Вступний урок до інтегрованого курсу "Досліджуємо історію і суспільство" Модельна програма Досліджуємо історію і суспільство. 5 клас (інтегрований курс). НУШ. Розроблена на базі м

Про матеріал
Шановні колеги! Пропоную презентацію до уроку на тему: "Чому кожна людина неповторна особистість.", на базі модельної програми авторів Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегрований курс “Досліджуємо історію і суспільство” Вчителька: пані Ірина

Номер слайду 2

Знайомство “Моя візитна картка”Інтерактивна вправа на платформі linoit Моя візитна картка! Обери свій настрій Рандомне коло гарного настрою

Номер слайду 3

Вітаю вас на порозі неймовірних відкриттів та цікавих подорожей у минуле людства та світ людей, що вас оточує! Вони допоможуть вам навчитись досліджувати історію та суспільство, дізнатися, як змінювалось людство протягом тисячоліть, як жили і працювали люди в минулому, як захищали свою Батьківщину та створювали неповторну культуру і як вони роблять це сьогодні. Ці знання та вміння допоможуть вам стати освіченими людьми й гідними громадянами України.

Номер слайду 4

Знайомство з підручником У підручнику запропоновано рубрики, які розкажуть вам, як працювати з текстами та завданнями. Запитання під рубрикою Обговоріть у класі запрошують вас до колективного обговорення, адже що більше думок лунає, то цікавіше засвоювати матеріал. Завдання під рубрикою Досліди пропонують вам попрацювати самостійно, в парах чи у групах, зробити власні маленькі відкриття і знайти відповіді, яких немає у текстах. Під рубрикою Поміркуйте вміщено запитання і завдання, пов’язані з текстом. Їх слід виконувати під час читання індивідуально або в парах, а результати представляти після ознайомлення з текстом. Рубрика Використовуй інструменти дослідження містить рекомендації, які допоможуть вам виконати дослідницькі завдання і розвинути вміння досліджувати життя людей і суспільства в минулому і сьогоденні. Рубрика Перевір себе покаже, як ви засвоїли новий матеріалі. Рубрика А ще ти можеш містить додаткові дослідницькі завдання на вибір, які можна виконати вдома. Рубрика Узагальнюємо і практикуємо запрошує тебедо участі у навчальному проєкті, що підсумовує розділ курсу.

Номер слайду 5

Тема уроку: Чому кожна людина неповторна особистість.

Номер слайду 6

Подивіться уважно на світлину і скажіть що схожого є у всіх цих людей, а що відмінного?

Номер слайду 7

У світі живе понад сім мільярдів вісімсот мільйонів людей і кожна людина є унікальною, тобто неповторною…

Номер слайду 8

Взяти хоча б українців…неймовірна, талановита та дивовижно хоробра нація…

Номер слайду 9

Всі ми - люди схожі між собою, але водночас кожен з нас має щось таке, що відрізняє його від інших. І це не лише зовнішність. Кожен з нас від народження має якісь задатки, таланти. Одним із найважливіших умінь кожної людини є усвідомлення її гідності.

Номер слайду 10

Гідність людини - самоповага, усвідомлення власної цінності, знання своїх прав!

Номер слайду 11

Але для того аби мати власну гідність замало лише поважати себе!!! Гідність людини виявляється в першу чергу у її вмінні шанувати інших. Тож якщо ви хочете, щоб вас поважали - навчіться поважати всіх, хто вас оточує!

Номер слайду 12

Людина - істота соціальна! Але що ж це означає? Соціальний — пов'язаний із соціумом, стосується людей та їхніх спільнот. Мала Батьківщина

Номер слайду 13

Отже, прийшов час підвести підсумки…Пропоную скласти кластер Правила оформлення кластера Залежно від способу організації уроку, кластер може бути оформлений на дошці, на окремому аркуші або взошиті у кожного учня при виконанні індивідуального завдання. Складаючи кластер, використовуємо різнокольорові крейди, олівці, ручки, фломастери. Це дозволить виділити деякі певні моменти і наочнішевідобразити загальну картину, спрощуючи процес систематизації всієї інформації. Рекомендації щодо складання кластера 1. Висловлювати і фіксувати все, що спадає на думку, навіть якщо це просто асоціації або припущення.2. У ході роботи невірні чи неточні висловлювання можуть бути виправлені або доповнені.3. Учні можуть сміливо дати волю уяві та інтуїції, продовжуючи роботу до тих пір, поки не закінчаться всі ідеї або вичерпається час.4. Не варто боятися значної кількості смислових одиниць, потрібно спробувати скласти якомога більше зв'язків між ними.5. У процесі аналізу все систематизується і стане на свої місця.

Номер слайду 14

Кластер з найважливішим поняттям “ГІДНІСТЬ”Кластер зі словом ГІДНІСТЬ

pptx
Додано
7 вересня 2022
Переглядів
793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку