Workshop «Методологічні основи викладання основ здоров’я»

Про матеріал

Воркшоп – це навчальний процес, у якому кожен бере активну участь, багато дізнається від інших. Це тренінг, результати якого залежать насамперед від внеску учасників. І, нарешті, це можливість відкрити для себе, що знаєш і вмієш більше, ніж думав досі, і навчитися чомусь новому.

Перегляд файлу

ВОРКШОП

Хід заходу

Презентація

Доброго  дня,   колеги.  Вітаємо  вас  у нашому  інтелект-холі. Форма нашої  роботи сьогодні  – воркшоп.

Workshop  «Методологічні  основи викладання  основ здоров’я»

*Воркшоп – це навчальний процес, у якому кожен бере активну участь, багато дізнається від інших. Це тренінг, результати якого залежать насамперед від внеску учасників. І, нарешті, це можливість відкрити для себе, що знаєш і вмієш більше, ніж думав досі, і навчитися чомусь новому.

-   навчальний процес, у якому кожен бере активну участь,  багато дізнається від інших;

-   тренінг, результати якого залежать, насамперед, від внеску учасників;

- можливість відкрити для себе, що знаєш і вмієш більше, ніж думав досі, і навчитися чомусь новому.

*Гаслом нашої роботи будуть слова  Василя Сухомлинського: «Учитель як фахівець живе доти, доки вчиться».

«Учитель як фахівець живе доти, доки вчиться».

 

Яким повинен бути сучасний вчитель?

Якими педагогічними технологіями повинен вчитель володіти  та як їх застосовувати в умовах особистісно зорієнтованого навчання?  Спробуймо  сьогодні  дати відповідь на ці  та інші питання.

Отже, до роботи.

*Зараз кожна група  відкриває  конверт під № 1 і отримує завдання, на виконання якого у вас буде 3 хвилини.

Бажаємо  натхнення.

Музика

Робота  груп

1 група

 Сучасний урок – це……

2 група

Інноваційні технології….

(перелічити, та розкрити дві з них)

3 група

Образ сучасного вчителя.

4 група

Компетентнісний  потенціал  уроку у 8 класі за темою «Засоби масової інформації  і здоровя людей».

5 група

Застосування наскрізних змістових ліній на одному з етапів уроку у  8 класі за темою «Вибір харчових продуктів. Міфи і факти про дієти».

 

*Перш,  ніж ми почнемо  презентацію  роботи груп, звертаємо  вашу  увагу  на  таблицю взаємооцінювання,  яка знаходиться  на кожному столі. За результатами  виступів пропонуємо оцінити себе і колег за 5бальною  системою.

І

ІІ

ІІІ

ІV

V

 

 

 

 

 

 

1 група, коментар

1. Застосування принципів педагогіки партнерства та іноваційних технологій.

2. Урок повинен передбачати завдання, що припускають застосування інформації на практиці.

3. Учні отримають частину знань у процесі самостійного пошуку, шляхом вирішення пошукових проблем.

4.  Істотною ознакою уроку є індивідуалізація навчання – використання матеріалу різного ступеня складності.

5. Урок повинен бути логічною одиницею теми, розділу, курсу.

6. На уроці формуються навчальні компетентності за допомогою відтворення знань.

7. Форма повторення може бути різною, у залежності від цілей уроку та його змісту.

Сучасний урок – це (схема)

2 група, коментар

 

Компетентнісне та особистісно зорієнтоване навчання спонукає нас до формування практичних навичок та застосування свого досвіду в навчанні.

 

Кластер – прийом графічного моделювання  інформації. Створення яскравого образу. «Серце» – ідея, подія, відгалужені промені – проблеми, причини, факти.

 

Фішбоун («рибяча кістка»):

Цей метод розвиває навички роботи з інформацією, вміння ставити і вирішувати проблему.

 

Кейс-технологія – вирішення певних життєвих ситуацій.

 

Перевернутий клас. Ця технологія дозволяє дитині побути у ролі вчителя. Навчаючи інших, вчитися самому, зокрема закріпити матеріал, заздалегідь вивчений на запропоновану тему. Вона тісно пов’язана з технологією «Навчаючись – учусь».

 

СТЕМ /СТІМ – сукупність та послідовність навчання з наукової, технологічної та математичної точки зору.

 

 

Піраміда сприйняття

 

 

 

Кластер

 

 

 

 

Фішбоун

 

 

 

Кейс-технологія

 

 

Перевернутий клас

 

 

 

 

 

СТЕМ / СТІМ

 

3  група

Зверніть увагу на інформацію у збірниках про вимоги  до сучасного вчителя.

 

Сучасним вчителям, що знаходяться  в цьому  залі,  від  сучасних  учнів  хвилинка  релаксу.

Попурі

4 група

Схема

Зверніть увагу на таблицю самооцінювання:  чи  всі групи оцінені вами? А зараз просимо до виступу 5-ту групу.

5 група

 

 

 

 

Схема

Музична  фізкультхвилинка (оркестр)

Оркестр (картинка)

«ВІТАМІНИ»

А зараз увага!

У кінці строфи вам треба мене підтримати.

Здоров’я чи хвороби  питання

Це вітамінне … харчування.

Візьміть конверт № 2  і емоційно презентуйте ваш  вітамін так, щоб колеги його впізнали.

Конверт 2,1

До  мого складу входять чотири подібні за структурою вітаміни, які називаються токоферолами .Я потрібний для забезпечення нормальної структури і функціонування мембран (оболонок) клітин. Я – ключовий фактор міцного імунітету і здоров’я шкіри та очей.(Вітамін Е)

Конверт 2,2

А я дуже потрібний для розумової та фізичної праці, поліпшення травлення. Мене багато у житньому хлібі, вівсяній та гречаній крупах, у горосі, квасолі, жовтку яєць, печінці, м’ясі. (Вітамін В)

Конверт 2,3

Я запобігаю простуді, поліпшую кровообіг, сприяю росту, лікую цингу. Багата на мене капуста, картопля, помідори, цибуля, щавель, шипшина, хрін, часник, лимон, настій хвої, чорна смородина. (Вітамін С)

Конверт 2,4

А я зміцнюю кістки, запобігаю рахіту. Я є у молоці, печінці, риб’ячому жирі, житньому хлібі. (Вітамін Д)

Конверт 2,5

Я — вітамін, що сприяє росту, допомагаю нормалізую зір. Мене міститься багато в моркві, маслі, сирі, яйцях, печінці, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі, риб’ячому жирі. Хто я? (Вітамін А)

 

 

 

 

 

 

1 –Е

 

 

2 – В

 

 

3 – С

 

 

4 – Д

 

5 – А

 

Заслуговують на справжні овації

Учасники педагогічної атестації.

Накази, клопотання і курси,

І подання, й освітнії ресурси,

І опис досвіду, і МАН, і аннотації…

Скільки потрібно весь час інформації!

 

Пропоную відповісти на тести та здійснити самооцінку своєї педагогічної компетенції.

Тест от Н.І. + музика

Угадай мелодію

Із давніх-давен музика не тільки покращувала настрій, а й поліпшувала здоров’я. Музикою лікують важко хворих, але хворих серед нас немає, бо ми вчителі з основ здоров’я.

Тому зараз ми покращимо собі настрій.

Пропоную пізнати мелодію, а за бажанням і заспівати її.

Мелодії 2

За результатами оцінювання груп найкращою виявилася ____ група. (За результатами оцінювання груп усі виявилися найкращими.)

 

Танграм

До вашої уваги стародавній китайський психологічний тест, розроблений для розвитку мислення, уяви, комбінаторних здібностей, а також для розваги. Увага на екран! Спробуйте за 1 хвилину скласти танграм. Час пішов.

Перевірте себе.

 

Чорний малюнок  чоловічків

 

 

Кольоровий малюнок чоловічків

Бажаємо позитиву, успіхів,  добра! І обов’язково – ЛЮБОВІ.

Заключна пісня

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кручинкіна Ганна Анатоліївна
    Дякую,! Цікаво, оригінально. Хочу спробувати провести з колегами.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
16 листопада 2018
Переглядів
1026
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку