Я досліджую світ. Діагностувальна робота з теми« Погода» 4 клас

Про матеріал
Я досліджую світ. Діагностувальна робота з теми «Погода» 4 клас у І семестрі
Перегляд файлу

 Я досліджую світ

                         Діагностувальна робота з теми« Погода»

Учня/учениці ______класу _____________________________

Дата___________

Обери правильну відповідь

  1. Які насінини зібрався садити чоловік?  ( 1б.)

А)Кавуна         Б)Дині                В)Гарбуза

  1. Погода – це:  ( 1б.)

А)стан атмосфери.           Б)стан гідросфери.         В) стан повітря.

 

  1. Ураган – це:  ( 1б.)

А)Вітер великої руйнівної сили.   Б)Швидкий рух повітря.

В)Дощ, вітер та град.

 

  1. Учні третіх класів брали участь у весняній толоці. Із 3-А класу  прийшли 30 дітей, із 3-Б класу – на 5 дітей більше, ніж із 3-А класу, із 3-В класу – на 15 дітей менше, ніж із 3-Б, а із 3-Г класу – удвічі менше, ніж із 3-А. Скільки всього учнів брало участь у весняній толоці?  ( 1б.)

А)100 учнів.              Б)105 учнів                     В)95 учнів.

 

 

  1. Продовж речення. Атмосферні опади –   це _____________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________( 2б.)

  1. Як потрібно поводитися в небезпечній ситуації під час грози? ( 4б.)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Розподіли поданих тварин у три групи: всеїдні, м’ясоїдні, рослиноїдні.

Зубр, фазан, орел, черепаха, зебра, ведмідь, антилопа, вовк, заєць, ящірка  

( 5б.)

_____________             __________________           __________________

_____________             __________________            __________________

______________           __________________           ___________________

______________           ___________________        ____________________

  1. Біля ліцею Дарина й Сашко побачили мурах. Дарина зауважила, що вже багато знає про цих комах. Вибери та запиши, які твердження істинні.

( 1,5б.)

*У мурах вісім ніг — тоненьких, але міцних і сильних.

*Мурахи багато працюють і швидко переміщують предмети, у кілька разів важчі за них.

*Мурахи завжди пересуваються строєм і безпомилково знаходять дорогу до свого гнізда.

*Мурашки майже всеїдні. Вони нападають на будь-яку здобич, з якою можуть упоратися

 

  1. Під час мандрівки на Арабатську стрілку Денис побачив прилади. Запиши, яку вони мають назву і для чого використовуються. ( 2б.)

Флюгер своими руками (117 фото): как сделать чертежи для ветряка из  пластиковых бутылок или с пропеллером на крышу

Лабораторна робота № 7. Вивчення методів визначення характеристик  атмосферних опадів та сфер їх практичного застосування Обладнання: опадомір  Третьякова, плювіограф метеорологічний, дощомірне відро, снігомірна рейка.  Завдання 1 ...

 

  1. Наведи по одному прикладу того, як рослини і тварини вміють передбачати погоду _________________________________________________________________________________________________________________________________( 2б.)

 

  1.  22 квітня відзначають Всесвітній День Землі. Запиши, чим ти можеш допомогти планеті Земля, щоб вона залишалася зеленою, квітучою та незабрудненою.  ( 3б.)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оціни свою роботу

 

docx
Додано
30 жовтня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку