ВСЗЯО ПЛАНУ РОБОТИ Козацького ліцею на 2023-2024 н.р.

Про матеріал
Створена закладом освіти внутрішня система контролю і керівництва сприяє оптимізації управління на основі моніторингових досліджень. Дані матеріали розраховані на практичне використання адміністрації закладу освіти в управлінській діяльності
Перегляд файлу

 

Козацький ліцей

Петрівської селищної ради

Олександрійського району Кіровоградської області

 

 

 

ПОГОДЖЕНО                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

на засіданні                                                    наказ директорки

педагогічної ради                                          від 29.08.2023

29.08.2023 протокол № 1                              № 137

                                                                                                

                                                                                    Герб Новий

                                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с. Козацьке

2023

 

2

 

 

 

 

 

        

 

на 2021/2026 навчальний рік

 

Місяць року

Н а в ч а л ь н и й    р і к

2021/2022

2022/2023

2023/2024

2024/2025

2025/2026

Серпень

46, 48, 50,

51, 52, 53, 56

46, 48, 50,

51, 52, 53, 56

46, 48, 50,

51, 52, 53, 56

46, 48, 50,

51, 52, 53, 56

46, 48, 50,

51, 52, 53, 56

 

Вересень

 

35, 38, 39,

40, 45, 50,

51, 52, 53

35, 38, 39,

40, 45, 50,

51, 52, 53

35, 38, 39,

40, 45, 50,

51, 52, 53

35, 38, 39,

40, 45, 50,

51, 52, 53

35, 38, 39,

40, 45, 50,

51, 52, 53

 

Жовтень

 

4, 31, 33, 34,

37, 38, 39, 40,

50, 51, 52, 53

7, 31, 33, 34,

37, 38, 39, 40,

50, 51, 52, 53

23, 31, 33, 34,

37, 38, 39, 40,

50, 51, 52, 53

8, 31, 33, 34,

37, 38, 39, 40,

50, 51, 52, 53

19, 31, 33, 34,

37, 38, 39, 40,

50, 51, 52, 53

Листопад

2, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54

1, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54

17, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54

20, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54

21, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54

Грудень

10, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50,

51, 52, 53

21, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50,

51, 52, 53

13, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50,

51, 52, 53

21, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50,

51, 52, 53

5, 30, 36, 38,

 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50,

51, 52, 53

Січень

3, 32, 38, 39, 49, 50, 51,

52, 53

15, 32, 38, 39, 49, 50, 51,

52, 53

23, 32, 38, 39, 49, 50, 51,

52, 53

6, 32, 38, 39,

49, 50, 51,

52, 53

12, 32, 38, 39, 49, 50, 51,

52, 53

Лютий

21, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53

11, 14, 34, 38, 39, 50, 51,

52, 53

21, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53

22, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53

16, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53

Березень

37, 38, 39,

41, 45, 50,

51, 52, 53

37, 38, 39,

41, 45, 50,

51, 52, 53

9, 37, 38, 39,

41, 45, 50,

51, 52, 53

37, 38, 39,

41, 45, 50,

51, 52, 53

37, 38, 39,

41, 45, 50,

51, 52, 53

Квітень

30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56

30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56

30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56

30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56

30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56

Травень

32, 36, 38, 39,

43, 44, 47, 48,

 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56

32, 36, 38, 39,

43, 44, 47, 48,

 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56

32, 36, 38, 39,

43, 44, 47, 48,

 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56

32, 36, 38, 39,

43, 44, 47, 48,

 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56

32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56

Червень

32, 36, 38,

39, 47, 50,

51, 52, 53

32, 36, 38,

39, 47, 50,

51, 52, 53

32, 36, 38,

39, 47, 50,

51, 52, 53

32, 36, 38,

39, 47, 50,

51, 52, 53

32, 36, 38,

39, 47, 50,

51, 52, 53

 

 

3

 

 

  1. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя української мови та літератури
  2.           Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя зарубіжної літератури
  3.           Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя англійської мови
  4.           Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя математики
  5.           Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя мистецтва            
  6.           Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя інформатики
  7.           Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя історії
  8.           Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя правознавства
  9.           Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя курсу «Громадянська освіта»
  10.       Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя географії
  11.       Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя біології та екології
  12.       Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя природознавства
  13.       Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя хімії
  14.       Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя фізики та астрономії
  15.       Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя музичного мистецтва
  16. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя образотворчого мистецтва
  17. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя фізичної культури
  18. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя основ здоров’я та ЗБД
  19. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя трудового навчання
  20. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя курсу «Захист України»
  21. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя початкових класів
  22. Про підсумки спостережень за системою роботи вихователя групи продовженого дня
  23.       Про підсумки спостережень за системою роботи педагога-організатора  
  24. Про підсумки спостережень за  впровадженням інноваційних технологій у системі роботи вчителя

 

  1. Про підсумки спостережень за роботою дитячих громадських організацій
  2. Про підсумки спостережень за виховною роботою в закладі освіти (в окремому класі)
  3. Про підсумки спостережень за системою роботи педагогічних працівників. Опис досвіду
  4. Про підсумки спостережень за системою роботи педагогічних працівників із батьками та громадськими організаціями

 

  1. Про виконання рекомендацій, даних за результатами попередньої атестації педагогічних працівників, рекомендацій методичних структур, педагогічних рад, наказів

 

 

 

4

 

 

  1. Про виконання навчальних програм
  2. Про ведення класних журналів, журналів ГПД, гурткової роботи
  3. Про ведення особових справ здобувачів освіти
  4. Про ведення зошитів здобувачами освіти
  5. Про ведення щоденників здобувачами освіти
  6. Про охоплення навчанням дітей та учнівської молоді мікрорайону закладу освіти
  7. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя зі здібними здобувачами освіти
  8. Про індивідуальну роботу з дітьми і підлітками, які вимагають особливої педагогічної уваги
  9. Про підсумки спостережень за системою роботи педагогічних працівників із профілактики правопорушень і злочинності. Правова освіта
  10. Про відвідування здобувачами освіти навчальних занять
  11. Про проведення Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів
  12. Про проведення контрольних зрізів знань здобувачів освіти за семестр, навчальний рік
  13. Про навантаження здобувачів освіти домашніми завданнями
  14. Про підсумки освітнього процесу за семестр, навчальний рік
  15. Про рівень вихованості здобувачів освіти, згуртованості класних колективів
  16. Про систему позакласної роботи із розвитку індивідуальних здібностей здобувачів освіти
  17. Про забезпечення здобувачів освіти підручниками та ефективність їх використання
  18. Про оздоровлення здобувачів освіти влітку у пришкільних таборах відпочинку
  19. Про організацію та проведення моніторингових досліджень
  20. Про організацію і проведення заходів із цивільного захисту
  21. Про охорону праці, пожежну безпеку, безпеку життєдіяльності здобувачів освіти
  22. Про санітарно-гігієнічний режим у закладі освіти
  23. Про організацію підвозу здобувачів освіти
  24. Про організацію гарячого харчування здобувачів освіти
  25. Про замовлення документів про освіту для випускників закладу освіти
  26. Про організацію, проведення та наслідки ДПА
  27. Про підготовку закладу освіти до нового навчального року
  28. Про рівень забезпечення якості освіти за І-й семестр, навчальний рік (самооцінка)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

2023/2024 навчальний рік

 

№ з/п

ЗМІСТ   ДІЯЛЬНОСТІ

МІСЯЦІ

08

09

10

11

12

 

Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя

 

 

23

17

13

30.

Про виконання навчальних програм

 

 

 

 

 

31.

Про ведення класних журналів, ГПД

 

 

 

 

 

32.

Про ведення особових справ здобувачів освіти

 

 

 

 

 

33.

Про ведення зошитів здобувачів освіти

 

 

 

 

 

34.

Про ведення щоденників здобувачів освіти

 

 

 

 

 

35.

Про охоплення навчанням дітей та учнівської молоді мікрорайону

 

 

 

 

 

36.

Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя зі здібними здобувачами освіти

 

 

 

 

 

37.

Про роботу з дітьми і підлітками, які вимагають особливої педагогічної уваги

 

 

 

 

 

38.

Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя із профілактики правопорушень та злочинності. Правова освіта     

 

 

 

 

 

39.

Про відвідування здобувачами освіти навчальних занять

 

 

 

 

 

40.

Про проведення Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів

 

 

 

 

 

41.

Про проведення директорських контрольних робіт

 

 

 

 

 

42.

Про навантаження здобувачів освіти домашніми завданнями

 

 

 

 

 

43.

Про підсумки освітнього процесу за семестр, навчальний рік

 

 

 

 

 

44.

Про рівень вихованості здобувачів освіти та згуртованості класних колективів

 

 

 

 

 

45.

Про систему позакласної роботи із розвитку здібностей здобувачів освіти

 

 

 

 

 

46.

Про забезпечення здобувачів освіти підручниками, ефективність  використання

 

 

 

 

 

47.

Про оздоровлення здобувачів освіти влітку у пришкільних таборах відпочинку

 

 

 

 

 

48.

Про організацію та проведення моніторингових досліджень

 

 

 

 

 

49.

Про організацію та проведення заходів із цивільного захисту

 

 

 

 

 

50.

Про охорону праці, пожежну безпеку та безпеку життєдіяльності здобувачів освіти

 

 

 

 

 

51.

Про санітарно-гігієнічний режим у закладі освіти

 

 

 

 

 

52.

Про організацію підвозу здобувачів освіти

 

 

 

 

 

53.

Про організацію гарячого харчування здобувачів освіти

 

 

 

 

 

54.

Про замовлення документів про освіту та правильність їх заповнення

 

 

 

 

 

55.

Про організацію, проведення та наслідки ДПА, ЗНО

 

 

 

 

 

56.

Про підготовку закладу освіти до нового навчального року

 

 

 

 

 

57.

Про рівень забезпечення якості освіти за І-й семестр (самооцінка)

 

 

 

 

 

 

НПД

Наради при директорові

ОН

Оперативні наради

 

 

 

6

 

 

2023/2024 навчальний рік

 

№ з/п

ЗМІСТ   ДІЯЛЬНОСТІ

МІСЯЦІ

01

02

03

04

05

06

 

Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя

3

3

18

9

 

 

30.

Про виконання навчальних програм

 

 

 

 

 

 

31.

Про ведення класних журналів, ГПД

 

 

 

 

 

 

32.

Про ведення особових справ здобувачів освіти

 

 

 

 

 

 

33.

Про ведення зошитів здобувачів освіти

 

 

 

 

 

 

34.

Про ведення щоденників здобувачів освіти

 

 

 

 

 

 

35.

Про охоплення навчанням дітей та учнівської молоді мікрорайону

 

 

 

 

 

 

36.

Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя зі здібними здобувачами освіти

 

 

 

 

 

 

37.

Про роботу з дітьми і підлітками, які вимагають особливої педагогічної уваги

 

 

 

 

 

 

38.

Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя із профілактики правопорушень та злочинності. Правова освіта     

 

 

 

 

 

 

39.

Про відвідування здобувачами освіти навчальних занять

 

 

 

 

 

 

40.

Про проведення Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів

 

 

 

 

 

 

41.

Про проведення директорських контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

42.

Про навантаження здобувачів освіти домашніми завданнями

 

 

 

 

 

 

43.

Про підсумки освітнього процесу за семестр, навчальний рік

 

 

 

 

 

 

44.

Про рівень вихованості здобувачів освіти та згуртованості класних колективів

 

 

 

 

 

 

45.

Про систему позакласної роботи із розвитку здібностей здобувачів освіти

 

 

 

 

 

 

46.

Про забезпечення здобувачів освіти підручниками, ефективність  використання

 

 

 

 

 

 

47.

Про оздоровлення здобувачів освіти влітку у пришкільних таборах відпочинку

 

 

 

 

 

 

48.

Про організацію та проведення моніторингових досліджень

 

 

 

 

 

 

49.

Про організацію та проведення заходів із цивільного захисту у закладах освіти

 

 

 

 

 

 

50.

Про охорону праці, пожежну безпеку та безпеку життєдіяльності здобувачів освіти

 

 

 

 

 

 

51.

Про санітарно-гігієнічний режим у закладах освіти

 

 

 

 

 

 

52.

Про організацію підвозу здобувачів освіти до закладів освіти

 

 

 

 

 

 

53.

Про організацію гарячого харчування здобувачів освіти

 

 

 

 

 

 

54.

Про замовлення документів про освіту та правильність їх заповнення

 

 

 

 

 

 

55.

Про організацію, проведення та наслідки ДПА, ЗНО

 

 

 

 

 

 

56.

Про підготовку закладів до нового навчального року

 

 

 

 

 

 

57.

Про забезпечення якості освіти Школи успіху за навчальний рік (самооцінка)

 

 

 

 

 

 

 

НПД

Наради при директорові

ОН

Оперативні наради

 

 

7

 

 

 

 

2023/2024 навчальний рік

 

Місяць року

Н а в ч а л ь н и й    р і к   

2021/2022

2022/2023

2023/2024

2024/2025

2025/2026

 

Жовтень

 

4

Математика

 

7 Історія

Великант Л.А.

Гнатюк Л.Г.

23 Педагог- організатор

8

Право-знавство

19

Трудове навчання

Листопад

2

Зарубіжна література

 

Брусник Н.Л.

1 Українська

мова та література

Скворцова О.М.

Луценко Т.А.

17           

Фізкультура

 

20 

Захист

України

21

Початкові

класи  

Грудень

10

Географія

 

Мовчан А.А.

21 

Початкові

класи

Колісник В.О.

Токарчук Г.П.

 

13

Хімія

 

21

Початкові

класи

 

5

Мистецтво

Січень

3

Англійська мова

 

Нич Я.А.

15 Музичне

мистецтво

 

Чорнопольський С.В.

 

6 Інформати-ка

  12

Природо-знавство

Лютий

21

Початкові

класи

 

Жушман В.М.

 

Герасименко Н.Г.

14 Фізика

Чудний О.В.

3

Англійська мова

22       

ГПД

16

Образотвор-че мистецтво

11 Біологія

Віксіч В.М.

Березень

 

 

18

 Основи

 здоров’я

 

 

Квітень

 

 

9 Громадянсь-ка освіта

 

 

 

 

8

                   

  

 

 2023/2024 навчальний рік

 

 

№ з/п

МІСЯЦЬ

ЗМІСТ  ДІЯЛЬНОСТІ

КОНТРОЛЬ

1.

СЕРПЕНЬ

1.                   Про аналіз роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання на новий 2023/2024 навчальний рік

Протокол

№ 1 від

29.08.2023

2.                   Про План роботи ліцею на новий 2023/2024 навчальний рік

3.                   Про Освітню програму ліцею на новий 2023/2024 навчальний рік

4.                   Про Робочий навчальний план ліцею на новий  2023/2024 навчальний рік

5.                   Про навантаження вчителів, призначення класних керівників та завідувачів кабінетами

6.                   Про структуру методичної роботи на новий 2023/2024 навчальний рік

7.                   Про режим роботи на новий 2023/2024 навчальний рік

8.                   Про затвердження навчальних програм 6 класів НУШ

9.                   Про оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-6 класів

2.

ЛИСТОПАД

  1.                Про хід виконання рішень попередньої педагогічної ради

Протокол

№ 2 від

13.11.2023

  1.                Про проблеми  формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти за сучасних умов

3.

СІЧЕНЬ

  1.                Про хід виконання рішень попередньої педагогічної ради

Протокол

№ 3 від

09.01.2024

  1. Про володіння акмеологічними технологіями викладання

як показник професійної майстерності вчителя

4.

БЕРЕЗЕНЬ

  1.                Про хід виконання рішень попередньої педагогічної ради

Протокол

№ 4 від

 27.03.2024

2.  Про атестацію педагогічних працівників. Педрада-панорама  «Захист педагогічних ідей»

  1. Про порядок закінчення навчального року

5.

КВІТЕНЬ

  1. Про погодження завдань для ДПА у 4-х, 9-х класах

Протокол

№ 5 від

10.04.2024

Спільне засідання із радою закладу освіти

  1. Про визначення здобувачів освіти, претендентів на нагородження грошовою премією Петрівської селищної ради

6.

 

ТРАВЕНЬ

Спільне засідання із радою закладу освіти

Протокол

№ 6 від

22.05.2023

1.      Про погодження претендентів (учителів, здобувачів освіти та родин) на нагородження відзнаками закладу освіти за підсумками навчального року

2.      Про переведення здобувачів освіти 1 – 10 класів на наступний рік навчання

3.      Про нагородження Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні» здобувачів освіти 5-8,10 класів

7.

ЧЕРВЕНЬ

1.      Про видачу документів про освіту випускникам 9-го, 11-го класів

Протокол

№ 7 від

10.06.2024

 

2.      Про учнівське самоврядування як реальний шлях утвер­дження акмезорієнтованого закладу освіти (про підсумки  методичної роботи  за 2022/2023  навчальний рік)


9

 

 

2023/2024 навчальний рік

 

з/п

МІСЯЦЬ

    ЗМІСТ   ДІЯЛЬНОСТІ
ВІДПОВІДАЛЬНІ

 

1.

 

СЕРПЕНЬ

  1. Про готовність до нового навчального року

Директор, завідувач

  1. Про укомплектування педагогічними кадрами:

Директор

Завідувач

  • призначення класних керівників,
  • завідувачів навчальних кабінетів,
  • затвердження навантаження
  1.    3. Про режим роботи та розклад навчальних занять

Директор, завідувач

  1. Про розподіл обов’язків між адміністрацією

Директор

Завідувач

  1. Про організацію роботи в умовах воєнного стану

Директор, завідувач

  1. Про організацію роботи в умовах воєнного стану

Директор, завідувач

  1. Про затвердження рішень педагогічної ради

Директор, завідувач

  1. Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про затвердження заходів щодо попередження дитячого травматизму

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про організацію роботи із протипожежної безпеки

Заст. дир., завідувача

  1. Про організацію роботи  із безпеки дорожнього руху

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про призначення відповідальних за ведення ділової документації

Директор

Завідувач

  1. Про затвердження комісії із розслідування нещасних випадків

Директор

Завідувач

  1. Про проведення педагогічної ради щодо організації роботи у 2023/2024 навчальному році

Директор, завідувач

  1. Про затвердження рішень педагогічної ради

Директор, завідувач

 

2.

 

ВЕРЕСЕНЬ

  1. Про відвідування здобувачами освіти навчальних занять

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про систему позакласної роботи із розвитку індивідуальних здібностей здобувачів освіти

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про створення атестаційної комісії

Заст. дир., завідувача

  1. Про введення інновацій в освітній процес

Заст. дир., завідувача

  1. Про роботу педагогічного колективу та  громадських організацій із попередження правопорушень

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про ведення особових справ здобувачів освіти

Заст. дир., завідувача

  1. Про затвердження плану місячника правової освіти вчителів (жовтень)

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про організацію методичної роботи

Заст. дир., завідувача


10

НАРАДИ ПРИ ДИРЕКТОРУ 

2023/2024 навчальний рік

 

з/п

МІСЯЦЬ

ЗМІСТ   ДІЯЛЬНОСТІ

ВІДПОВІДАЛЬНІ

3.

ЖОВТЕНЬ

  1. Про ведення класних журналів (у тому числі електронних)

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про план роботи на осінні канікули

Заступник з ВР Заступник завідувача

  1. Про підсумки спостережень за системою роботи педагога-організатора

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про затвердження умов конкурсу «Учитель року ліцею – 2024»

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про затвердження умов конкурсу «Класний керівник року ліцею – 2024»

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про затвердження умов конкурсу «Учень року ліцею – 2024»

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про затвердження плану місячника правової освіти здобувачів освіти (листопад)

Заступник директора Заступник завідувача

 

4.

 

ЛИСТОПАД

  1. Про роботу із попередження неуспішності серед здобувачів освіти

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про проведення Тижня фізкультури

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителів фізкультури

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про проведення Тижня української мови та літератури

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки спостережень за  системою роботи педагогічного колективу щодо підвищення

правової освіченості та попередження правопорушень серед здобувачів освіти

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про призначення відповідальних за замовлення  документів про освіту випускникам 9, 11 класів

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про проведення педагогічної ради

Директор

 Завідувач 

  1. Про затвердження рішень педагогічної ради

Директор

Завідувач 

5.

ГРУДЕНЬ

  1. Про роль домашніх завдань у залученні здобувачів освіти до процесу пізнання та творчого пошуку

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про проведення Тижня хімії

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителів хімії

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про рівень вихованості та згуртованості класних колективів за І семестр навчального року

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про виконання навчального плану, теоретичної та практичної частини програм за І-й семестр

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки навчально-виховної роботи за І-й семестр навчального року

Заступник із ВР

Заступник завідувача


11

НАРАДИ ПРИ ДИРЕКТОРУ 

2023/2024 навчальний рік

 

№ з/п

МІСЯЦЬ

    ЗМІСТ   ДІЯЛЬНОСТІ

ВІДПОВІДАЛЬНІ

6.

СІЧЕНЬ

  1. Про роботу педагогічного колективу зі збереження життєдіяльності здобувачів освіти за І-й семестр

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про проведення Тижня фізики

Заст. дир., завідувача

  1. Про стан ведення класних журналів (у тому числі електронних)

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про роботу з охорони праці та профілактики травматизму за І-й семестр навчального року

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про відвідування здобувачами освіти навчальних занять

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про підсумки спостережень за виховною роботою у 5 класі

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про проведення педагогічної ради

Директор, завідувач 

  1. Про затвердження рішень педагогічної ради

Директор, завідувач

7.

ЛЮТИЙ

  1. Про підсумки спостережень за індивідуальною роботою із дітьми і підлітками, які вимагають особливої педагогічної уваги

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки спостережень за ефективністю громадського адміністративно-оперативного контролю за станом охорони праці

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про проведення Тижня англійської мови

Заст. дир., завідувача

Про підсумки спостережень за системою роботи вчителів англійської мови

Заступник директора Заступник завідувача

  1.     Про ведення учнівських зошитів

Заступник директора Заступник завідувача

8.

БЕРЕЗЕНЬ

  1. Про підсумки спостережень за системою роботи педагогічного колективу зі здібними здобувачами освіти із формування інтелектуальної особистості

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про проведення Тижня основ здоров’я

Заступник директора Заступник завідувача

  1.           Про підсумки спостережень за системою роботи вчителів основ здоров’я

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки атестації педагогічних працівників

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підготовку до ДПА, ЗНО учнів 4-х, 9-х, 11-го класів

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про проведення педагогічної ради

Директор, завідувач

  1. Про затвердження рішень педагогічної ради

Директор, завідувач

9.

КВІТЕНЬ

  1. Про дотримання графіка виконання навчального плану, на основі аналізу календарно-тематичного планування

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про проведення Тижня громадянської освіти

Заст. дир., завідувача

  1. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя громадянської освіти

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про затвердження розкладу ДПА та комісій ДПА

Заст. дир., завідувача

  1. Про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА, ЗНО у 4-х, 9-му, 11-му класах

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підготовку та проведення Дня цивільного захисту та об’єктового тренування

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки директорських контрольних робіт учнів за ІІ-й семестр навчального року

Заступник директора Заступник завідувача


12

 

НАРАДИ ПРИ ДИРЕКТОРУ 

2023/2024 навчальний рік

 

 

№ з/п

МІСЯЦЬ

ЗМІСТ   ДІЯЛЬНОСТІ

ВІДПОВІДАЛЬНІ

10.

 

ТРАВЕНЬ

 

  1. Про підсумки навчально-виховної роботи за ІІ-й семестр та навчальний рік

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про рівень вихованості школярів та згуртованості класних колективів

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про підсумки спостережень за можливостями шкільного компоненту навчального плану для додаткового прояву творчого потенціалу вчителів

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про призначення комісії із перевірки правильності виставлення оцінок у додатках до документів про освіту випускникам 9-го класу

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про творчий звіт керівників ліцею перед громадськістю

Директор

Завідувач

  1. Про стан ведення класних журналів (у тому числі електронних)

Заступник директора

Заступник завідувача

  1. Про підсумки шкільного конкурсу

«Учень року  – 2024»

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про переведення здобувачів освіти 1-10 класів на наступний навчальний рік, нагородження Похвальними листами

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про зарахування дітей до 1-х класів

Заступник директора Заступник завідувача

11.

 

ЧЕРВЕНЬ

 

  1. Про збереження підручників, підсумки інвентаризації

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про роботу педагогічного колективу із безпеки життєдіяльності здобувачів освіти за ІІ-й семестр навчального року

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про роботу з охорони праці та профілактики травматизму за ІІ-й семестр навчального року

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про вилучення зі списків здобувачів освіти 9-го, 11-го класів у зв’язку із закінчення закладів освіти

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про ведення класних журналів та особових справ здобувачів освіти

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про роль учнівського самоврядування у становленні успішної особистості

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про підсумки шкільного конкурсу

«Учитель року – 2024»

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки шкільного конкурсу               «Класний керівник року – 2024»

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про проведення педагогічної ради

Директор

Завідувач

  1. Про затвердження рішень педагогічної ради

Директор

Завідувач

  1. Про учнівське самоврядування як реальний шлях утвер­дження акмезорієнтованого закладу освіти (про підсумки  методичної роботи  за 2023/2024  навчальний  рік)

Заступник директора Заступник завідувача


13

 

 

2023/2024 навчальний рік

 

з/п

МІСЯЦЬ

ЗМІСТ   ДІЯЛЬНОСТІ

ВІДПОВІДАЛЬНІ

1.

СЕРПЕНЬ

  1. Про затвердження актів санітарно-гігієнічного режиму готовності школи та кабінетів до роботи

Директор

Завідувач 

  1. Про роботу в умовах воєнного стану

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про охоплення навчанням дітей мікрорайону школи, укомплектування 10 класу

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про медичне обстеження здобувачів освіти

Заст. дир., завідувача

  1. Про працевлаштування випускників 9-х класів

Заст. дир., завідувача

  1. Про забезпечення бібліотеки  підручниками, методичною літературою,періодикою 

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підготовку до проведення першого уроку

Заст. дир., завідувача

  1. Про підсумки діагностики професійної підготовки малодосвідчених педагогів

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про медичний огляд працівників

Заст. дир., завідувача

  1. Про проведення інструктажів з охорони праці із працівниками

Заступник директора Заступник завідувача

2

ВЕРЕСЕНЬ

  1. Про роботу в умовах воєнного стану

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про вибори активу учнівської країни Дивосвіт

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про облік дітей різних категорій із метою попередження правопорушень, злочинності та бездоглядності: дітей-сиріт, чорнобильців, схильних до правопорушень, малозабезпечених, багатодітних, неблагополучних сімей

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про роботу із профілактики невиробничого та побутового травматизму

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про дотримання санітарно-гігієнічних правил і норм учасниками освітнього процесу

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки проведення рейду «Урок»,  «Правопорядок»

Заступник з ВР Заступник завідувача

  1. Про працевлаштування випускників 9-х класів

Заступник директора Заступник завідувача

3.

ЖОВТЕНЬ

  1. Про організацію роботи із здобувачами освіти, які потребують особливої педагогічної уваги

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про громадський огляд житлово-побутових умов дітей різних категорій

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про роботу в умовах воєнного стану

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про участь здобувачів освіти у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських олімпіад

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про працевлаштування випускників 9-х класів

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки проведення рейду «Правопорядок»

Заст. із ВР, завідувача

  1. Про виконання заходів із підготовки до роботи в осінньо-зимовий період

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про дотримання санітарно-гігієнічного та температурного режиму у закладах

Заступник директора Заступник завідувача


14

ОПЕРАТИВНІ  НАРАДИ 

2023/2024 навчальний рік

 

№ з/п

МІСЯЦЬ

ЗМІСТ   ДІЯЛЬНОСТІ

ВІДПОВІДАЛЬНІ

4.

ЛИСТОПАД

  1. Про роботу громадських організацій із попередження правопорушень та злочинності серед здобувачів освіти

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про роботу в умовах воєнного стану

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про відвідування уроків здобувачами освіти мікрорайону

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про забезпечення здобувачів освіти підручниками

Заст. з ВР, завідувача

  1. Про підсумки проведення рейду «Правопорядок»

Заступник з ВР Заступник завідувача

  1. Про створення банку даних про навчання та поведінку дітей із недостатнім рівнем підготовки

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про початок опалювального сезону, дотримання санітарно-гігієнічного і температурного режиму

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підготовку приміщень до роботи в осінньо-зимовий період

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки рейду-перевірки використання у закладах енергоресурсів

Заступник директора Заступник завідувача

5.

ГРУДЕНЬ

  1. Про рух здобувачів освіти за І семестр навчального року

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про роботу в умовах воєнного стану

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про атестацію навчальних кабінетів

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підготовку та проведення новорічних свят

Заст. з ВР., завідувача

  1. Про проведення інструктажу здобувачів освіти з ОП, БЖД під час свят та зимових канікулах

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про список дітей, які будуть навчатися в 1-х класах у новому навчальному році

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки проведення рейду «Правопорядок»

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про дотримання санітарно-гігієнічного та температурного режиму

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки результативності курсової підготовки педагогічних працівників

Заступник директора Заступник завідувача

6.

СІЧЕНЬ

  1. Про координацію розкладу уроків на ІІ-й семестр

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про роботу в умовах воєнного стану

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про попереднє працевлаштування випускників

       9-го, 11-го класів

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки проведення рейду «Правопорядок»

Заступник з ВР Заступник завідувача

  1. Про профорієнтаційну роботу із здобувачами освіти 8-11 класів (зустріч із викладачами педагогічного коледжу ДВНЗ «Криворізький національний університет» міста Жовті Води)

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про підсумки проведення рейду-перевірки стану збереження майна закладу освіти

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про дотримання санітарно-гігієнічного та температурного режиму

Заступник директора Заступник завідувача


15

ОПЕРАТИВНІ  НАРАДИ 

2023/2024 навчальний рік

 

№ з/п

МІСЯЦЬ

ЗМІСТ   ДІЯЛЬНОСТІ

ВІДПОВІДАЛЬНІ

7.

ЛЮТИЙ

  1. Про відвідування занять у підготовчих групах дошкільної освіти

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про роботу в умовах воєнного стану

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки проведення рейду «Правопорядок»

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про роботу з дітьми, які направляються на психолого-педагогічно-медичну комісію

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про профорієнтаційну роботу із здобувачами освіти 8-11класів (зустріч із викладачами ДПТНЗ «Західно-Дніпровський центр ПТО» м. Ж. Води)

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про ефективність громадського адміністративно-оперативного контролю за станом охорони праці

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про затвердження плану заходів ремонтних робіт з підготовки приміщень закладу освіти до нового навчального року

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про дотримання санітарно-гігієнічного та температурного режиму в закладі освіти

Заступник директора Заступник завідувача

8.

БЕРЕЗЕНЬ

  1. Про зустріч із лікарями із метою попередження шкідливих звичок в учнівської молоді

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про роботу в умовах воєнного стану

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про підсумки проведення рейду «Правопорядок»

Заст. з ВР, завідувача

  1.    Про графік ремонтних робіт приміщень закладу освіти до нового навчального року

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про вивчення пропозицій здобувачів освіти 9-х, 11-го класів щодо подальшого працевлаштування

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про стан підготовки до оздоровлення та забезпечення продуктами харчування їдальні

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про дотримання санітарно-гігієнічного та температурного режиму

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про впорядкування території

Заст. дир., завідувача

9.

 КВІТЕНЬ

  1. Про впорядкування території закладу освіти

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про роботу в умовах воєнного стану

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про профорієнтаційну роботу із здобувачами освіти 8-11 класів (зустріч із викладачами промислового коледжу ДНУ О.Гончара міста Жовті Води)

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про направлення здобувачів освіти на медико-психолого-педагогічну комісію

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про підсумки проведення рейду «Правопорядок»

Заст. з ВР, завідувача

  1.    Про набір дітей до 1-х класів

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про підсумки участі в акції «Благоустрій»

Заст. з ВР, завідувача

  1. Про дотримання санітарно-гігієнічного та температурного режиму

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про підсумки здійснення рейду-перевірки стану збереження ТЗН

Заступник директора Заступник завідувача


16

 

ОПЕРАТИВНІ  НАРАДИ 

2023/2024 навчальний рік

 

№ з/п

МІСЯЦЬ

ЗМІСТ   ДІЯЛЬНОСТІ

ВІДПОВІДАЛЬНІ

 

 

10.

 

 

 

ТРАВЕНЬ

 

  1. Про проведення Тижня дошкільнят «Знайомство із школою»

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про роботу в умовах воєнного стану

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про вивчення пропозицій випускників 9-х, 11-го класів щодо подальшого навчання та працевлаштування

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про підсумки проведення рейду «Правопорядок»

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про підготовку до проведення ДПА у 4-х, 9-х, 11-му класах: проведення консультацій

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підготовку до оздоровлення дітей влітку у пришкільних таборах відпочинку «Калинка» та «Веселка», впорядкування територій закладу освіти, забезпечення їдалень продуктами харчування

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про дотримання санітарно-гігієнічного режиму

Заступник директора Заступник завідувача

  1.    Про розподіл попереднього навантаження вчителів на новий навчальний рік

Директор

Завідувач

11.

ЧЕРВЕНЬ

  1. Про здійснення оздоровлення дітей влітку у пришкільних таборах відпочинку «Калинка» та «Веселка»

Заступник із ВР

Заступник завідувача

  1. Про роботу в умовах воєнного стану

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про дотримання санітарно-гігієнічного режиму

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підготовку до нового навчального року: здійснення косметичного ремонту приміщень та впорядкування територій

Заступник директора Заступник завідувача

  1. Про підсумки правильності оформлення замовлень та додатків документів про освіту

Заступник директора Заступник завідувача

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

2023/2024 навчальний рік

 

№ з/п

Критерії оцінювання

Індикатори оцінювання

Методи збору інформації

1

2

3

4

І. Освітнє середовище закладу освіти

1.

Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці

1.1.

Приміщення і територія є безпечними та комфортними для навчання та праці в умовах воєнного стану

 

 

Облаштування території та розташування приміщень є безпечними

Спостереження, опитування

 Забезпечення комфортного повітряно-теплового режиму, належного освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму

Спостереження, опитування

Забезпечення раціонального використання приміщень і комплектування мережі класів (з урахуванням чисельності здобувачів освіти, їх особливих освітніх потреб, площі приміщень)

Вивчення документації, спостереження, опитування

Забезпечення робочих (персональні робочі) місць для педагогічних працівників та облаштування місць відпочинку для учасників освітнього процесу

Спостереження, опитування

1.2.

Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями (у тому числі ПРУ) з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми

 

 

Наявність приміщень, необхідних для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу

Спостереження, вивчення документації, опитування

Частка навчальних кабінетів початкових класів, фізики, хімії, біології, інформатики, кабінету обслуговуючої праці, спортивної та актової зали, інших кабінетів, які обладнані засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми

Спостереження, вивчення документації, опитування

1.3.

Учасники освітнього процесу обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах воєнного стану і дотримуються їх

 

 

Проведення навчання/інструктажів з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій

Вивчення документації, опитування

Дотримання вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки

Спостереження

1.4.

Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

 

 

Проведення навчання/інструктажів педагогічних працівників із питань надання домедичної допомоги, реагування на випадки травмування або погіршення самопочуття здобувачів освіти та працівників під час освітнього процесу

Вивчення документації, опитування

У разі нещасного випадку педагогічні працівники та керівництво закладу діють у встановленому законодавством порядку

Вивчення документації, опитування

18

ВСЗЯО 2023/2024 навчальний рік 

 

1

2

3

4

1.5.

У закладі освіти створюються умови для харчування здобувачів освіти і працівників

 

 

Організація харчування сприяє формуванню культури здорового харчування у здобувачів освіти

Вивчення документації, спостереження

Частка учасників освітнього процесу, які задоволені умовами харчування

Опитування

1.6.

У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті

 

 

Застосування технічних засобів та інших інструментів контролю за безпечним користуванням мережею Інтернет

Спостереження, опитування

Здобувачі освіти та їхні батьки поінформовані закладом освіти щодо безпечного використання мережі Інтернет

Опитування

1.7.

У закладі освіти застосовуються підходи для адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, професійної адаптації працівників

 

 

Налагодження системи роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу

Опитування

Сприяння адаптації педагогічних працівників до професійної діяльності

Опитування

2.

Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

2.1.

Заклад освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

 

 

Розроблення плану заходів із запобігання та протидії булінгу

Вивчення документації, опитування

Реалізація заходів із запобігання проявам дискримінації

Вивчення документації, опитування

Частка здобувачів освіти і педагогічних працівників, які вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним

Опитування

Керівництво та педагогічні працівники проходять навчання, ознайомлюються із нормативно-правовими документами щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому

Опитування

Співпраця із представниками правоохоронних органів, іншими фахівцями з питань запобігання та протидії булінгу

Опитування

2.2.

Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини

 

 

Оприлюднення правил поведінки, спрямованих на формування позитивної мотивації у поведінці учасників освітнього процесу та реалізацію підходу, заснованого на правах людини

Вивчення документації, опитування

Частка учасників освітнього процесу, ознайомлених із правилами поведінки у закладі освіти

Опитування

Дотримання  прийнятих у закладі освіти правил поведінки

Спостереження, опитування

2.3.

Керівник та заступники керівника (далі – керівництво) закладу освіти, педагогічні працівники протидіють булінгу, іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви

 

 

З метою запобігання різним проявам насильства (у закладі освіти та/або вдома) здійснюється аналіз причин відсутності здобувачів освіти на заняттях та вживаються відповідні заходи

Вивчення документації, опитування

19

ВСЗЯО 2023/2024 навчальний рік

 

1

2

3

4

 

 

Реагування на звернення про випадки булінгу

Вивчення документації, опитування

Класні керівники здійснюють роботу із виявлення, реагування та запобігання булінгу, іншому насильству (діагностування, індивідуальна робота, тренінгові заняття)

Опитування

Частка здобувачів освіти (у тому числі із соціально-вразливих груп), які в разі потреби отримують у закладі освіти психологосоціальну підтримку

Опитування

Заклад освіти у випадку виявлення фактів булінгу та іншого насильства повідомляє органи та служби у справах дітей, правоохоронні органи

Вивчення документації, опитування

ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти

1.

Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень

1.1.

Здобувачі освіти отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень

 

 

Оприлюднюються критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень

Вивчення документації, опитування

Частка здобувачів освіти, які отримують інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень

 Опитування

1.2.

Система оцінювання в закладі сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання

 

 

Частка педагогічних працівників, які застосовують систему оцінювання, спрямовану на реалізацію компетентнісного підходу

Спостереження

 

1.3.

Здобувачі освіти вважають оцінювання результатів навчання справедливим і об’єктивним

 

 

Частка здобувачів освіти, які вважають оцінювання результатів їх навчання справедливим і об’єктивним

Опитування

2.

Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти

2.1.

У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти

 

 

Систематично проводяться моніторинги результатів навчання здобувачів освіти

Вивчення документації, опитування

За результатами моніторингів здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти, приймаються рішення щодо їх коригування

Опитування

2.2.

У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання

 

 

Педагогічні працівники за допомогою оцінювання відстежують особистісний поступ здобувачів освіти, формують у них позитивну самооцінку, відзначають досягнення, підтримують бажання навчатися, запобігають побоюванням помилитися

Спостереження, опитування

3.

Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання

3.1.

Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання

 

 

Педагогічні працівників надають здобувачам освіти необхідну допомогу в навчальній діяльності

 Опитування

Частка здобувачів освіти, які відповідально ставляться до процесу навчання, оволодіння освітньою програмою

 Опитування

 

20

ВСЗЯО 2023/2024 навчальний рік 

 

1

2

3

4

3.2.

Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти

 

 

Учителі в системі оцінювання навчальних досягнень використовують прийоми самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти

Спостереження, опитування

ІІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти

1.

Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

1.1.

Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність

 

 

Частка вчителів, які використовують календарно-тематичне планування, що відповідає освітній програмі

Спостереження, опитування

1.2.

Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти

 

 

Частка педагогічних працівників, які використовують освітні технології, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями, накрізними уміннями

Спостереження

1.3.

Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти (за потреби)

 

 

Педагогічні працівники беруть участь у розробленні індивідуальних освітніх траєкторій, зокрема – складають завдання, перевіряють роботи, надають консультації, проводять оцінювання навчальних досягнень

 Спостереження

1.4.

Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо)

 

 

Частка педагогічних працівників, які створюють та використовують власні освітні ресурси, мають публікації професійної тематики та оприлюднені методичні розробки

Опитування

1.5.

Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку

 

 

Учителі, які використовують зміст предмету (курсу), інтегрованих змістових ліній для формування суспільних цінностей, виховання патріотизму

Спостереження

1.6.

Педагогічні працівники використовують інформаційнокомунікаційні технології в освітньому процесі

 

 

Частка педагогічних працівників, які застосовують інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі

Спостереження

2.

Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників

2.1.

Педагогічні працівники сприяють формуванню, забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

 

 

Частка педагогічних працівників, які обирають різні види, форми і напрямки підвищення рівня своєї професійної майстерності

Вивчення документації, опитування

2.2.

Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь у освітніх проектах, залучаються до роботи як освітні експерти

 

 

Педагогічні працівники беруть участь в інноваційній роботі (розроблення/адаптація, впровадження освітніх технологій, експериментальна робота), ініціюють та/або реалізують освітні проекти

Вивчення документації, опитування

Педагогічні працівники здійснюють експертну діяльність

Вивчення документації, опитування

21

ВСЗЯО 2023/2024 навчальний рік 

 

1

2

3

4

3.

Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти

3.1.

Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства

 

 

Частка здобувачів освіти, які вважають, що їх думка має значення (вислуховується, враховується) в освітньому процесі

Опитування

Частка педагогічних працівників, які використовують форми роботи, спрямовані на формування партнерських взаємин зі здобувачами освіти із застосуванням особистісно орієнтованого підходу

Спостереження

3.2.

Педагогічні працівники співпрацюють з батьками здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок

 

 

У закладі освіти налагоджена конструктивна комунікація педагогічних працівників із батьками здобувачів освіти в різних формах

Вивчення документації, опитування

 

3.3.

У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці

 

 

Педагогічні працівники надають методичну підтримку колегам, обмінюються досвідом (консультації, навчальні семінари, майстер-класи, конференції, взаємовідвідування занять, наставництво, публікації)

Вивчення документації, опитування

 

4.

Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності

4.1.

Педагогічні працівники під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються

 

 

Педагогічні працівники діють на засадах академічної доброчесності

Спостереження, опитування

4.2.

Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності здобувачами освіти

 

 

Частка педагогічних працівників, які інформують здобувачів освіти про правила дотримання академічної доброчесності

Спостереження, опитування

ІV. Управлінські процеси закладу освіти

1.

Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань

1.1.

У закладі освіти затверджено стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності

 

 

Стратегія розвитку закладу освіти відповідає особливостям і умовам його діяльності (тип закладу, мова навчання, територія обслуговування, формування контингенту здобувачів освіти, обсяг та джерела фінансування)

Вивчення документації, опитування

1.2.

Вивчення документації, опитування

 

 

Річний план роботи закладу освіти реалізує стратегію його розвитку

Вивчення документації, опитування

Учасники освітнього процесу залучаються до розроблення річного плану роботи закладу освіти

Опитування

Керівник та органи управління закладу освіти аналізують реалізацію річного плану роботи та у разі потреби коригують його

Вивчення документації

Діяльність педагогічної ради закладу освіти спрямовується на реалізацію річного плану і стратегію розвитку закладу

Вивчення документації, опитування

22

ВСЗЯО 2023/2024 навчальний рік 

1

2

3

4

1.3.

У закладі освіти здійснюється самооцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти

 

 

Заклад освіти розробляє та оприлюднює документ, що визначає стратегію (політику) і процедури забезпечення якості освіти

Вивчення документації, опитування

У закладі здійснюється періодичне (не рідше одного разу на рік) самооцінювання якості освітньої діяльності відповідно до розроблених і адаптованих процедур

Вивчення документації

Учасники освітнього процесу залучаються до самооцінювання якості освітньої діяльност

Вивчення документації, опитування

1.4.

Керівництво закладу освіти планує та здійснює заходи щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання

 

 

Керівництво вживає заходів для створення належних умов діяльності закладу (зокрема, вивчає матеріально-технічну базу, планує її розвиток, звертається із відповідними клопотаннями до засновника, здійснює проєктну діяльність)

Вивчення документації, опитування

2.

Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

2.1.

Керівництво закладу освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію здобувачів освіти, їх батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

 

 

Частка учасників освітнього процесу, які задоволені загальним психологічним кліматом, довірливими відносинами та конструктивною співпрацею

Опитування

У закладі освіти забезпечується доступ учасників освітнього процесу, представників місцевої громади до спілкування із керівництвом (особистий прийом, звернення, використання сучасних засобів комунікації)

Вивчення документації, опитування

Керівництво закладу вчасно розглядає звернення учасників освітнього процесу та вживає відповідних заходів реагування

Вивчення документації, опитування

2.2.

Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах

 

 

Заклад освіти забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу освіти/інформація на сайті засновника, сторінки у соціальних мережах)

Спостереження, опитування

3.

Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

3.1.

Керівник закладу освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми

 

 

У закладі освіти укомплектовано кадровий склад (наявність/відсутність вакансій)

 

Вивчення документації, опитування

Частка педагогічних працівників закладу освіти, які працюють за фахом

Вивчення документації

3.2.

Керівництво закладу освіти за допомогою системи матеріального та морального заохочення мотивує педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності             

 

 

Керівництво закладу освіти створює умови для постійного підвищення кваліфікації, чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації педагогічних працівників

Вивчення документації, опитування

Частка педпрацівників, які вважають, що керівництво закладу освіти сприяє їхньому професійному розвиткові

Вивчення док., опитування

 

23

ВСЗЯО 2023/2024 навчальний рік 

                  

1

2

3

4

4.

Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

4.1.

У закладі освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу

 

 

Частка учасників освітнього процесу, які вважають, що їхні права в закладі освіти не порушуються

Опитування

4.2.

Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

 

 

Частка учасників освітнього процесу, які вважають, що їхні пропозиції враховуються під час прийняття управлінських рішень

Опитування

4.3.

Керівництво закладу освіти створює умови для розвитку громадського самоврядування

 

 

Керівництво сприяє участі громадського самоврядування у вирішенні питань щодо діяльності закладу освіти

Опитування

4.4.

Керівництво закладу освіти сприяє виявленню громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їх участі в житті місцевої громади

 

 

Керівництво закладу підтримує освітні та громадські ініціативи учасників освітнього процесу, які спрямовані на сталий розвиток закладу та участь у житті місцевої громади (культурні, спортивні, екологічні проекти, заходи)

Вивчення документації, опитування

4.5.

Режим роботи закладу освіти та розклад занять враховують вікові особливості здобувачів освіти, відповідають їх освітнім потребам

 

 

Режим роботи закладу освіти враховує потреби учасників освітнього процесу, особливості діяльності закладу

Вивчення документації, опитування

Розклад навчальних занять забезпечує рівномірне навчальне навантаження відповідно до вікових особливостей здобувачів освіти

Вивчення документації, опитування

Розклад навчальних занять у закладі освіти сформований відповідно до освітньої програми

Вивчення документації, опитування

4.6.

У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти

 

 

Створені керівництвом закладу освіти умови сприяють реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти

Вивчення документації

5.

Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

5.1.

Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності

 

 

Керівництво закладу освіти забезпечує реалізацію заходів щодо формування академічної доброчесності та протидіє фактам її порушення

Вивчення документації, опитування

Частка здобувачів освіти та педагогічних працівників, які поінформовані щодо дотримання академічної доброчесності

Опитування

5.2.

Керівництво закладу освіти сприяє формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

 

 

Керівництво закладу освіти забезпечує проведення освітніх та інформаційних заходів, спрямованих на формування в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

Опитування

 

doc
Додав(-ла)
Гнатюк Лідія
Додано
18 березня
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку