Дай відповіді на питання:1. Що ви знаєте про арифметичну дію додавання?2. Що ви знаєте про арифметичну дію множення?3. Що в них спільне?4. Яка дія є оберненою до дії додавання?5. Як ви вважаєте, яка дія є оберненою до дії множення?6. Як пов’язані між собою дії додавання і віднімання?7. А чи можна так само перевіряти дію множення діленням і навпаки?
Номер слайду 3
Усний рахунок. Побудуй сходинки. Виклади цеглинки зліва на право за допомогою відповідей19+21= 25+46=60-12= 75-18=56+28= 46-29=401757718448 Перша відповідь – перша сходинка.
Номер слайду 4
Усний рахунок
Номер слайду 5
Робота у зошитіЧисло. Дистанційна робота. Каліграфічно пропиши число останньої сходинки. Вирази 0= 23 1=17+1= 18-8=0 51= 1 78=
Задача 5 сторінка 112 (самостійно за умовою і опорними питаннями)Задача 5 Зі скалкою — 5 дітей. З м’ячем — ?, на 6 дітей більше, ніж зі скалкою. У класики — ?, на 4 дитини менше, ніж з м’ячем. План розв’язування1) Скільки дітей гралося з м’ячем?2) Скільки дітей гралося в класики?
Номер слайду 15
Задача 5 сторінка 112 (самостійно за умовою і опорними питаннями)Задача 5 Зі скалкою — 5 дітей. З м’ячем — ?, на 6 дітей більше, ніж зі скалкою. У класики — ?, на 4 дитини менше, ніж з м’ячем. Розв’язання1) 5 + 6 = 11 (д.) – дітей гралося з м’ячем2) 11 – 4 = 7 (д.) – дітей гралося в класики. Відповідь: у класики гралося 7 дітей
Номер слайду 16
Самостійно виконай приклади з будиночком у № 6 на сторінці 112 ( 2 приклада)