких є кілька персонажів. Актуалізація опорних знань
Номер слайду 10
Всеволод Нестайко. Біографія письменника. Народився 30 січня 1930 року в м. Бердичів, тепер Житомирської області. Закінчив 1952 року Київський університет. Працював у редакціях журналів "Дніпро", "Барвінок", видавництвах "Молодь", "Веселка". Пише повісті, оповідання, казки для дітей. Тематика творів В. Нестайка (більшість з них — пригодницько-гумористичні) — життя школярів, формування духовного світу дітей.
Номер слайду 11
Руханка
Номер слайду 12
Робота з текстом Відео. Знайомство з твором. Буктрейлер
Номер слайду 13
Читання уривків тексту учнями Пртгода перша із повісті “Чудеса в Гарбузянах”
Номер слайду 14
Робота в групах 1 група. Завдання Яка кличка собаки?Про яку гору йдеться у творі?Яка назва села?Яку пісню використав письменник у творі?Як називається річечка? 2 група. Завдання. Про кого ,з трьох хлопчиків, згадується у творі першим?Що означає Цезар?Хто такий Сашко Циган?Чому третій хлопчик - Сашко Журавель?