Я досліджую світ. 2 клас. Діагностувальна робота. Тема 1. Зміни (Підручник О. Козак, О.Волощенко, Г.Остапенко)

Про матеріал
Комплексна діагностувальна робота з «Я досліджую світ» для 2 класу (малюнки з інтернету, набір тексту власний) для першої теми місяця на основі тексту книги місяця за підручником О. Козак, О.Волощенко, Г.Остапенко), з якою пов’язані усі завдання. Разом із тим зміст завдань передбачає перевірку вмінь правильно знайти інформацію, відповісти на запитання, поставити запитання, перекодувати інформацію в таблиці, схемі тощо. Робота містить два варіанти (1 - для дітей з достатнім рівнем читацьких вмінь, 2 - для дітей, які мають проблеми з читанням)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота  № 1

Я досліджую світ. 2 клас. Тема 1. Зміни. Варіант 1

Прізвище і ім’я___________________________  дата ______________

  1. Всеволод Нестайко  героїв «Пригод з Павутинії» наділив гарними рисами. Підкресли зеленим кольором  гарні риси характеру, а червоним кольором - негідні:

Лагідність, упертість, неохайність, охайність, чуйність,  щедрість, лінь,  щирість, працьовитість, жадібність, байдужість, грубість, доброта.

  1. Зайчик Кося Вухань і їжачок Колько Колючка – справжні друзі. Вони пропонують тобі відновити прислів’я про дружбу:

Людина без друзів, *                  * велика сила.

Дружба —                *                 * й вітер вирве.

Окраса людини —   *                 * як дерево без коріння.

Одиноке дерево        *                * друзі.

  1. Учні лісової школи добре знають правила поведінки в школі, у тому числі і під час евакуації. Вони записали їх для нас, але втрутився вовчик і спеціально вписав два неправильних правила. Знайди їх і закресли:
  • Почувши сигнал тривоги, спокійно рухайтесь до найближчого виходу, вказаного в плані евакуації. Уважно слухайте команди вчителя.
  • Увесь час говоріть, щоб вас було чутно.
  • Із приміщення виходьте швидко, біжіть щосили.
  • Якщо вільно рухатись заважають речі — наприклад, портфель, залиште його.
  • Щоб легше дихати в тисняві, зчепіть руки замкóм перед грудьми, розвивши лікті в сторони. Підборіддя притисніть до грудей.
  1. В житті живих організмів завжди відбуваються зміни. Допоможи  скласти цикл життя жабки. Пронумеруй.

            





  1. Мешканці лісу ніколи не сплутають дерево з кущем. Вони пропонують тобі навести власні приклади рослин кожної групи. Запиши їхні назви.

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/yds2_zosh_23.jpg

  1. Розглянь схему руху Землі навколо Сонця. Допиши речення:

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/SeasonsEcliptic.jpg

   Шлях, яким Земля обертається навколо Сонця, називають ____________ .

Завдяки руху Землі навколо Сонця відбувається зміна __________  _________________.  Оберт триває 365 днів, або _________.

(Слова для довідки: рік, орбітою, дня і ночі, пір року, кругообіг води)

  1. Учні лісової школи  довідалися, що 27 вересня — Всесвітній день туризму. Вони вирішили організувати мандрівку. Колько опитав однокласників, куди вони хочуть вирушити, а результати подав у вигляді діаграми.

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/yds2_zosh_diag_2-1.jpg

Куди вирушать звірята, якщо вони домовилися обрати той маршрут, який до вподоби більшості?___________________________________

Скільки звірят навчається у класі?______________________

Самооцінювання

Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль       докладено?

                                                    

Оцінювання

_______________________________________________________________________

 

Діагностувальна робота  № 1

Я досліджую світ. 2 клас. Тема 1. Зміни. Варіант 2

 

Прізвище і ім’я___________________________  дата ______________

 

  1. Підкресли зеленим кольором  гарні риси характеру, а червоним кольором - негідні:

Лагідність, упертість, працьовитість, жадібність, байдужість, грубість, неохайність, охайність, чуйність,  щедрість, лінь, щирість, доброта.

 

  1. Віднови прислів’я про дружбу:

Людина без друзів, *                  * велика сила.

Окраса людини —   *                 * й вітер вирве.

Дружба —                *                 * як дерево без коріння.

Одиноке дерево        *                * друзі.

 

  1. Знайди два неправильних правила поведінки під час евакуації і закресли їх:
  • Увесь час говоріть, щоб вас було чутно.
  • Почувши сигнал тривоги, спокійно рухайтесь до найближчого виходу, вказаного в плані евакуації. Уважно слухайте команди вчителя.
  • Із приміщення виходьте швидко, біжіть щосили.
  • Щоб легше дихати в тисняві, зчепіть руки замкóм перед грудьми, розвивши лікті в сторони. Підборіддя притисніть до грудей.
  • Якщо вільно рухатись заважають речі — наприклад, портфель, залиште його.
  1. Пронумеруй цикл життя жабки.

                        

 





  1. Запиши назви рослин.

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/yds2_zosh_23.jpg

  1. Розглянь схему руху Землі навколо Сонця. Допиши речення:

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/SeasonsEcliptic.jpg

 

  Шлях, яким Земля обертається навколо Сонця, називають ____________ .

Завдяки руху Землі навколо Сонця відбувається зміна __________  _________________.  Оберт триває 365 днів, або _________.

(Слова для довідки: рік, орбітою, дня і ночі, пір року, кругообіг води)

  1.         27 вересня — Всесвітній день туризму. Звірята лісової школи вирішили організувати мандрівку. Розглянь діаграму і дай відповіді.

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/yds2_zosh_diag_2-1.jpg

Куди вирушать звірята, якщо вони домовилися обрати той маршрут, який до вподоби більшості?___________________________________

Скільки звірят навчається у класі?______________________

Самооцінювання

Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль       докладено?

                                                    

Оцінювання

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________ 

 

docx
Додано
14 вересня
Переглядів
1095
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку