ВСТУП (АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ, ХАРАКТРИСТИКА УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ, ПРІОРИТЕТТНІ ЗАВДАННЯ ТА ЗОНА РОЗВИТКУ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Про матеріал
Діяльність колективу була спрямована на виховання гуманіста, патріота, громадянина України, реалізацію завдань Концепції національно-патріотичного виховання молоді, на розвиток лідерського потенціалу.
Перегляд файлу

b4f72e6228d435219d144c430ef24b00.jpgІ. ВСТУП (АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ, ХАРАКТРИСТИКА

 УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ, ПРІОРИТЕТТНІ ЗАВДАННЯ

 ТА ЗОНА РОЗВИТКУ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА)

 

У 8-В класі навчається 28 учнів. Дівчат – 14, хлопців – 14. Виховна робота у класі здійснювалася згідно річного плану роботи школи та плану виховної роботи класу. Діяльність колективу була спрямована на виховання гуманіста, патріота, громадянина України, реалізацію завдань Концепції національно-патріотичного виховання молоді, на розвиток лідерського потенціалу.

Пріоритетом обраної мети є прагнення підготувати особистість до життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому, здатного самотужки зайняти притаманне лише йому місце в людському суспільстві, долаючи всі можливі перепони, адаптуючись до умов, що змінюються

Минулого навчального року були поставлені і реалізовані такі завдання:

  1. Привчити дітей дотримуватися Правил поведінки у школі.
  2. Виховувати повагу до вчителів, старших, батьків.
  3. Створити згуртований дитячий колектив.
  4. Виховувати в учнів любов до своєї країни, свого народу, звичаїв і традицій.
  5. Прищеплювати любов до праці, почуття дбайливого бережного ставлення до шкільного і класного майна.
  6. Загартовувати і зміцнювати здоров’я дітей, сприяти формуванню санітарно-гігієнічних навичок.

Матеріальне становище у більшості дітей у сім'ях достатнього рівня. Біль­шість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні про­являють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників.

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому самороз­криттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

У  виховній роботі з класом поєдную  традиційні форми та методи роботи класного керівни­ка та нетрадиційні. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу при­діляю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної  поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику.

Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добирала такі вихов­ні технології, як години спілкування: «Як змінити характер людини», «Як згуртувати наш учнівський колектив», «Як стати досконалішим», рольові ігри «Запрошення в гості», «Як поводити себе в транспорті», усні журнали «Від саморозвитку до самовиховання», різні виховні години та класні години на тематику приурочено подіям сучасності та ка­лендарним датам, зокрема: «Символи моєї Батьківщини», «Екологічна без­пека серед нас». Значну увагу приді­ляю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.

Формую екологічну культуру школя­рів, були проведені вечори «Пам'яті Чорнобиля», «Квіти, квіти, я чаруюсь вами». Не минаю естетичну спрямо­ваність виховної роботи. Проводила виховну годину «Світ наших захоплень».

Взаємовідносини класного керівника і учнів класу добрі. У цілому клас характеризується як дружний, органі­зований, із налагодженою системою самоврядування та хорошим психоло­гічним кліматом. Наявні угрупування  переважно за місцем проживання. Неофіційних лідерів  класу Лукашенко Артем. Яскраві індивідуальні особливості органічно впливають на розвиток класу як колективу.

b4f72e6228d435219d144c430ef24b00.jpgВ становленні та розвитку учнів спи­раюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже робо­та з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. У моєму класі є багато неповних сімей та сімей, де один із батьків  тривалий час відсутні. Батьківський актив працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи.  У роботі з батьками використовую ко­лективні бесіди, індивідуальні бесіди.

Зона розвитку класного керівника:

Формування сприятливого виховного середовища для

духовного збагачення учнів та формування життєвої

компетентності майбутнього громадянина України.

Мета і завдання виховної роботи:

1. Виховувати повагу до людей, культурно - національних, духовних, історичних цінностей України, дбайливе ставлення до навколишнього середовища

2. Постійно утверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, патріотизму, доброти, стриманості, працелюбності та інші

3. Формувати свідоме ставлення до навчання та відвідування школи, усвідомлення важливості освіти у житті людини

4. Допомагати у подальшому ставленні органів класного самоврядування, сприяти розвитку їхньої самостійності

5. Формувати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій

6. Запобігати вживанню алкоголю, наркотиків та інших шкідливих звичок. Пропагувати здоровий спосіб життя.

 

 

 

 

 

 

ІІІ.ОХОПЛЕННЯ УЧНІВ КЛАСУ ГУРТКОВОЮ РОБОТОЮ

 

П.І.Б. дитини

Назва гуртка

Місце знаходження гуртка

Керівник гуртка

  1.  

Браславський Вадим Сергійович

 

 

 

  1.  

Вихристюк Юліана Богданівна

Бальні танці

 

фортепіано

 

БНТ

 

 

Музична школа

 

Слюсар Тетяна

Романівна

 

 

  1.  

Войчишен Павло Павлович

Сандат ушу

Школа-гімназія м. Жмериика

 

  1.  

Воропай Дар’я Вадимирівна

«Колібрі» обр.мистцтво

ЦПР

Вершиніна І.В.

  1.  

Гнутов Ілля Віталійович

Футбол

плавання

ДЮСШ

басейн

Солдаков Егор

Панфілов І.

  1.  

Горнік Аліна Олексіївна

 

 

 

  1.  

Грона Даніїл Сергійович

 

 

 

  1.  

Дорош Юлія Володимирівна

 

 

 

  1.  

Єськова Яна Олегівна

 

 

 

  1.  

Жиліховський Ілля Андрійович

 

 

 

  1.  

Ільчишин Павло Дмитрович

 

 

 

  1.  

Копчук Валерія Михайлівна

 

 

 

  1.  

Лисак Олег Олександрович

 

 

 

  1.  

Лисенко Крістіна Віталіївна

Східні танці «Жасмін»

ЦПР

Бабак Л.В.

  1.  

Лукашенко Артем Валерійович

 

 

 

  1.  

Мацишина Вероніка Віталіївна

Східні танці «Жасмін»

ЦПР

Бабак Л.В.

  1.  

Мельник Аріна Сергіївна

Східні танці «Жасмін»

ЦПР

 

 

Бабак Л.В.

 

 

  1.  

Нікітченко Евеліна Олегівна

 

 

 

  1.  

Пантелейчук Ілля Васильович

 

 

 

  1.  

Пяста Ростислав Анатолійович

 

 

 

 

  1.  

Ратова Анастасія Ігорівна

 

 

 

  1.  

Руденчук Анастасія Павлівна

 

 

 

  1.  

Руденчук Назар Павлович

 

 

 

  1.  

Ружицька Марина Сергіївна

 

 

 

  1.  

Тарган Дмитро Сергійович

 

 

 

  1.  

Чернілевський Юрій Дмитрович

 

 

 

  1.  

Шпирко Евеліна Сергієвна

 

 

 

  1.  

Штопко Анна Віталіївна

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 грудня 2022
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку