Взаємозв'язок множення і ділення

Про матеріал
Урок з математики розроблено за підручником С.Скворцової для вивчення матеріалу під час карантину, або на звичайному уроці
Зміст слайдів
Номер слайду 1

досліджуємо. Взаємозв’язок множення і ділення

Номер слайду 2

Дай відповіді на питання:1. Що ви знаєте про арифметичну дію додавання?2. Що ви знаєте про арифметичну дію множення?3. Що в них спільне?4. Яка дія є оберненою до дії додавання?5. Як ви вважаєте, яка дія є оберненою до дії множення?6. Як пов’язані між собою дії додавання і віднімання?7. А чи можна так само перевіряти дію множення діленням і навпаки?

Номер слайду 3

Усний рахунок. Побудуй сходинки. Виклади цеглинки зліва на право за допомогою відповідей19+21= 25+46=60-12= 75-18=56+28= 46-29=401757718448 Перша відповідь – перша сходинка.

Номер слайду 4

Усний рахунок

Номер слайду 5

Робота у зошитіЧисло. Дистанційна робота. Каліграфічно пропиши число останньої сходинки. Вирази 0= 23 1=17+1= 18-8=0 51= 1 78=

Номер слайду 6

Робота у зошитіЧисло. Дистанційна робота17 17 17 17 17 17 17 17 17 17 17 17 17 17 17 17 17 17 Вирази 0=0 23 1=2317+1=18 18-8=100 51=0 1 78=78

Номер слайду 7

Склади по 2 рівності на віднімання (усно)17+13=30 56+14=70 45+34=7930-17=13 30-13=17

Номер слайду 8

Склади по 2 рівності на віднімання (усно)17+13=30 56+14=70 45+34=7930-17=13 70-14=56 79-34=45 30-13=17 70-56=14 79-45=34 Маємо формулу:a+b=cc-a=bc-b=a

Номер слайду 9

Фізкультхвилинка

Номер слайду 10

Зв’язок між множенням і діленняма b=cс: a=bс: b=a12 2=2424 : 2=1224 : 12=2

Номер слайду 11

з. Авдання 4 сторінка 112 (усно)7 4=28 30 3=9028:4=7 90:3=3028:7=4 90:30=38 5= 40 15 3=4540:5=8 45:3=1540:8=5 45:15=3

Номер слайду 12

з. Авдання 4 сторінка 112 (письмово)12 1= 35 1=9 7= 9+9+9+9+9+9+9=6363:7=963:9=3

Номер слайду 13

з. Авдання 4 сторінка 112 (письмово)12 1= 12 35 1=3512:1=12 35:1=3512:12=1 35:35=1

Номер слайду 14

Задача 5 сторінка 112 (самостійно за умовою і опорними питаннями)Задача 5 Зі скалкою — 5 дітей. З м’ячем — ?, на 6 дітей більше, ніж зі скалкою. У класики — ?, на 4 дитини менше, ніж з м’ячем. План розв’язування1) Скільки дітей гралося з м’ячем?2) Скільки дітей гралося в класики?

Номер слайду 15

Задача 5 сторінка 112 (самостійно за умовою і опорними питаннями)Задача 5 Зі скалкою — 5 дітей. З м’ячем — ?, на 6 дітей більше, ніж зі скалкою. У класики — ?, на 4 дитини менше, ніж з м’ячем. Розв’язання1) 5 + 6 = 11 (д.) – дітей гралося з м’ячем2) 11 – 4 = 7 (д.) – дітей гралося в класики. Відповідь: у класики гралося 7 дітей

Номер слайду 16

Самостійно виконай приклади з будиночком у № 6 на сторінці 112 ( 2 приклада)

Номер слайду 17

перевірка38дм+57дм=95дм92м-55м-33м=4м

pptx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
2131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку