Воркшоп – це навчальний процес, у якому кожен бере активну участь, багато дізнається від інших. Це тренінг, результати якого залежать насамперед від внеску учасників. І, нарешті, це можливість відкрити для себе, що знаєш і вмієш більше, ніж думав досі, і навчитися чомусь новому.
ВОРКШОП
Хід заходу |
Презентація |
||||||||||
Доброго дня, колеги. Вітаємо вас у нашому інтелект-холі. Форма нашої роботи сьогодні – воркшоп. |
Workshop «Методологічні основи викладання основ здоров’я» |
||||||||||
*Воркшоп – це навчальний процес, у якому кожен бере активну участь, багато дізнається від інших. Це тренінг, результати якого залежать насамперед від внеску учасників. І, нарешті, це можливість відкрити для себе, що знаєш і вмієш більше, ніж думав досі, і навчитися чомусь новому. |
- навчальний процес, у якому кожен бере активну участь, багато дізнається від інших; - тренінг, результати якого залежать, насамперед, від внеску учасників; - можливість відкрити для себе, що знаєш і вмієш більше, ніж думав досі, і навчитися чомусь новому. |
||||||||||
*Гаслом нашої роботи будуть слова Василя Сухомлинського: «Учитель як фахівець живе доти, доки вчиться». |
«Учитель як фахівець живе доти, доки вчиться».
|
||||||||||
Яким повинен бути сучасний вчитель? Якими педагогічними технологіями повинен вчитель володіти та як їх застосовувати в умовах особистісно зорієнтованого навчання? Спробуймо сьогодні дати відповідь на ці та інші питання. Отже, до роботи. *Зараз кожна група відкриває конверт під № 1 і отримує завдання, на виконання якого у вас буде 3 хвилини. Бажаємо натхнення. Музика Робота груп |
1 група Сучасний урок – це…… 2 група Інноваційні технології…. (перелічити, та розкрити дві з них) 3 група Образ сучасного вчителя. 4 група Компетентнісний потенціал уроку у 8 класі за темою «Засоби масової інформації і здоров’я людей». 5 група Застосування наскрізних змістових ліній на одному з етапів уроку у 8 класі за темою «Вибір харчових продуктів. Міфи і факти про дієти».
|
||||||||||
*Перш, ніж ми почнемо презентацію роботи груп, звертаємо вашу увагу на таблицю взаємооцінювання, яка знаходиться на кожному столі. За результатами виступів пропонуємо оцінити себе і колег за 5бальною системою. |
|
||||||||||
1 група, коментар 1. Застосування принципів педагогіки партнерства та іноваційних технологій. 2. Урок повинен передбачати завдання, що припускають застосування інформації на практиці. 3. Учні отримають частину знань у процесі самостійного пошуку, шляхом вирішення пошукових проблем. 4. Істотною ознакою уроку є індивідуалізація навчання – використання матеріалу різного ступеня складності. 5. Урок повинен бути логічною одиницею теми, розділу, курсу. 6. На уроці формуються навчальні компетентності за допомогою відтворення знань. 7. Форма повторення може бути різною, у залежності від цілей уроку та його змісту. |
Сучасний урок – це (схема) |
||||||||||
2 група, коментар
Компетентнісне та особистісно зорієнтоване навчання спонукає нас до формування практичних навичок та застосування свого досвіду в навчанні.
Кластер – прийом графічного моделювання інформації. Створення яскравого образу. «Серце» – ідея, подія, відгалужені промені – проблеми, причини, факти.
Фішбоун («рибяча кістка»): Цей метод розвиває навички роботи з інформацією, вміння ставити і вирішувати проблему.
Кейс-технологія – вирішення певних життєвих ситуацій.
Перевернутий клас. Ця технологія дозволяє дитині побути у ролі вчителя. Навчаючи інших, вчитися самому, зокрема закріпити матеріал, заздалегідь вивчений на запропоновану тему. Вона тісно пов’язана з технологією «Навчаючись – учусь».
СТЕМ /СТІМ – сукупність та послідовність навчання з наукової, технологічної та математичної точки зору. |
Піраміда сприйняття
Кластер
Фішбоун
Кейс-технологія
Перевернутий клас
СТЕМ / СТІМ
|
||||||||||
3 група Зверніть увагу на інформацію у збірниках про вимоги до сучасного вчителя. |
|
||||||||||
Сучасним вчителям, що знаходяться в цьому залі, від сучасних учнів хвилинка релаксу. |
Попурі |
||||||||||
4 група |
Схема |
||||||||||
Зверніть увагу на таблицю самооцінювання: чи всі групи оцінені вами? А зараз просимо до виступу 5-ту групу. 5 група |
Схема |
||||||||||
Музична фізкультхвилинка (оркестр) |
Оркестр (картинка) |
||||||||||
«ВІТАМІНИ» А зараз увага! У кінці строфи вам треба мене підтримати. Здоров’я чи хвороби питання Це вітамінне … харчування. Візьміть конверт № 2 і емоційно презентуйте ваш вітамін так, щоб колеги його впізнали. Конверт 2,1 До мого складу входять чотири подібні за структурою вітаміни, які називаються токоферолами .Я потрібний для забезпечення нормальної структури і функціонування мембран (оболонок) клітин. Я – ключовий фактор міцного імунітету і здоров’я шкіри та очей.(Вітамін Е) Конверт 2,2 А я дуже потрібний для розумової та фізичної праці, поліпшення травлення. Мене багато у житньому хлібі, вівсяній та гречаній крупах, у горосі, квасолі, жовтку яєць, печінці, м’ясі. (Вітамін В) Конверт 2,3 Я запобігаю простуді, поліпшую кровообіг, сприяю росту, лікую цингу. Багата на мене капуста, картопля, помідори, цибуля, щавель, шипшина, хрін, часник, лимон, настій хвої, чорна смородина. (Вітамін С) Конверт 2,4 А я зміцнюю кістки, запобігаю рахіту. Я є у молоці, печінці, риб’ячому жирі, житньому хлібі. (Вітамін Д) Конверт 2,5 Я — вітамін, що сприяє росту, допомагаю нормалізую зір. Мене міститься багато в моркві, маслі, сирі, яйцях, печінці, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі, риб’ячому жирі. Хто я? (Вітамін А) |
1 –Е
2 – В
3 – С
4 – Д
5 – А
|
||||||||||
Заслуговують на справжні овації Учасники педагогічної атестації. Накази, клопотання і курси, І подання, й освітнії ресурси, І опис досвіду, і МАН, і аннотації… Скільки потрібно весь час інформації!
Пропоную відповісти на тести та здійснити самооцінку своєї педагогічної компетенції. |
Тест от Н.І. + музика |
||||||||||
Угадай мелодію Із давніх-давен музика не тільки покращувала настрій, а й поліпшувала здоров’я. Музикою лікують важко хворих, але хворих серед нас немає, бо ми вчителі з основ здоров’я. Тому зараз ми покращимо собі настрій. Пропоную пізнати мелодію, а за бажанням і заспівати її. |
Мелодії 2 |
||||||||||
За результатами оцінювання груп найкращою виявилася ____ група. (За результатами оцінювання груп усі виявилися найкращими.) |
|
||||||||||
Танграм До вашої уваги стародавній китайський психологічний тест, розроблений для розвитку мислення, уяви, комбінаторних здібностей, а також для розваги. Увага на екран! Спробуйте за 1 хвилину скласти танграм. Час пішов. Перевірте себе. |
Чорний малюнок чоловічків
Кольоровий малюнок чоловічків |
||||||||||
Бажаємо позитиву, успіхів, добра! І обов’язково – ЛЮБОВІ. |
Заключна пісня |