Встановлення поршня 4 циліндру у положення ВМТ такту стиснення автомобіля ВАЗ 2106

Про матеріал
Інструкційна карта на тему:"Встановлення поршня 4 циліндру у положення ВМТ такту стиснення автомобіля ВАЗ 2106"
Перегляд файлу

Інструктивно – технологічна карта

Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів

Тема: Встановлення поршня 4 циліндру у положення ВМТ такту стиснення автомобіля ВАЗ 2106

Інструмент: викрутка з плоским лезом, ключі (бажано торцеві) «на 8», «на 10», «на 13», спеціальний ключ для повертання колінчастого валу або головка "на 36", плоский щуп завтовшки 0,15 мм, ключ "на 17".

Назва робіт

Зображення

 

Поршень 4-го циліндра у положенні  верхньої мертвої точки (ВМТ) такту стиснення встановлюють для того, щоб під час проведення робіт, пов'язаних зі зняттям ланцюга приводу розподільчого валу, не порушувалася установка фаз газорозподілу. При порушенні фаз газорозподілу двигун не буде нормально працювати

Виставляти ВМТ за міткою на зірочці розподільного валу (при установці по мітках на шківі колінчастого валу і на передній кришці ланцюга приводу розподільного валу в цьому положенні може стояти поршень або 1-го, або 4-го циліндра). Після цього переконатися  в збігу міток на шківі колінчастого валу та кришці. Якщо мітки валу не збігаються, отже, порушено встановлення фаз газорозподілу (поршень 4-го циліндра не встановлено у ВМТ). В цьому випадку необхідно зняти ланцюг розподільчого приводу

валу із зірочки розподільчого валу і провернути колінчастий вал до суміщення міток .

1

Придбати спеціальний ключ для провертання колінчастого валу за болт (храповик) кріплення шківа. Цим ключем можна провертати колінчастий вал зверху моторного відсіку. Можна використовувати головку «на 36», але це кілька незручно через обмежений простір між радіатором і двигуном, внаслідок чого доведеться знімати брудозахисний щиток і провертати колінчастий вал знизу автомобіля.

2

Увімкнути IV передачу і повільно прокатити  автомобіль у потрібний бік до збігу мітки на зірочці розподільчого валу з міткою на корпусі підшипників

розподільчого валу

 

3

Увімкнути IV передачу та вивести одне з задніх коліс. Потім повертати вивішене колесо в потрібну сторону до збігу мітки на зірочці розподільного валу з міткою на корпусі підшипників розподільного валу.

4

Мітки розташовані на зірочці розподільного валу (лунка а) і на корпусі підшипників розподільчого валу (Виступ б).

ПРИМІТКА

Кришка головки блоку циліндрів знята

5

Крім того, мітки нанесені в лиття на кришці ланцюга приводу розподільчого валу (довга мітка а) і на шківі колінчастого валу (трикутний паз б).

ПРИМІТКА

Для наочності фотографія зроблена знизу автомобіля зі знятим брудозахисним щитком, проте під певним кутом зору вони видно і з верхньої частини моторного відсіку.

Паз б продубльований виступом у литті на передній частині маточини шківа, але на двигуні, встановленому на автомобіль, виступ не видно.

 

docx
Додано
19 квітня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку