Я досліджую світ 2 клас "Дидактичні завдання за тематичними тижнями" за програмою Р. Б. Шияна

Про матеріал
Дидактичні матеріали в Новій українській школі (НУШ) відіграють важливу роль у навчанні та розвитку дітей. Їх мета – зробити процес навчання цікавим, ефективним та інтерактивним. В матеріалі представлено завдання за тематичними тижнями, розмальовки за номерами.
Перегляд файлу

Знову разом. Зміни.

Знайти 10 змін що стались у школі(знайти 10 відмінностей між картинками.

Порахуй приклади та розмалюй відповідними кольорами:

14-3+5-15=?

16-4-10=?

11-14+6=?

20+5-12-9=?

10-4+6-7=?

16-3+4-11=?

17-5+3-8=?

16-7+3-2+1=?

19-6+3-7=?

20+9-13-7=?

11+9+3-13=?

12-7+17-10=?

13-11+9+2=?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Осінні зміни.

Моє “Я”

Відгадай загадки та розмалюй емоції відповідним кольором:


*1*Він в асфальті і бетоні ,

У теплім пусі на вороні ,

У вовка на хвості

І у кішок в темноті.

*2*Є він в каві , в чечевиці ,

У ведмедя і кориці ,

У шоколаді теж він є

— І на дереві росте.

*3*Побачивши його під оком ,забіяки шкодують відразу,

А ось баклажан і слива

Носять його щасливо.

*4*Скаже кожен хлопчик зрячий

Що цей колір є дівчачий.

*5*Є цей колір у яйці,

Є у кислому лимоні,

У кожнім стиглім колоску,

В сонці, в сирі і в піску.

*6*Він із жабою скакає,

З крокодилом плаче,

Із травою він росте,

Але тільки не цвіте.

*7*Всіх биків зазвичай злить,

Їхать далі не велить,

Разом з кров’ю в нас тече,

Щоки брехунам пече.

*8*Кожен апельсин такий,

Схожий також мандарин,

Він наявний на лисиці

І на білці в колесі.


Способи передачі інформації

Установи відповідність між інформацією та органами чуття. У  кожної картинки є свій колір, визначивши відповідність інформації та органу чуття - дізнаєтесь номер кольору. Розмалюйте малюнок нище відповідно до номеру кольору.

Що я знаю про своє минуле?

Намалюйте себе та напиши імена своїх рідних в родинному дереві.

                                                                     Треба обчислити приклади та розфарбувати кольором:

з відповіддю 24 – червоний колір,

 33- зелений,

41 – помаранчевий,

з іншими відповіддями - замалювати сірим.

 

 

 

 

 

 

 

Способи дослідження

В квадратах необхідно описати або намалювати свої вподобання чи хоббі:

Розмалювати картинку за номерами відповідно до малюнку вище.

Мова символів

Напишіть свою адресу:

 

Розмалюйте відповідними кольорами та підпишіть, символи якої країни зображені:

Теорія. Україна – европейська країна.

Знайди підпиши та розфарбуй країни які межують з Україною .

Відгадай кольори та розмалюй малюнок:

  1. Синє небо, синя річка, СИНІ очі у Марічки, а у Толі синець синій вчись він лазити по драбині.
  2. Трави ніби ожили,то кульбабки зацвіли,ЖОВТІ-ЖОВТІ, мов курчатка в мами курочки дитятка.

 

Як зберегти свою територію

Необхідно відсортувати сміття та розфарбувати баки відповідно кольору: помаранчевий – пластик, синій – папір, зелений – скло, червоний – електроніка, жовтий – метал, сірий – органічні відходи.

­

Розмалюйте за кольорамибаків малюнок.(Додаткові кольори внизу під зображенням)

Моя особиста територія

Необхідно розбарбувати кола особистого простору, а також зєднати стрілками людей з відповідними колами.

Визначте правильний варіант втруання до особистого простору:

Порахуйте та розфарбуйте:

Спільнота.Що обє’днує людей

Обрати визначення, яке найкраще пояснює  поняття спільноти:

  • Кілька людей, які поруч.
  • Група людей, які випадково об'єдналися, щоб зробити разом певну справу.
  • Група людей, яких об'єднують спільні прагнення та цілі.

Допоможи знайти бждолі шлях до своєї сім’ї:

Розгадайте слово,яке зашифроване ребусом:

Наша класна спільнота

Порахуйте приклади з кольорової лабораторії, за результатами обчислень квадратики зафарбуйте відповідними кольорами.

Розфарбуйте за номерами кольорів зображення шкільної спільноти.

Закони і правила спільноти

Ознайомтесь з прикладом правил спільноти та допишіть в хмаринки ще два правила:

Порахуйте приклади на дошці – визначте номери кольорів. Зафарбуйте картинку за кольорами, номери яких вказані на кульках правил спільноти.

Герої серед нас

Опишіть своїх героїв:

  • Мій герой / моя героїня________________________________________________
  • Я вважаю, що він/вона - герой/героїня, тому що... _________________________

____________________________________________________________________

  • Якби я був/була на його/її місці, то... ____________________________________

____________________________________________________________________

  • Я пишаюся ним /нею, тому що...________________________________________

Порахуйте приклади та допоможіть герою-пожежнику загасити різнобарвне полум'я.

Кожне полум'я має свій колір, за допомогою прикладів ви визначили номер для полум'я. Замалюйте зображення героїв за допомогою цих кольорів:

Цінності

Опиши, що ти вважаєш найціннішим в своєму житті:

Необхідно обрахувати приклади та зафарбувати по номеру кольору:

Хочу — можу — треба

Розфарбуйте та підпишіть кожну дію розпорядоку дня:

Опиши свою мрію:

 

 

 

 

 

 

Ідеї — винаходи — відкриття

Подивившись на картинки неохідно вписати назви машин у відповідні клітинки кросворду:

Порахувати приклади та розмалювати за номерами:

Рух і час

Підпишіть пори року зображені на малюкуах:

Необхідно розрахувати приклади та обрати набір кольорів, щоб розфарбувати автомобіль:

Все пов’язане з усім

 

 

 

 

 

 

 

Напиши , що можна зробити щоб врятувати нашу планету:

Порахувати приклади та розмалювати за номерами:

Список використаної літератури:

https://razmolyovki.raskraski.link/

https://ru.depositphotos.com/

https://naurok.com.ua/

https://svitdovkola.org/

https://vseosvita.ua/

https://childdevelop.com.ua/

https://bigpic.net.ua/

 

 

docx
Додано
15 березня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку