Козацький ліцей
Петрівської селищної ради
Олександрійського району Кіровоградської області
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
на засіданні наказ директорки
педагогічної ради від 29.08.2023
29.08.2023 протокол № 1 № 137
с. Козацьке
2
на 2021/2026 навчальний рік
Місяць року |
Н а в ч а л ь н и й р і к |
||||
2021/2022 |
2022/2023 |
2023/2024 |
2024/2025 |
2025/2026 |
|
Серпень |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
Вересень
|
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
Жовтень
|
4, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
7, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
23, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
8, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
19, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
Листопад |
2, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
1, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
17, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
20, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
21, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
Грудень |
10, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
21, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
13, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
21, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
5, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
Січень |
3, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
15, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
23, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
6, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
12, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
Лютий |
21, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
11, 14, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
21, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
22, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
16, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
Березень |
37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
9, 37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
Квітень |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
Травень |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
Червень |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
3
4
5
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ |
МІСЯЦІ |
||||
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
||
|
Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя |
|
|
23 |
17 |
13 |
30. |
Про виконання навчальних програм |
|
|
|
|
|
31. |
Про ведення класних журналів, ГПД |
|
|
|
|
|
32. |
Про ведення особових справ здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
33. |
Про ведення зошитів здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
34. |
Про ведення щоденників здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
35. |
Про охоплення навчанням дітей та учнівської молоді мікрорайону |
|
|
|
|
|
36. |
Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя зі здібними здобувачами освіти |
|
|
|
|
|
37. |
Про роботу з дітьми і підлітками, які вимагають особливої педагогічної уваги |
|
|
|
|
|
38. |
Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя із профілактики правопорушень та злочинності. Правова освіта |
|
|
|
|
|
39. |
Про відвідування здобувачами освіти навчальних занять |
|
|
|
|
|
40. |
Про проведення Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів |
|
|
|
|
|
41. |
Про проведення директорських контрольних робіт |
|
|
|
|
|
42. |
Про навантаження здобувачів освіти домашніми завданнями |
|
|
|
|
|
43. |
Про підсумки освітнього процесу за семестр, навчальний рік |
|
|
|
|
|
44. |
Про рівень вихованості здобувачів освіти та згуртованості класних колективів |
|
|
|
|
|
45. |
Про систему позакласної роботи із розвитку здібностей здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
46. |
Про забезпечення здобувачів освіти підручниками, ефективність використання |
|
|
|
|
|
47. |
Про оздоровлення здобувачів освіти влітку у пришкільних таборах відпочинку |
|
|
|
|
|
48. |
Про організацію та проведення моніторингових досліджень |
|
|
|
|
|
49. |
Про організацію та проведення заходів із цивільного захисту |
|
|
|
|
|
50. |
Про охорону праці, пожежну безпеку та безпеку життєдіяльності здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
51. |
Про санітарно-гігієнічний режим у закладі освіти |
|
|
|
|
|
52. |
Про організацію підвозу здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
53. |
Про організацію гарячого харчування здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
54. |
Про замовлення документів про освіту та правильність їх заповнення |
|
|
|
|
|
55. |
Про організацію, проведення та наслідки ДПА, ЗНО |
|
|
|
|
|
56. |
Про підготовку закладу освіти до нового навчального року |
|
|
|
|
|
57. |
Про рівень забезпечення якості освіти за І-й семестр (самооцінка) |
|
|
|
|
|
НПД |
Наради при директорові |
ОН |
Оперативні наради |
6
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ |
МІСЯЦІ |
|||||
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
||
|
Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя |
3 |
3 |
18 |
9 |
|
|
30. |
Про виконання навчальних програм |
|
|
|
|
|
|
31. |
Про ведення класних журналів, ГПД |
|
|
|
|
|
|
32. |
Про ведення особових справ здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
|
33. |
Про ведення зошитів здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
|
34. |
Про ведення щоденників здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
|
35. |
Про охоплення навчанням дітей та учнівської молоді мікрорайону |
|
|
|
|
|
|
36. |
Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя зі здібними здобувачами освіти |
|
|
|
|
|
|
37. |
Про роботу з дітьми і підлітками, які вимагають особливої педагогічної уваги |
|
|
|
|
|
|
38. |
Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя із профілактики правопорушень та злочинності. Правова освіта |
|
|
|
|
|
|
39. |
Про відвідування здобувачами освіти навчальних занять |
|
|
|
|
|
|
40. |
Про проведення Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів |
|
|
|
|
|
|
41. |
Про проведення директорських контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
42. |
Про навантаження здобувачів освіти домашніми завданнями |
|
|
|
|
|
|
43. |
Про підсумки освітнього процесу за семестр, навчальний рік |
|
|
|
|
|
|
44. |
Про рівень вихованості здобувачів освіти та згуртованості класних колективів |
|
|
|
|
|
|
45. |
Про систему позакласної роботи із розвитку здібностей здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
|
46. |
Про забезпечення здобувачів освіти підручниками, ефективність використання |
|
|
|
|
|
|
47. |
Про оздоровлення здобувачів освіти влітку у пришкільних таборах відпочинку |
|
|
|
|
|
|
48. |
Про організацію та проведення моніторингових досліджень |
|
|
|
|
|
|
49. |
Про організацію та проведення заходів із цивільного захисту у закладах освіти |
|
|
|
|
|
|
50. |
Про охорону праці, пожежну безпеку та безпеку життєдіяльності здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
|
51. |
Про санітарно-гігієнічний режим у закладах освіти |
|
|
|
|
|
|
52. |
Про організацію підвозу здобувачів освіти до закладів освіти |
|
|
|
|
|
|
53. |
Про організацію гарячого харчування здобувачів освіти |
|
|
|
|
|
|
54. |
Про замовлення документів про освіту та правильність їх заповнення |
|
|
|
|
|
|
55. |
Про організацію, проведення та наслідки ДПА, ЗНО |
|
|
|
|
|
|
56. |
Про підготовку закладів до нового навчального року |
|
|
|
|
|
|
57. |
Про забезпечення якості освіти Школи успіху за навчальний рік (самооцінка) |
|
|
|
|
|
|
НПД |
Наради при директорові |
ОН |
Оперативні наради |
7
2023/2024 навчальний рік
Місяць року |
Н а в ч а л ь н и й р і к |
||||
2021/2022 |
2022/2023 |
2023/2024 |
2024/2025 |
2025/2026 |
|
Жовтень
|
4 Математика
|
7 Історія Великант Л.А. Гнатюк Л.Г. |
23 Педагог- організатор |
8 Право-знавство |
19 Трудове навчання |
Листопад |
2 Зарубіжна література
Брусник Н.Л. |
1 Українська мова та література Скворцова О.М. Луценко Т.А. |
17 Фізкультура
|
20 Захист України |
21 Початкові класи |
Грудень |
10 Географія
Мовчан А.А. |
21 Початкові класи Колісник В.О. Токарчук Г.П.
|
13 Хімія
|
21 Початкові класи
|
5 Мистецтво |
Січень |
3 Англійська мова
Нич Я.А. |
15 Музичне мистецтво
Чорнопольський С.В. |
|
6 Інформати-ка |
12 Природо-знавство |
Лютий |
21 Початкові класи
Жушман В.М.
Герасименко Н.Г. |
14 Фізика Чудний О.В. |
3 Англійська мова |
22 ГПД |
16 Образотвор-че мистецтво |
11 Біологія Віксіч В.М. |
|||||
Березень |
|
|
18 Основи здоров’я |
|
|
Квітень |
|
|
9 Громадянсь-ка освіта |
|
|
№ з/п |
МІСЯЦЬ |
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ |
КОНТРОЛЬ |
1. |
СЕРПЕНЬ |
1. Про аналіз роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання на новий 2023/2024 навчальний рік |
Протокол № 1 від 29.08.2023 |
2. Про План роботи ліцею на новий 2023/2024 навчальний рік |
|||
3. Про Освітню програму ліцею на новий 2023/2024 навчальний рік |
|||
4. Про Робочий навчальний план ліцею на новий 2023/2024 навчальний рік |
|||
5. Про навантаження вчителів, призначення класних керівників та завідувачів кабінетами |
|||
6. Про структуру методичної роботи на новий 2023/2024 навчальний рік |
|||
7. Про режим роботи на новий 2023/2024 навчальний рік |
|||
8. Про затвердження навчальних програм 6 класів НУШ |
|||
9. Про оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-6 класів |
|||
2. |
ЛИСТОПАД |
|
Протокол№ 2 від13.11.2023 |
|
|||
3. |
СІЧЕНЬ |
|
Протокол № 3 від 09.01.2024 |
як показник професійної майстерності вчителя |
|||
4. |
БЕРЕЗЕНЬ |
|
Протокол № 4 від 27.03.2024 |
2. Про атестацію педагогічних працівників. Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей» |
|||
|
|||
5. |
КВІТЕНЬ |
|
Протокол № 5 від 10.04.2024 |
Спільне засідання із радою закладу освіти |
|||
|
|||
6. |
ТРАВЕНЬ |
Спільне засідання із радою закладу освіти |
Протокол № 6 від 22.05.2023 |
1. Про погодження претендентів (учителів, здобувачів освіти та родин) на нагородження відзнаками закладу освіти за підсумками навчального року |
|||
2. Про переведення здобувачів освіти 1 – 10 класів на наступний рік навчання |
|||
3. Про нагородження Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні» здобувачів освіти 5-8,10 класів |
|||
7. |
ЧЕРВЕНЬ |
1. Про видачу документів про освіту випускникам 9-го, 11-го класів |
Протокол № 7 від 10.06.2024
|
2. Про учнівське самоврядування як реальний шлях утвердження акмезорієнтованого закладу освіти (про підсумки методичної роботи за 2022/2023 навчальний рік) |
№ з/п |
МІСЯЦЬ |
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ |
ВІДПОВІДАЛЬНІ |
1. |
СЕРПЕНЬ |
|
Директор, завідувач |
|
Директор Завідувач |
||
|
|||
|
|||
|
|||
|
Директор, завідувач |
||
|
Директор Завідувач |
||
|
Директор, завідувач |
||
|
Директор, завідувач |
||
|
Директор, завідувач |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. дир., завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Директор Завідувач |
||
|
Директор Завідувач |
||
|
Директор, завідувач |
||
|
Директор, завідувач |
||
2.
|
ВЕРЕСЕНЬ |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заст. дир., завідувача |
||
|
Заст. дир., завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. дир., завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. дир., завідувача |
10
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
МІСЯЦЬ |
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ |
ВІДПОВІДАЛЬНІ |
3. |
ЖОВТЕНЬ |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заступник з ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
4. |
ЛИСТОПАД |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
правової освіченості та попередження правопорушень серед здобувачів освіти |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Директор Завідувач |
||
|
Директор Завідувач |
||
5. |
ГРУДЕНЬ |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
11
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
МІСЯЦЬ |
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ |
ВІДПОВІДАЛЬНІ |
6. |
СІЧЕНЬ |
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
|
Заст. дир., завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Директор, завідувач |
||
|
Директор, завідувач |
||
7. |
ЛЮТИЙ |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. дир., завідувача |
||
Про підсумки спостережень за системою роботи вчителів англійської мови |
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
8. |
БЕРЕЗЕНЬ |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Директор, завідувач |
||
|
Директор, завідувач |
||
9. |
КВІТЕНЬ |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заст. дир., завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. дир., завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
12
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
МІСЯЦЬ |
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ |
ВІДПОВІДАЛЬНІ |
10.
|
ТРАВЕНЬ
|
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Директор Завідувач |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
«Учень року – 2024» |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
11.
|
ЧЕРВЕНЬ
|
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
«Учитель року – 2024» |
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Директор Завідувач |
||
|
Директор Завідувач |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
МІСЯЦЬ |
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ |
ВІДПОВІДАЛЬНІ |
1. |
СЕРПЕНЬ |
|
Директор Завідувач |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. дир., завідувача |
||
|
Заст. дир., завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. дир., завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. дир., завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
2 |
ВЕРЕСЕНЬ |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник з ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
3. |
ЖОВТЕНЬ |
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. із ВР, завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
14
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
МІСЯЦЬ |
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ |
ВІДПОВІДАЛЬНІ |
4. |
ЛИСТОПАД |
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. з ВР, завідувача |
||
|
Заступник з ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
5. |
ГРУДЕНЬ |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. з ВР., завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
6. |
СІЧЕНЬ |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
9-го, 11-го класів |
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник з ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
15
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
МІСЯЦЬ |
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ |
ВІДПОВІДАЛЬНІ |
7. |
ЛЮТИЙ |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
8. |
БЕРЕЗЕНЬ |
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. з ВР, завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. дир., завідувача |
||
9. |
КВІТЕНЬ |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. з ВР, завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заст. з ВР, завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
16
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
МІСЯЦЬ |
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ |
ВІДПОВІДАЛЬНІ |
10.
|
ТРАВЕНЬ
|
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Директор Завідувач |
||
11. |
ЧЕРВЕНЬ |
|
Заступник із ВР Заступник завідувача |
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Індикатори оцінювання |
Методи збору інформації |
1 |
2 |
3 |
4 |
І. Освітнє середовище закладу освіти |
|||
1. |
Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці |
||
1.1. |
Приміщення і територія є безпечними та комфортними для навчання та праці в умовах воєнного стану |
||
|
|
Облаштування території та розташування приміщень є безпечними |
Спостереження, опитування |
Забезпечення комфортного повітряно-теплового режиму, належного освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму |
Спостереження, опитування |
||
Забезпечення раціонального використання приміщень і комплектування мережі класів (з урахуванням чисельності здобувачів освіти, їх особливих освітніх потреб, площі приміщень) |
Вивчення документації, спостереження, опитування |
||
Забезпечення робочих (персональні робочі) місць для педагогічних працівників та облаштування місць відпочинку для учасників освітнього процесу |
Спостереження, опитування |
||
1.2. |
Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями (у тому числі ПРУ) з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми |
||
|
|
Наявність приміщень, необхідних для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу |
Спостереження, вивчення документації, опитування |
Частка навчальних кабінетів початкових класів, фізики, хімії, біології, інформатики, кабінету обслуговуючої праці, спортивної та актової зали, інших кабінетів, які обладнані засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми |
Спостереження, вивчення документації, опитування |
||
1.3. |
Учасники освітнього процесу обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах воєнного стану і дотримуються їх |
||
|
|
Проведення навчання/інструктажів з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій |
Вивчення документації, опитування |
Дотримання вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки |
Спостереження |
||
1.4. |
Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях |
||
|
|
Проведення навчання/інструктажів педагогічних працівників із питань надання домедичної допомоги, реагування на випадки травмування або погіршення самопочуття здобувачів освіти та працівників під час освітнього процесу |
Вивчення документації, опитування |
У разі нещасного випадку педагогічні працівники та керівництво закладу діють у встановленому законодавством порядку |
Вивчення документації, опитування |
18
ВСЗЯО 2023/2024 навчальний рік
1 |
2 |
3 |
4 |
1.5. |
У закладі освіти створюються умови для харчування здобувачів освіти і працівників |
||
|
|
Організація харчування сприяє формуванню культури здорового харчування у здобувачів освіти |
Вивчення документації, спостереження |
Частка учасників освітнього процесу, які задоволені умовами харчування |
Опитування |
||
1.6. |
У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті |
||
|
|
Застосування технічних засобів та інших інструментів контролю за безпечним користуванням мережею Інтернет |
Спостереження, опитування |
Здобувачі освіти та їхні батьки поінформовані закладом освіти щодо безпечного використання мережі Інтернет |
Опитування |
||
1.7. |
У закладі освіти застосовуються підходи для адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, професійної адаптації працівників |
||
|
|
Налагодження системи роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу |
Опитування |
Сприяння адаптації педагогічних працівників до професійної діяльності |
Опитування |
||
2. |
Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||
2.1. |
Заклад освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі |
||
|
|
Розроблення плану заходів із запобігання та протидії булінгу |
Вивчення документації, опитування |
Реалізація заходів із запобігання проявам дискримінації |
Вивчення документації, опитування |
||
Частка здобувачів освіти і педагогічних працівників, які вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним |
Опитування |
||
Керівництво та педагогічні працівники проходять навчання, ознайомлюються із нормативно-правовими документами щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому |
Опитування |
||
Співпраця із представниками правоохоронних органів, іншими фахівцями з питань запобігання та протидії булінгу |
Опитування |
||
2.2. |
Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини |
||
|
|
Оприлюднення правил поведінки, спрямованих на формування позитивної мотивації у поведінці учасників освітнього процесу та реалізацію підходу, заснованого на правах людини |
Вивчення документації, опитування |
Частка учасників освітнього процесу, ознайомлених із правилами поведінки у закладі освіти |
Опитування |
||
Дотримання прийнятих у закладі освіти правил поведінки |
Спостереження, опитування |
||
2.3. |
Керівник та заступники керівника (далі – керівництво) закладу освіти, педагогічні працівники протидіють булінгу, іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви |
||
|
|
З метою запобігання різним проявам насильства (у закладі освіти та/або вдома) здійснюється аналіз причин відсутності здобувачів освіти на заняттях та вживаються відповідні заходи |
Вивчення документації, опитування |
19
ВСЗЯО 2023/2024 навчальний рік
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
Реагування на звернення про випадки булінгу |
Вивчення документації, опитування |
|
Класні керівники здійснюють роботу із виявлення, реагування та запобігання булінгу, іншому насильству (діагностування, індивідуальна робота, тренінгові заняття) |
Опитування |
|||
Частка здобувачів освіти (у тому числі із соціально-вразливих груп), які в разі потреби отримують у закладі освіти психологосоціальну підтримку |
Опитування |
|||
Заклад освіти у випадку виявлення фактів булінгу та іншого насильства повідомляє органи та служби у справах дітей, правоохоронні органи |
Вивчення документації, опитування |
|||
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти |
||||
1. |
Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень |
|||
1.1. |
Здобувачі освіти отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень |
|||
|
|
Оприлюднюються критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень |
Вивчення документації, опитування |
|
Частка здобувачів освіти, які отримують інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень |
Опитування |
|||
1.2. |
Система оцінювання в закладі сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання |
|||
|
|
Частка педагогічних працівників, які застосовують систему оцінювання, спрямовану на реалізацію компетентнісного підходу |
Спостереження
|
|
1.3. |
Здобувачі освіти вважають оцінювання результатів навчання справедливим і об’єктивним |
|||
|
|
Частка здобувачів освіти, які вважають оцінювання результатів їх навчання справедливим і об’єктивним |
Опитування |
|
2. |
Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти |
|||
2.1. |
У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти |
|||
|
|
Систематично проводяться моніторинги результатів навчання здобувачів освіти |
Вивчення документації, опитування |
|
За результатами моніторингів здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти, приймаються рішення щодо їх коригування |
Опитування |
|||
2.2. |
У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання |
|||
|
|
Педагогічні працівники за допомогою оцінювання відстежують особистісний поступ здобувачів освіти, формують у них позитивну самооцінку, відзначають досягнення, підтримують бажання навчатися, запобігають побоюванням помилитися |
Спостереження, опитування |
|
3. |
Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
|||
3.1. |
Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання |
|||
|
|
Педагогічні працівників надають здобувачам освіти необхідну допомогу в навчальній діяльності |
Опитування |
|
Частка здобувачів освіти, які відповідально ставляться до процесу навчання, оволодіння освітньою програмою |
Опитування |
|||
20
ВСЗЯО 2023/2024 навчальний рік
1 |
2 |
3 |
4 |
3.2. |
Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти |
||
|
|
Учителі в системі оцінювання навчальних досягнень використовують прийоми самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти |
Спостереження, опитування |
ІІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти |
|||
1. |
Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
||
1.1. |
Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність |
||
|
|
Частка вчителів, які використовують календарно-тематичне планування, що відповідає освітній програмі |
Спостереження, опитування |
1.2. |
Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти |
||
|
|
Частка педагогічних працівників, які використовують освітні технології, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями, накрізними уміннями |
Спостереження |
1.3. |
Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти (за потреби) |
||
|
|
Педагогічні працівники беруть участь у розробленні індивідуальних освітніх траєкторій, зокрема – складають завдання, перевіряють роботи, надають консультації, проводять оцінювання навчальних досягнень |
Спостереження |
1.4. |
Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо) |
||
|
|
Частка педагогічних працівників, які створюють та використовують власні освітні ресурси, мають публікації професійної тематики та оприлюднені методичні розробки |
Опитування |
1.5. |
Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку |
||
|
|
Учителі, які використовують зміст предмету (курсу), інтегрованих змістових ліній для формування суспільних цінностей, виховання патріотизму |
Спостереження |
1.6. |
Педагогічні працівники використовують інформаційнокомунікаційні технології в освітньому процесі |
||
|
|
Частка педагогічних працівників, які застосовують інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі |
Спостереження |
2. |
Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників |
||
2.1. |
Педагогічні працівники сприяють формуванню, забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
||
|
|
Частка педагогічних працівників, які обирають різні види, форми і напрямки підвищення рівня своєї професійної майстерності |
Вивчення документації, опитування |
2.2. |
Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь у освітніх проектах, залучаються до роботи як освітні експерти |
||
|
|
Педагогічні працівники беруть участь в інноваційній роботі (розроблення/адаптація, впровадження освітніх технологій, експериментальна робота), ініціюють та/або реалізують освітні проекти |
Вивчення документації, опитування |
Педагогічні працівники здійснюють експертну діяльність |
Вивчення документації, опитування |
21
ВСЗЯО 2023/2024 навчальний рік
1 |
2 |
3 |
4 |
3. |
Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти |
||
3.1. |
Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства |
||
|
|
Частка здобувачів освіти, які вважають, що їх думка має значення (вислуховується, враховується) в освітньому процесі |
Опитування |
Частка педагогічних працівників, які використовують форми роботи, спрямовані на формування партнерських взаємин зі здобувачами освіти із застосуванням особистісно орієнтованого підходу |
Спостереження |
||
3.2. |
Педагогічні працівники співпрацюють з батьками здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок |
||
|
|
У закладі освіти налагоджена конструктивна комунікація педагогічних працівників із батьками здобувачів освіти в різних формах |
Вивчення документації, опитування
|
3.3. |
У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці |
||
|
|
Педагогічні працівники надають методичну підтримку колегам, обмінюються досвідом (консультації, навчальні семінари, майстер-класи, конференції, взаємовідвідування занять, наставництво, публікації) |
Вивчення документації, опитування
|
4. |
Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності |
||
4.1. |
Педагогічні працівники під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються |
||
|
|
Педагогічні працівники діють на засадах академічної доброчесності |
Спостереження, опитування |
4.2. |
Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності здобувачами освіти |
||
|
|
Частка педагогічних працівників, які інформують здобувачів освіти про правила дотримання академічної доброчесності |
Спостереження, опитування |
ІV. Управлінські процеси закладу освіти |
|||
1. |
Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
||
1.1. |
У закладі освіти затверджено стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності |
||
|
|
Стратегія розвитку закладу освіти відповідає особливостям і умовам його діяльності (тип закладу, мова навчання, територія обслуговування, формування контингенту здобувачів освіти, обсяг та джерела фінансування) |
Вивчення документації, опитування |
1.2. |
Вивчення документації, опитування |
||
|
|
Річний план роботи закладу освіти реалізує стратегію його розвитку |
Вивчення документації, опитування |
Учасники освітнього процесу залучаються до розроблення річного плану роботи закладу освіти |
Опитування |
||
Керівник та органи управління закладу освіти аналізують реалізацію річного плану роботи та у разі потреби коригують його |
Вивчення документації |
||
Діяльність педагогічної ради закладу освіти спрямовується на реалізацію річного плану і стратегію розвитку закладу |
Вивчення документації, опитування |
22
ВСЗЯО 2023/2024 навчальний рік
1 |
2 |
3 |
4 |
1.3. |
У закладі освіти здійснюється самооцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти |
||
|
|
Заклад освіти розробляє та оприлюднює документ, що визначає стратегію (політику) і процедури забезпечення якості освіти |
Вивчення документації, опитування |
У закладі здійснюється періодичне (не рідше одного разу на рік) самооцінювання якості освітньої діяльності відповідно до розроблених і адаптованих процедур |
Вивчення документації |
||
Учасники освітнього процесу залучаються до самооцінювання якості освітньої діяльност |
Вивчення документації, опитування |
||
1.4. |
Керівництво закладу освіти планує та здійснює заходи щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання |
||
|
|
Керівництво вживає заходів для створення належних умов діяльності закладу (зокрема, вивчає матеріально-технічну базу, планує її розвиток, звертається із відповідними клопотаннями до засновника, здійснює проєктну діяльність) |
Вивчення документації, опитування |
2. |
Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
||
2.1. |
Керівництво закладу освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію здобувачів освіти, їх батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру |
||
|
|
Частка учасників освітнього процесу, які задоволені загальним психологічним кліматом, довірливими відносинами та конструктивною співпрацею |
Опитування |
У закладі освіти забезпечується доступ учасників освітнього процесу, представників місцевої громади до спілкування із керівництвом (особистий прийом, звернення, використання сучасних засобів комунікації) |
Вивчення документації, опитування |
||
Керівництво закладу вчасно розглядає звернення учасників освітнього процесу та вживає відповідних заходів реагування |
Вивчення документації, опитування |
||
2.2. |
Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах |
||
|
|
Заклад освіти забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу освіти/інформація на сайті засновника, сторінки у соціальних мережах) |
Спостереження, опитування |
3. |
Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
||
3.1. |
Керівник закладу освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми |
||
|
|
У закладі освіти укомплектовано кадровий склад (наявність/відсутність вакансій)
|
Вивчення документації, опитування |
Частка педагогічних працівників закладу освіти, які працюють за фахом |
Вивчення документації |
||
3.2. |
Керівництво закладу освіти за допомогою системи матеріального та морального заохочення мотивує педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності |
||
|
|
Керівництво закладу освіти створює умови для постійного підвищення кваліфікації, чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації педагогічних працівників |
Вивчення документації, опитування |
Частка педпрацівників, які вважають, що керівництво закладу освіти сприяє їхньому професійному розвиткові |
Вивчення док., опитування |
23
ВСЗЯО 2023/2024 навчальний рік
1 |
2 |
3 |
4 |
4. |
Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
||
4.1. |
У закладі освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу |
||
|
|
Частка учасників освітнього процесу, які вважають, що їхні права в закладі освіти не порушуються |
Опитування |
4.2. |
Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу |
||
|
|
Частка учасників освітнього процесу, які вважають, що їхні пропозиції враховуються під час прийняття управлінських рішень |
Опитування |
4.3. |
Керівництво закладу освіти створює умови для розвитку громадського самоврядування |
||
|
|
Керівництво сприяє участі громадського самоврядування у вирішенні питань щодо діяльності закладу освіти |
Опитування |
4.4. |
Керівництво закладу освіти сприяє виявленню громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їх участі в житті місцевої громади |
||
|
|
Керівництво закладу підтримує освітні та громадські ініціативи учасників освітнього процесу, які спрямовані на сталий розвиток закладу та участь у житті місцевої громади (культурні, спортивні, екологічні проекти, заходи) |
Вивчення документації, опитування |
4.5. |
Режим роботи закладу освіти та розклад занять враховують вікові особливості здобувачів освіти, відповідають їх освітнім потребам |
||
|
|
Режим роботи закладу освіти враховує потреби учасників освітнього процесу, особливості діяльності закладу |
Вивчення документації, опитування |
Розклад навчальних занять забезпечує рівномірне навчальне навантаження відповідно до вікових особливостей здобувачів освіти |
Вивчення документації, опитування |
||
Розклад навчальних занять у закладі освіти сформований відповідно до освітньої програми |
Вивчення документації, опитування |
||
4.6. |
У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти |
||
|
|
Створені керівництвом закладу освіти умови сприяють реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти |
Вивчення документації |
5. |
Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності |
||
5.1. |
Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності |
||
|
|
Керівництво закладу освіти забезпечує реалізацію заходів щодо формування академічної доброчесності та протидіє фактам її порушення |
Вивчення документації, опитування |
Частка здобувачів освіти та педагогічних працівників, які поінформовані щодо дотримання академічної доброчесності |
Опитування |
||
5.2. |
Керівництво закладу освіти сприяє формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції |
||
|
|
Керівництво закладу освіти забезпечує проведення освітніх та інформаційних заходів, спрямованих на формування в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції |
Опитування |