ВЕБ-КВЕСТ «ВІД АБАКА ДО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ»
на уроці інформатики в 9 класі по темі «Основні етапи становлення і розвитку обчислювальної техніки. Покоління ЕОМ»
Мета:
Після проходження веб-квесту учні повинні:
Тип веб-квесту: короткочасний.
Хід веб-квесту
І. Організаційний момент.
Повторення правил техніки безпеки.
ІІ. Мотивація веб-квесту.
Світ сьогодні – це світ науково-технічного прогресу, який вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп'ютерною технікою, володіти певними знаннями у сфері новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у своєму житті.
Комп'ютер впевнено увійшов в усі сфери життя. Але перш ніж досягти сучасного рівня, обчислювальна техніка пройшла тривалий шлях розвитку, з яким ми сьогодні і ознайомимося на уроці. Ви вільно володієте можливостями комп'ютера, Інтернетом, але переважно для ігор і розваг, адже це цікаво та захоплююче. І часто навіть не хочете чути чи знати, що робота за комп'ютером таїть у собі і якусь небезпеку. Які ж загрози чатують на людину, що має комп'ютер? На це та багато інших запитань ви дасте відповідь на сьогоднішньому уроці, який ми з вами проведемо в незвичайній формі – у формі веб-квесту.
Веб-квест (webquest) – це проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
Мета нашого веб-квесту – розглянути основні етапи становлення і розвитку обчислювальної техніки, особливості комп'ютерів різних поколінь, небезпеки, які підстерігають кожного користувача, а також дізнатися яких правил необхідно дотримуватись, щоб комп'ютер не був ворогом фізичному та психічному здоров'ю людини.
Вам необхідно виступити в одній із ролей:
Роль 1. Історик.
Роль 2. Психолог.
Роль 3. Лікар.
Розподіл класу на мікрогрупи.
Кожна мікрогрупа після проходження веб-квесту повинна відповісти на головне питання веб-квесту: «Більше користі чи шкоди несе комп'ютер людині?».
Завдання для «Істориків»
1.Знайдіть в різних джерелах мережі Інтернет інформацію про історію становлення і розвитку обчислювальної техніки з давніх часів до сучасності.
2.Дайте відповідь на запитання:
3.Ваші висновки оформіть у вигляді презентації в PowerPoint чи буклету (бюлетеня) в Publisher.
4.
Підготуйтесь до захисту вашого проекту.
Ви можете використати для пошуку такі джерела:
http://ua.uacomputing.com/stories/mesm/
http://a-yak.com/xto-vinajshov-komp-yuter/
http://xn--80aqf6ah.com.ua/index.php?newsid=1073
http://galanet82.narod.ru/ostapenko/third.htm
http://pidruchniki.com/2002061047742/informatika/aparatne_zabezpechennya
http://ua.textreferat.com/referat-7769-1.html
http://informatic-10.at.ua/index/istorija_obchisljuvalnoji_tekhniki/0-36
Завдання для «Психологів»
1. Знайдіть в різних джерелах мережі Інтернет інформацію про позитивний і негативний вплив комп'ютера на психіку людини. Розробіть практичні рекомендації щодо недопущення виникнення залежності.
2. Дайте відповідь на запитання:
Ви можете використати для пошуку такі джерела:
http://www.odb.te.ua/?menu=info&id=970
wp-content/info/img/1.rar
http://www.epochtimes.com.ua/health/achievements/internet-zalezhnist-psykhichnym-rozladom-105909.html
http://rsovets.ru/page/jak-vplivaye-kompjuter-na-zdorovja-i-psihiku-ditej
http://www.ednist.com/?p=3241
http://www.rusnauka.com/20_AND_2009/Pedagogica/48929.doc.htm
Завдання для «Лікарів»
1. Знайдіть в різних джерелах мережі Інтернет інформацію про вплив комп'ютера на здоров'я людини.
2. Дайте відповідь на запитання:
3. Ваші висновки оформіть у вигляді презентації в PowerPoint чи буклету (бюлетеня) в Publisher.
4. Підготуйтесь до захисту вашого проекту.
Ви можете використати для пошуку такі джерела:
http://healthy-society.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=247:2011-06-27-11-39-46&catid=35:2011-04-19-08-30-36&Itemid=57
http://www.odb.te.ua/?menu=info&id=970
http://www.epochtimes.com.ua/health/achievements/internet-zalezhnist-psykhichnym-rozladom-105909.html
http://e-ogo.com.ua/komp-yuter-i-zdorov-ya-vpliv-komp-yutera-na-zdorov/
http://teacher.at.ua/publ/26-1-0-2413
http://stattja.pp.ua/index.php?newsid=6584
http://toyhealth.ru/page/jak-vplivaye-na-zdorovja-robota-za-kompjuterom
http://mg-pro-comp.net.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=151:komp-i-zdorovja&catid=39:statichytachiv&Itemid=129
http://www.epochtimes.com.ua/health/health/jak-vplyvaje-kompjuter-na-nashe-zdorovja-67628.html
http://pidruchniki.ws/15890315/bzhd/kompyuter_zdorovya_lyudini
http://aandd.com.ua/?p=120
http://news.city.zt.ua/tehnologii/4451-vpliv-kompyutera-na-zdorovya-lyudini.html
Вашу роботу на сьогоднішньому уроці я буду оцінювати за певними критеріями, з яким ви можете ознайомитися у таблиці.
Критерії оцінки робіт учнів
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
ІІІ. Робота учасників веб-квесту над обраними завданнями з використанням ресурсів мережі Інтернет.
IV. Представлення результатів роботи.
Виступ учнів з кожної групи. Представлення звіту.
V. Підведення підсумків. Оцінювання учнів.
Рефлексія після проходження веб-квесту
Ви закінчили проходження веб-квесту "Від абака до штучного інтелекту". Дана анкета призначена для звіту по вашій роботі в мінігрупах. Уважно заповнюйте всі поля анкети.
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЕБ-КВЕСТ «ВІД АБАКА ДО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ»
на уроці інформатики в 9 класі по темі «Основні етапи становлення і розвитку обчислювальної техніки. Покоління ЕОМ»
Мета:
Після проходження веб-квесту учні повинні:
Тип веб-квесту: короткочасний.
Хід веб-квесту
І. Організаційний момент.
Повторення правил техніки безпеки.
ІІ. Мотивація веб-квесту.
Світ сьогодні – це світ науково-технічного прогресу, який вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп’ютерною технікою, володіти певними знаннями у сфері новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у своєму житті.
Комп’ютер впевнено увійшов в усі сфери життя. Але перш ніж досягти сучасного рівня, обчислювальна техніка пройшла тривалий шлях розвитку, з яким ми сьогодні і ознайомимося на уроці. Ви вільно володієте можливостями комп’ютера, Інтернетом, але переважно для ігор і розваг, адже це цікаво та захоплююче. І часто навіть не хочете чути чи знати, що робота за комп’ютером таїть у собі і якусь небезпеку. Які ж загрози чатують на людину, що має комп'ютер? На це та багато інших запитань ви дасте відповідь на сьогоднішньому уроці, який ми з вами проведемо в незвичайній формі – у формі веб-квесту.
Веб-квест (webquest) – це проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
Мета нашого веб-квесту – розглянути основні етапи становлення і розвитку обчислювальної техніки, особливості комп’ютерів різних поколінь, небезпеки, які підстерігають кожного користувача, а також дізнатися яких правил необхідно дотримуватись, щоб комп’ютер не був ворогом фізичному та психічному здоров’ю людини.
Вам необхідно виступити в одній із ролей:
Роль 1. Історик.
Роль 2. Психолог.
Роль 3. Лікар.
Розподіл класу на мікрогрупи.
Кожна мікрогрупа після проходження веб-квесту повинна відповісти на головне питання веб-квесту: «Більше користі чи шкоди несе комп’ютер людині?».
Завдання для «Істориків»
Ви можете використати для пошуку такі джерела:
http://ua.uacomputing.com/stories/mesm/
http://a-yak.com/xto-vinajshov-komp-yuter/
http://xn--80aqf6ah.com.ua/index.php?newsid=1073
http://galanet82.narod.ru/ostapenko/third.htm
http://pidruchniki.com/2002061047742/informatika/aparatne_zabezpechennya
http://ua.textreferat.com/referat-7769-1.html
http://informatic-10.at.ua/index/istorija_obchisljuvalnoji_tekhniki/0-36
Завдання для «Психологів»
1. Знайдіть в різних джерелах мережі Інтернет інформацію про позитивний і негативний вплив комп’ютера на психіку людини. Розробіть практичні рекомендації щодо недопущення виникнення залежності.
2. Дайте відповідь на запитання:
Ви можете використати для пошуку такі джерела:
http://www.odb.te.ua/?menu=info&id=970
wp-content/info/img/1.rar
http://www.epochtimes.com.ua/health/achievements/internet-zalezhnist-psykhichnym-rozladom-105909.html
http://rsovets.ru/page/jak-vplivaye-kompjuter-na-zdorovja-i-psihiku-ditej
http://www.ednist.com/?p=3241
http://www.rusnauka.com/20_AND_2009/Pedagogica/48929.doc.htm
Завдання для «Лікарів»
1. Знайдіть в різних джерелах мережі Інтернет інформацію про вплив комп’ютера на здоров’я людини.
2. Дайте відповідь на запитання:
3. Ваші висновки оформіть у вигляді презентації в PowerPoint чи буклету (бюлетеня) в Publisher.
4. Підготуйтесь до захисту вашого проекту.
Ви можете використати для пошуку такі джерела:
http://healthy-society.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=247:2011-06-27-11-39-46&catid=35:2011-04-19-08-30-36&Itemid=57
http://www.odb.te.ua/?menu=info&id=970
http://www.epochtimes.com.ua/health/achievements/internet-zalezhnist-psykhichnym-rozladom-105909.html
http://e-ogo.com.ua/komp-yuter-i-zdorov-ya-vpliv-komp-yutera-na-zdorov/
http://teacher.at.ua/publ/26-1-0-2413
http://stattja.pp.ua/index.php?newsid=6584
http://toyhealth.ru/page/jak-vplivaye-na-zdorovja-robota-za-kompjuterom
http://mg-pro-comp.net.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=151:komp-i-zdorovja&catid=39:statichytachiv&Itemid=129
http://www.epochtimes.com.ua/health/health/jak-vplyvaje-kompjuter-na-nashe-zdorovja-67628.html
http://pidruchniki.ws/15890315/bzhd/kompyuter_zdorovya_lyudini
http://aandd.com.ua/?p=120
http://news.city.zt.ua/tehnologii/4451-vpliv-kompyutera-na-zdorovya-lyudini.html
Вашу роботу на сьогоднішньому уроці я буду оцінювати за певними критеріями, з яким ви можете ознайомитися у таблиці.
Критерії оцінки робіт учнів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Робота учасників веб-квесту над обраними завданнями з використанням ресурсів мережі Інтернет.
IV. Представлення результатів роботи.
Виступ учнів з кожної групи. Представлення звіту.
V. Підведення підсумків. Оцінювання учнів.
Рефлексія після проходження веб-квесту
Ви закінчили проходження веб-квесту "Від абака до штучного інтелекту". Дана анкета призначена для звіту по вашій роботі в мінігрупах. Уважно заповнюйте всі поля анкети.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|