Я досліджую світ і образотворче мистецтво 1 клас Тема: Створення фантастичного дерева

Про матеріал
формування предметних компетентностей: розширити знання учнів про рослини, як частину живої природи; формувати вміння бачити істотні ознаки рослин та передавати їх у роботі; ознайомити з правилами і прийомами роботи з пластиліном: розкочуванням, витягуванням; вчити ліпити рельєфні зображення фантастичних дерев; розвивати м’язи руки, увагу, фантазію; виховувати акуратність, старанність, інтерес до пізнання навколишнього світу.
Перегляд файлу

C:\Users\00820\Desktop\027.jpgЯ досліджую світ і образотворче мистецтво

1 клас

Тема: Створення фантастичного дерева

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

1) формування предметних компетентностей:

розширити знання учнів про рослини, як частину живої природи; формувати вміння бачити істотні ознаки рослин та передавати їх у роботі; ознайомити з правилами і прийомами роботи з пластиліном: розкочуванням, витягуванням; вчити ліпити рельєфні зображення фантастичних дерев; розвивати м’язи руки, увагу, фантазію; виховувати акуратність, старанність, інтерес до пізнання навколишнього світу.

2) формування ключових компетентностей:

Уміння навчатися впродовж всього життя; спілкування державною мовою; компетентності у природничих науках та технологіях; загальнокультурна компетентність.

Обладнання: дитячі малюнки та аплікації, презентація, пластилін, стеки, картон, кольорові олівці.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

                                                                Хід уроку

І. Вступна частина

1. Організація класу.

Чути дзвоник голосистий,

Він дзвенить, немов намисто,

Намистинки розсипає

До роботи нас скликає.

Подивилися на мене

Усміхнулися усі.

Тож, сідаймо. Молодці.

2. Вправа «Доповни речення»

Природа буває….

До живої природи належать…

Для життя рослин необхідні…

Рослини людям допомагають…

3. Повідомлення теми і мети

Весною веселить.

Влітку холодить.

Восени пригощає.

Взимку зігріває. (дерево)

ІІ. Основна частина

1. Гра «Відгадайка»

- До нас завітав гість. Це веселий Громовичок. Він може бути добрим та лагідним, але іноді може сердитися. Відгадайте його загадки.

- Стовбур жовтий, мов янтар.

І колючі, й довгі, й тонкі:

На гілках зелені голки.

Шишок безліч та маленькі

І не довгі, а кругленькі… (сосна)

- Гарне дерево, міцне,

Листя різьбляне, рясне.

А на гілочках крилатих

Буде жолудів багато. (дуб)

- Білокора, наче птах,

І оспівана в піснях.

Дрібне листячко на ній.

А весною сік смачний. (береза)

  • До яких груп належать ці дерева?
  • Чому? Поясніть.

2. Створення проблемної ситуації

- Як ви думаєте чому до нас завітав Громовичок?

- Чим він може допомогти рослинам?

3. Хвилинка – цікавинка (слайдова презентація)

- На півночі ростуть зовсім маленькі карликові дерева – берізки, висотою 30 – 40 см. А на півдні навпаки ростуть дуже високі дерева: евкаліпти, секвойя висота яких сягає понад 120 м.

- Як ви думаєте чому?

- У Африці, Австралії, Америці ростуть зовсім незвичайні дерева. Дерево баобаб, дерево – пляшка ростуть у посушливих місцях, де дощі бувають дуже рідко ( 1 раз на рік). От вони і запасаються вологою на рік. Тримаючи її у товстому стовбурі.

Є дерева твердіші заліза, темір – агач або залізне дерево. Його деревина дуже важка, тому воно швидко тоне у воді.

У Китаї та Японії ростуть молочні та цукеркові дерева. Ароматні солодкі плоди схожі на родзинки.

Є ковбасне дерево – неїстівні плоди якого нагадують ковбасу. Довжина цих плодів досягає півметра. Одне дерево за рік вбирає до 65 кг пилу.

4.  Літературна хвилинка

- В Україні прийнято порівнювати гарних хлопців із … Говорять «Ти міцний, як…». А про гарну, струнку дівчину кажуть, що вона схожа на…

- Яке прислів’я про дерева та кущі ви можливо знаєте?

- Корній Іванович Чуковський написав казку про дерево «Чудо - дерево»

Як у наших у воріт

Диво – дерево росте.

Чудо, чудо, причудесне.

Не квіточки на ньому.

А панчохи та черевики,

Наче яблучка.

5. Перегляд зразків фантастичних дерев (зошит та зразок)

6. Повторення правил роботи з пластиліном.

- Як називають людину яка створює роботи з глини або пластиліну? Скульптор.

7. Аналіз прийомів роботи.

- Як робити стовбур дерева? А листочки чи плоди?

- Ми використовуємо прийоми –розм’якшування, потім розкочування та витягування.

8. Самостійна робота учнів (у парі)

ІІІ. Заключна частина

1. Презентація виробів.

2. Фантазування (настрій)

Які дерева різні:

То лагідні і ніжні,

А то сумні й зажурені,

Веселі, злі, нахмурені..

Як їх намалювати,

Щоб настрій передати?

Виберіть одне деревце та розмалюйте його. Якщо ви гарно попрацювали і у вас чудовий настрій прикрасьте кольором деревце.

А якщо ви чомусь засмучені, то ваше деревце ще не розпустилося, розфарбуйте його.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку