Я досліджую світ. 2 клас. Діагностувальна робота. Моніторинг навчальних втрат

Про матеріал
Робота містить два варіанти діагностувальної роботи з «Я досліджую світ» для 2 класу (1 - для дітей, які читають на достатньому рівні, 2 - для дітей, що мають проблеми з читанням) . Комплексна діагностувальна робота розроблена для моніторингу навчальних втрат за 1 клас і розробки подальших дій для їх усунення, спирається на методичні рекомендації , підготовлені співробітниками відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України, щодо діагностики та механізмів подолання втрат у засвоєнні учнями 1 – 4 класів програмового змісту з української мови та читання, математики, інтегрованого курсу «Я досліджую світ», заподіяних пандеміями COVID– 19 та воєнним станом у країні.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота. Моніторинг навчальних втрат

                                              Я досліджую світ.  2 клас. Варіант 1

 

Прізвище і ім’я___________________________  дата ______________

 

  1. Не всі мешканці лісової школи можуть впоратися із цим завданням, тому що дехто впадає в зимову сплячку. Упізнай на малюнках осінь, зиму, весну і літо. Підпиши.

                                                             

  1.  Вибери і підкресли, які зміни відбуваються у неживій природі взимку.

Стало холодно.

Дні стали коротші, ночі довші.

На річках скресає крига.

Випав сніг.

З кожним днем стає тепліше.

 

  1.   В 1 класі ми вчилися дбати про своє здоров’я. На яких малюнках зображено дітей, що дбають про свою поставу? Познач знаком «Х».

 

  1.   Що тобі допоможе пізнавати навколишній світ? Обведи. Що тут зайве? Закресли.

  1.   Заняття в лісовій школі починаються, коли сходить сонечко. У людей не так. Домалюй на годиннику стрілки так, щоб вони показували початок занять у твоїй школі. Обведи предмети, які тобі потрібні для навчання. 

 

 

  1. На уроці лісознавства звірята вивчили назви дерев. Ти теж їх знаєш. З’єднай плоди і листки рослин.

 

  1.  Склади мапу ввічливих слів. З’єднай відповідне.

Привітання                     Вибачення                       Прощання

Добрий день!

До побачення!

Будьте здорові!

Дозвольте взяти

Дякую!

Пробачте!

         

      Побажання                            Подяки                                       Прохання

 

Самооцінювання

Мій настрій: Завдання для мене були:      Чи достатньо зусиль докладено?

  

Оцінювання

_____________________________________________________________________________________________________________________________

Діагностувальна робота. Моніторинг навчальних втрат

                                              Я досліджую світ.  2 клас. Варіант 2

 

Прізвище і ім’я___________________________  дата ______________

 

  1. Упізнай на малюнках осінь, зиму, весну і літо. Підпиши.                                                            

  1.  Вибери і підкресли, які зміни відбуваються у неживій природі взимку.

З кожним днем стає тепліше.

Стало холодно.

На річках скресає крига.

Дні стали коротші, ночі довші.

Випав сніг.

  1. На яких малюнках зображено дітей, що дбають про свою поставу? Познач знаком «Х».

 

  1.   Що тобі допоможе пізнавати навколишній світ? Обведи. Що тут зайве? Закресли.

  1.   Домалюй на годиннику стрілки так, щоб вони показували початок занять у твоїй школі. Обведи предмети, які тобі потрібні для навчання. 

 

 

  1. З’єднай плоди і листки рослин.

 

  1.  Склади мапу ввічливих слів. З’єднай відповідне.

Привітання                     Вибачення                       Прощання

Добрий день!

До побачення!

Будьте здорові!

Дозвольте взяти

Дякую!

Пробачте!

         

      Побажання                            Подяки                                       Прохання

 

Самооцінювання

Мій настрій: Завдання для мене були:       Чи достатньо зусиль докладено?

  

Оцінювання

_____________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
14 вересня
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку