Взаємна допомога. Юлія Смаль «Про хом’яка Тимка».

Про матеріал
Перевірити розуміння всіма учнями фактичного змісту прочитаного твору, вміння аналізувати та оцінювати поведінку дійових персонажів; формувати вміння визначати головну думку, розвивати пізнавальні інтереси; виховувати бережне ставлення до братів наших менших.
Перегляд файлу

Українська мова та читання:

підручник 2 класу закладів загальної середньої освіти.

 У 2-х частинах

Частина 2/ Н. Кравцова, В. Романова, А. Савчук

Юлія Смаль « Про хом’яка Тимка»

1.Твір Юлії Смаль « Про хом’яка Тимка» це:

А) оповідання     Б) легенда     В) казка

2.У яку пору року описані події?

А) зима     Б) весна     В) літо     Г) осінь

3.Про кого розповідається у творі?

А) лисичка     Б) білочка     В) хом’ячок

4.Де жив Тимко?

А) у куточку у власній клітці

Б)на підвіконні у власній клітці

В) на підвіконні в банці

5. Якого кольору була тваринка?

А) білого     Б) сірого     В) чорного     Г) рудого

6.Чим займався хом’ячок Тимко?

А) майже весь час спав

Б)майже весь час їв

В) майже весь час свистів

7.Хто стукав у вікно до Тимка?

А) сорока     Б) синичка     В) горобчик

8.Хто був друзями тваринки?

А) Катруся і Максимко     Б) Оленка та Миколка

9.Чому горобчик прилетів до вікна ?

А) був голодний і хотів зігрітися

Б) хотів познайомитися з хом’ячком

В)хотів подружитися з Катрусею та Максимком

10. Як Тимко «кликав» господарів?

А) свистів     Б) бігав по клітці   

 В)дряпав лапками папір     Г) голосно гукав

11.Чим діти годували горобчика?

А)рисом     Б) салом     В) пшоном

12.Як діти вирішили допомагати птахам?

А) ловили птахів і садили в клітки

Б) заходилися робити годівнички

 

 

                                           

docx
Додано
20 січня
Переглядів
218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку