Я досліджую світ 3 клас. Тест до тексту " ГУП-ГУП -ГУП чи не туп."

Про матеріал
Тест розроблено для учнів 3 класу з предмету " Я досліджую світ" з метою перевірки їхнього розуміння змісту тексту " ГУП-ГУП -ГУП чи не туп."
Перегляд файлу

                              ГУП-ГУП -ГУП  чи не туп.

Скощулений Номул гасав по жевжольоту і горлав:

Туп-гупгуп чи не туп!”. Його руки метлялися, а ноги ходили вихилясами.

 — І що тепер робити? — стривожено мовила жевжичка.

 — Лише чекати. На це немає ради. А в нас ще й непросте завдання в Івано-Франківській області: до скрині треба покласти вишитий рушник. Поцупити його не можемо — дід Оксеник заборонив. Ти, Блискавко, майстерно ведеш перемовини, тож і йди у світ. А я залишуся Номула пильнувати. Блискавка довго міркувала, як упізнати серед людей вишивальників. Урешті вирішила чатувати у крамничці, де продають нитки й інше приладдя для рукоділля. За однією жіночкою, яка вийшла з крамнички, Блискавка пішла до дверей із написом "Центр дитячої та юнацької творчості”, а потім до кабінету "Гурток української вишивки”. Тут довелося створити голограму — восьмирічну дівчинку. Нова гостя звернулася до гуртківців:

— Вітаю! Ми з друзями збираємо колекцію речей, пов’язаних з Україною. Чи не могли б ви подарувати нам одну зі своїх робіт?

Діти погодилися. Блискавка застосувала функцію зменшення об’єктів і помчала до жевжольота, хвилюючись за друзів.

 

                   Тести

1.Яке відчуття ти відчув(ла), читаючи про скочуленого Номула?

 a) Сміх

 b) Сум

 c) Страх

 

2.Чому дід Оксеник заборонив  жевжикам вибирати чужі речі до скрині без дозволу?

a) Тому що це небезпечно

b) Тому що це погано пахнеться

c) Тому що це відволікає від роботи

 

3.Чи згоди(лася) б ти віддати власноруч створений виріб до чужої колекції?

a) Так, з радістю

 b) Ні, ніколи

 c) Залежить від ситуації

 

4.Що могли відчувати діти, віддаючи рушник Блискавці?

 a) Гордість та радість

 b) Обуреня і гнів

 c) Байдужість

 

5.Які дії  Номули описані в тексті?

 a) Він говорив з жевжичкою

 b) Він гасав по жевжольоту та горлав

c) Він вишивав рушник

 

6.Де Блискавка чатувала, спостерігаючи за людьми?

 a) В крамниці

b) В кабінеті "Гурток української вишивки"

c) На вулиці

 

7.Як виглядала нова гостя, яку створила Блискавка?

 a) Вона була хлопчиком

 b) Вона була дівчинкою

 c) Вона була дорослою жінкою

 

8.Для чого діти збирали колекцію речей, пов'язаних з Україною?

 a) Для продажу

 b) Для подарунка Блискавці

 c) Для викидання

 

9.Яким чином Блискавка взяла рушник від гуртківців?

 a) Вона викрала його

 b) Вона попросила його в дарунок

 c) Вона замовила його на замовлення

 

10Якщо ти був/була Блискавкою, чи віддав би рушник дітям для їхньої колекції?

 a) Так, з радістю

b) Ні, залишив би його собі

 c) Рішення залежало б від інших причин

 

 

docx
Додано
29 грудня 2023
Переглядів
161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку