До розіграшу
залишилось:
16 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Web-квест "Безпечний Інтернет".

Про матеріал

Матеріал підготовлений в межах Дня безпечного Інтернету, що в 2018 році відзначається 6 лютого. WEB-квест в навчанні — це проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету. При використанні WEB-квесту підвищується мотивація учнів до вивчення дисципліни, з одного боку, і до використання комп'ютерних технологій у навчальній діяльності, з іншого. Веб-квест являє собою не простий пошук інформації в мережі, адже учні, працюючи над завданням, збирають, узагальнюють інформацію, роблять висновки. Крім того учасники веб-квесту вчаться використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для розширення сфери своєї творчої діяльності.

Перегляд файлу

Головна

Дорогі діти!

    Запрошую вас взяти участь у веб-квесті   "Безпечний інтернет".

    У наш час кожен школяр знає, що таке Інтернет, практично у всіх вдома є комп'ютер, підключений до мережі. Однак, з кожним роком зростає число небезпек, які можуть підстерігати нас у віртуальній реальності.

    Цей проект присвячений проблемі безпечної, коректної та комфортної роботи в мережі Інтернет.

     Проект призначений для учнів 8-9 класів.  

Мета проекту - акцентувати увагу школярів на власну безпеку при спілкуванні в мережі Інтернет. Інформування дітей та батьків про потенційні ризики, шляхи захисту від мережевих погроз і корисних можливості мережевих спільнот для освіти, розвитку, спілкування та дозвілля.

Завдання проекту: 

- виділити переваги і недоліки мережевих спільнот;

- навчитися правильно вести себе в мережевих спільнотах, дізнатися як не потрапити в біду і при цьому використовувати мережу ефективно;

- сформулювати правила мережевого етикету, важливість їх дотримання.

 

Інструкції

Інструкція по виконанню Квесту

1. Ознайомитися з темою і проблемою квесту.

2. Виберіть одну із запропонованих ролей (вкладка Ролі). Учні, які виступають в одній і тій же ролі, до етапу підготовки звіту можуть виконувати завдання індивідуально або відразу приступити до роботи в мікрогруп. Кожна мікрогрупах повинна відповідати на головне питання веб-квесту:

   - У чому проявляються небезпеки мережі Інтернет і що означає безпечний Інтернет?

3. Ознайомтеся з завданнями своєї ролі (вкладка Ролі).

4. Вивчіть список ресурсів (вкладка Джерела).

5. Складіть план пошуку інформації за своєю роллю.

 

 

 

 

ролі

 

 

User

 

Завдання:

1. Опишіть які сервіси та послуги надає користувачам мережа Інтернет.

2. Сформулюйте правила Мережевого етикету.

3. Наведіть приклади як можуть дотримуватись чи  не дотримуватись правила мережевого етикету. Зробіть висновок.

                 Для самоперевірки дайте відповідь на запитання:

- Як ви розумієте правила мережевого етикету?

- Чи обов'язково дотримуватися цих правил?

- Що буде якщо не дотримуватися правил мережевого етикету?

- Якими послугами мережі Інтернет ви зазвичай користуєтеся? Ваші батьки?

                  Очікувані результати:

Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про послуги мережі Інтернет, про те, як потрібно поводитися в мережі.

                  Форма звіту:

             презентація або буклет

 

 

Surveyor (інспектор)

Завдання:

1. Що таке Інтернет-залежність, в чому вона проявляється ? Ігрова залежність?

2. Яку небезпеку несе недостовірна інформація в мережі?

3. Що таке Кібер-булінг  і як з ним боротися?

 

            Для самоперевірки дайте відповідь на запитання:

- Як зрозуміти, що у людини інтернет-залежність?

- Якими прийомами мають маніпулятори в мережі Інтернет?

- Що потрібно робити, щоб уникнути негативного впливу мережі на психіку людини?

            Очікувані результати:

Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про психологічні небезпеки, яким може піддаватися школяр в мережі.

           Форма звіту:

                              презентація або  буклет

 

 

 

Security

Завдання:

1. Які є види мережевих вірусів і як з ними боротися? 

2. Що таке несанкціонований доступ до персональної інформації.                       Як захиститися?

3. Що таке "хакерські" атаки.  Як  убезпечити свій комп'ютер? 

                  Для самоперевірки дайте відповідь на запитання:

- Чим небезпечне завантаження і запуск програм з неперевірених сайтів?

- Як боротися з мережевими атаками? Вірусами?

- Що потрібно робити, щоб убезпечити свій комп'ютер?

               Очікувані результати:

Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про те, як захистити свій комп'ютер від мережевих небезпек.

              Форма звіту:

                презентація або буклет

 

 

Historian

Завдання:

1. З'ясуйте як з'явилась та розвивалась мережа Інтернет.

2. Проаналізуйте як змінився Інтернет, яким він став в наші дні.

3. Уявіть, яким буде Інтернет в майбутньому.

                  Для самоперевірки дайте відповідь на запитання:

- Чи можливо уявити собі сьогоднішній світ без Інтернету?

- Як Інтернет впливає на суспільну, економічну життя людей в світі?

                 Очікувані результати:

Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про те про історичні аспекти появи мережі Інтернет, його вплив на суспільство.

                Форма звіту:

            презентація або буклет

 

 

 

 

ролі

User

 

  1. http://pidruchniki.com/12970111/informatika/osnovni_sluzhbi_merezhi_internet   основні служби Інтернета

2.     http://abramchuk-inf.blogspot.co.ke/p/blog-page_1167.html         Мережа Інтернет, її послуги та характеристики

  1. http://www.osvita.org.ua/distance/articles/02/   правила Мережевого етикету.
  2. https://internet-bez-problem.jimdo.com/правила-мережевого-етикету/ пр
  3. https://www.youtube.com/watch?v=HF_Opj7YU7Y відео Нетикет в Інтернеті

 

Surveyor (інспектор)

 

  1. http://megasite.in.ua/5168-internet-zalezhnist-spravzhnisinka-narkotichna-prihilnist.html   Інтернет-залежність
  2. http://momandkids.net.ua/porady-z-gita/906-igrova-zalegnist-vid-komputernux-igor.html  Ігрова залежність
  3. https://www.youtube.com/watch?v=nmJZiyaYNDM  відео інтернет залежність
  4. http://1.psiholog.com.ua/node/11?q=node/673  кібербулінг

 

 

 

Security

  1. http://zavadskaya-udpu-22.blogspot.co.ke віруси та методи боротьби з ними
  2. http://yakpros.ru/internet/42820-shho-take-merezhevi-virusi.html   що таке мер віруси
  3. http://pidruchniki.com/15671013/informatika/zahist_personalnoyi_informatsiyi захист персональної інф
  4. http://vse-prosto.весьтоп.рф/chogo-pobojuvatisja-v-interneti-najnebezpechnishi.html чого побоюватися в інетф
  5. https://espreso.tv/article/2017/06/27/yak_vryatuvatysya_vid_khakeriv_8_porad_vid_ukrayinskogo_kiberalyansu - як врятуватися від хакерів

 

 

Historian

  1. https://ukrubekaz.wordpress.com/2015/05/21/коротка-історія-мережі-інтернет/ - історія мережі інтернет
  2. http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3022/1/Сучасний%20етап%20розвитку%20глобальної%20інформаційної%20мережі%20інтернет.pdf    Інтернет сучасності
  3. https://dt.ua/TECHNOLOGIES/internet-maybutnogo-pracyuvatime-bez-serveriv-131123_.html                    Інтернет  майбутнього

4.     http://blogosphere.com.ua/2012/07/11/internet-survey/   Що чекає інтернет у майбутньому

 

 

оцінювання

 

Середній

Достатній

Високий

 

 

Розуміння

завдання

Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється

Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел

Робота демонструє точне розуміння завдання

 

 

 

 

Виконання завдання

Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію

Не вся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми

Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел

 

 

 

Результат роботи

Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання

Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи

Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції

 

 

 

Творчий підхід

Учасник просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста

Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться виведень

Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогрупи

 

 

Посилання для входу на сторінку  WEB-квесту в Інтернеті

https://veb-qwest-bezpeka.jimdo.com/

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бугаєнко Наталія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кравчук Карина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
11 січня
Переглядів
5119
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку