Я досліджую світ 2 клас Тема дня Чому жовтіє та опадає листя ?

Про матеріал
Освітні галузі, які задіяні - Природнича; - Мовно-літературна; - Мистецька; - здоров’язбережувальна.
Перегляд файлу

Вчитель : Ткачук С.І.

заклад  загальної середньої освіти “Ліцей №7 м. Ковеля”

 

        Я досліджую світ 2 клас

 

Тема дня     Чому жовтіє та опадає листя ?

Освітні галузі, які задіяні

  • Природнича;
  • Мовно-літературна;
  • Мистецька;
  • здоров’язбережувальна.

Очікувані результати:

  • Сприймає монологічне висловлювання;
  • Описує рослини.
  • Розпізнає осінні зміни в неживій та живій природі
  • Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів.
  • Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.
  • Спілкується з учителем, однокласниками
  • Погоджується з рішенням команди
  • Співвідносить зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими йому/ їй із довкілля
  • Вправляється над інтонацією мовлення, чіткістю дикції,свідомого читання.
  • Правильно оформлює письмову  роботу.
  • Збирає дані, що відображають конкретну ситуацію. Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали, акварельні фарби, кольорові олівці та фломастери.

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Ранкова зустріч на тему: «ОСІНЬ»

Вправа «Подаруй гарний настрій»

 - Сьогодні я хочу поділитися з вами однією таємницею.

Ось послухайте:

Уночі, як вам ще спиться,

Ходить знаю чарівниця.

Ходить садом, полем, гаєм,

Все у шати одягає.

Стає гарно навкруги:

В золоті сади, луги.

Одяг хто подарував?

Хто їх так розмалював?     Осінь

Звичайно  це чарівниця – Осінь, яка крокує рідним краєм (відеоряд про осінь  в м.Ковелі) .

Діти, розкажіть осінь яка? Приваблює осінь своєю красою поетів, які складають вірші про її красу і чарівність.

 

- Давайте і ми спробуємо скласти віршик. Читання на дошці вірша ,добір римованих слів)

Осінь в гості завітала

Всі дерева…..  (повдягала)

Ходить осінь по садах,

Листя пада по ….. (ногах)

Листя жовте і червоне падає до…. (ніг)

Ми веселі і щасливі ходимо…. (по них).

- Молодці, гарно слова добирали та віршика складали, а за це вам красуня-осінь передала ось такі листочки( по два на руки).

- Скажіть, будь ласка, де ростуть ось такі гарні листочки?  -  На деревах.

- Листя якого дерева в вас у руках ?Якого кольору ? (відповіді дітей)

-А чи хочете ви на мить відчути себе осінніми деревцями?

Психогімнастика «Я – дерево»( під  спокійну музику) https://youtu.be/vnhjqApXWwA

Я – дерево, росту в осінньому лісі. Мої ноги – то міцне коріння у прохолодній землі. Моє тіло – міцний стовбур. Мої руки – великі гілки, які піднімаються вгору аби відчути сонячне тепло. Мої пальчики – то маленькі гілочки на яких ростуть листочки. Я – дерево. Я бавлюся з вітром. Осінній вітерець мої гілочки гойдає, ніби колискову співає.

 - Станьте в коло, усміхніться один одному, візьміться за руки.

Давайте по колу передамо рух вітру, крапельки дощу, усмішку сонця.

 ІІ. Повідомлення теми і мети уроку .

- Незабаром підуть холодні осінні дощі, вітер пообриває листя і дерева стануть голими.  А як хочеться завжди милуватися їх красою.

- Що ж   потрібно деревам,кущам та травам ,щоб листя з них не облітало?

Це  дізнаєтесь тоді, коли виконаєте завдання Осені.

Щоденні новини :

  • Який зараз місяць та число?
  • Який сьогодні день тижня?
  • Чи холодно надворі?
  • Який стан неба?
  • А що у вас в руках?  (Діти за кольором  листя утворюють групи. Кожна група складає свої листочки, на яких написано завдання)

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                              

                                                              

Створити  колаж «Осінь  у лісі »


ІІІ. Презентація  робіт груп . Рефлексія . Підсумок.

- Чи була дана повна відповідь на питання перед переглядом відео?-А після ?

Тепер ви  знаєте , що таке осінь, які осінні місяці існують, чому дерева змінюють свій колір та чому опадає листя та як поводити себе у лісі .

ІV.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА  під  муз ф. https://www.youtube.com/watch?v=3Dd0xjOIfF4

V. Узагальнення та систематизація знань

1) Робота в парах. Обговоріть у парах, яка користь від опалого листя. А яка

шкода? Заповніть таблицю.

Для кого/для чого? Користь Шкода

Людини

Тварини

Ґрунту

Повітря

Перевірка за підручником ст.37

Висновки. Яку користь приносить листопад природі ?

2) Метод «6 цеглинок». Робота в групах

Виготовлення з ЛЕГО символу  ОСІННЬОГО МІСЯЦЯ

Метод «Ментальна карта»

Посередині робиться запис «Осінні  зміни в  житті рослин »

Синя лінія –

Жовта лінія –

Зелена лінія –

Блакитна лінія –

Робота з ілюстраціями.

Діти витягують різі зображення осіннього свята та розповідають , що це за свято та як воно святкується. При необхідності допомагає вчитель.

3)  - Що можна зробити аби красу золотої осені споглядати  і  далі?  (можна  сфотографувати дерева, засушити листя, намалювати осінь).

ЗАВДАННЯ . Намалюй ілюстрацію будь якої рослини (дерева,куща  чи  трав’янистої) в одній із трьох технік: способом монотипії, плямографією або за допомогою техніки  набризку.

VІ. Етап рефлексійно-оцінюючий

Самооцінювання.

У кожного з вас на парті є ЛЕГО. Ваше завдання підняти відповідний колір  . Якщо ви працювали активно –жовтий колір, якщо ви вважаєте, що працювали менш старанно і можете краще, то - зелений, якщо вам потрібно більше працювати –червоний.

- Чи сподобався вам урок? Що найбільше запам’яталося?

- Що ви не зрозуміли? На які питання не дали відповідь ?Що б хотіли дослідити ?

VІІ. Для допитливих –  підручник ,с. 36(«Досліди ,як отримати природні барвники») .

docx
Додав(-ла)
Tkachuk Svitlana
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
3341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку