Вступ. Інструктаж з охорони праці та БЖД, пожежної та електробезпеки

Про матеріал
Організація роботи з охорони праці в навчальному закладі - це підготовка, прийняття та реалізація рішень щодо втілення організаційних, технічних, санітарно-гігієнічних та лікувально-профілактичних заходів, спрямованих на створення безпечних умов праці, навчання, збереження здоров’я та працездатності працівників, учнів (вихованців) у трудовій та освітній діяльності.
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Старший майстер

___________________

 

 

 

 

 

План

уроку виробничого навчання

 

Тема уроку: Вступ. Інструктаж з охорони праці та БЖД, пожежної та електробезпеки

Тема уроку: Вступ. Інструктаж з охорони праці та БЖД, пожежної та електробезпеки

Мета уроку:

Навчальна: ознайомити здобувачів освіти з :

  •       з кваліфікаційною характеристикою Оператора з обробки інформації та програмного забезпечення;
  •       з навчальною майстернею операторів з обробки інформації та програмного забезпечення;
  •       з загальними вимогами роботи в майстерні;
  •       з інструкціями з охорони праці, пожежної та електробезпеки.

Навчити здобувачів освіти:

  •       правильно оцінювати ситуацію, яка склалася;
  •       знаходити правильний вихід в нестандартних ситуаціях;
  •       правильно надавати першу медичну допомогу.

Розвивальна: розвивати логічне мислення, розвивати вміння самостійно працювати з інформацією та аналізувати отриману інформацію, спонукати до колективної роботи.

Виховна: виховувати у здобувачів освіти дбайливе ставлення до життя та здоров’я, необхідність виконання правил з охорони праці та життєдіяльності в навчальній майстерні.

Тип уроку: вступний урок.

Вид уроку: інструкаж.

Дидактичне забезпечення: ( за допомогою якого здійснюється процес навчання): Інструкції з охорони праці, презентація та відеоролик.

Матеріально-технічне забезпечення: персональні комп’ютери, програма Power Point, плазмовий телевізор.

Міжпредметні зв’язки: охорона праці, основи роботи на ПК.

Перелік практичних завдань:

  •       записати в зошит інструкції з охорони праці;
  •       відпрацювання в наданні першої медичної допомоги;
  •       відпрацювання в наданні першої медичної допомоги при враженні електрострумом.

 

 

 

Хід уроку

  1. Організаційна частина(5хв.)
  •       перевірка наявності здобувачів освіти;
  •       перевірка готовності техніки та здобувачів освіти до уроку;
  •       допуск з охорони праці в навчальну майстерню при роботі з ПК.

 

  1. Вступний інструктаж (40хв.):
  1. Актуалізація опорних знань:
  •       повідомлення теми та мети уроку;
  •       цільова установка проведення уроку

 

Мотивація (3хв.)

Мотивація здобувачів освіти  до дотримання правил охорони праці- це процес впливу на мотиви здобувачів освіти, а саме ті індивідуальні причини, які важливі для збереження життя та здоров’я.

В усі часи завжди люди звертали особливу увагу на охоронну праці та забезпечення життєдіяльності, дбали про своє здоров’я, шукали способи зміцнити свій організм і залишатися бадьорими.

 

 

Викладення нового матеріалу:

  •       повідомлення нової навчальної теми: «Вступ. Інструктаж з охорони праці та БЖД, пожежної та електробезпеки;
  •       представлення нової теми за допомогою відеороликів: «Пожежна безпека», «Правила роботи за персональним комп’ютером»,  «Правила електробезпеки». Презентації: «Охорона праці та техніка безпеки», «Принципи роботи вогнегасників та як їх використовувати».

 

Показати здобувачам освіти місце знаходження та правила користування в майстерні:

  •       рубильника-вимикача;
  •       аптечки;
  •       вогнегасників;
  •       план евакуації з майстерні на випадок пожежі.

 

 

Запитання здобувачам освіти:

1. Що повинні робити здобувачі освіти після закінчення занять?

2. Назвіть основні вимоги до здобувачів освіти під час роботи в майстерні?

3. Як допомогти людині враженій струмом?

4. Які дії здобувачів освіти під час виникненням пожежі?

5. Що забороняється робити здобувачам освіти в майстерні?

 

Інструктаж здобувачів освіти по темі уроку (детально розібрати Інструкції з охорони праці на робочому місці).

 

Хід уроку

3. Організаційна частина (5хв):

  •       перевірка наявності здобувачів освіти;
  •       перевірка готовності техніки та здобувачів освіти до занять;
  •       допуск з охорони праці в майстерні Операторів з обробки інформації та програмного забезпечення при роботі з ПК;
  •       підведення підсумків та виставлення оцінок.

 

Викладення нового матеріалу:

  •       повідомлення  нової навчальної теми: Інструктаж з охорони праці, пожежної та електробезпеки;
  •       представлення нової теми за допомогою презентації та відеоролика;
  •       представлення алгоритму виконання практичної роботи;
  •       опитування здобувачів освіти;
  •       пояснення послідовності роботи здобувачів освіти на уроці;
  •       підведення підсумків вступного інструктажу.

 

Поточний інструктаж (270хв):

  •       видача роздаткового матеріалу для самостійної роботи;
  •       розподіл здобувачів освіти за робочі місця;
  •       повідомлення критеріїв оцінювання виконуваних робіт;
  •       перевірка майстра засвоєння здобувачами освіти Інструкцій з охорони праці, пожежної та електробезпеки;
  •       прибирання робочих місць.

 

Заключний інструктаж (30хв):

  •       аналіз діяльності здобувачів освіти у процесі навчання;
  •       оцінювання здобувачів освіти;
  •       пояснення домашнього завдання;
  •       прибирання майстерні.

 

 

                   Майстер виробничого навчання__________________________________

 

 

 

docx
Додано
8 жовтня
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку